منافقین با تکدی‌گری کار خود را پیش می‌برند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 25375
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۳۵ |
نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

منافقین با تکدی‌گری کار خود را پیش می‌برند

گروهک تروریستی منافقین با تکدی‌گری از صهیونیست و آمریکا کار خود را پیش می‌برد.
منافقین با تکدی‌گری کار خود را پیش می‌برند
گروهک تروریستی منافقین با تکدی‌گری از صهیونیست و آمریکا کار خود را پیش می‌برد.
حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اجلاس سالانه سازمان تروریستی مجاهدین خلق که روز جمعه به‌صورت اینترنتی برگزار شد، در گفت‌وگو با «رسالت» بیان کرد: سازمان منافقین دستش به خون ملت ایران آغشته و از ابتدای انقلاب نیز با همین شیوه به دنبال قدرت‌طلبی بوده است. ترور، قتل و کشتار جمعی روش‌های آن‌هاست. منافقین که امروز مدعی دفاع از حقوق ملت ایران هستند ثابت کرده‌اند راه دیگری برای رسیدن به قدرت جز خشونت و ترور ندارند.این گروهک تروریستی امروز نیز در پناه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به دنبال کسب قدرت بوده و با کمک و پشتیبانی‌ کشورهایی که خودشان سمبل خشونت و قتل در جهان هستند، رابطه دوستی دارند.
نوش‌آبادی در خصوص حضوروکیل رئیس‌جمهور آمریکا در همایش منافقین می‌گوید: وکیل ترامپ به‌عنوان نماینده آمریکا در این همایش شرکت کرده است که نشان از وجه اشتراک منافقین و رژیم آمریکا دارد. این گروهک تروریستی به دنبال این است تا همواره خود را در کنار آمریکا نشان دهد. این گروهک تروریستی برای مردم ما جز نفرت چیزی باقی نگذاشته‌ و منفورترین جریان تروریستی در ایران هستند.
نوش‌آبادی با یادآوری ترورها و قتل‌عام هزاران نفر از مردم در روزهای ابتدایی انقلاب و پس از انقلاب، خاطرنشان کرد که منافقین در آن روزها مردم را به خاک و خون کشیدند و حتی مسئولان ارشد کشور ازجمله نخست‌وزیر، رئیس‌جمهور، نمایندگان و رئیس قوه قضائیه را ترور کردند. تمام این‌ها پرونده سیاهی است که برای منافقین در طول انقلاب با ترور و خونریزی به‌جامانده و در تاریخ ثبت‌شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با نتیجه‌گیری این‌که گروهکی که تمام ماهیت آن تروریستی و هویتش برخاسته از خشونت و خونریزی است نمی‌تواند داعیه کمک به ملت ایران را داشته باشد، بیان کرد: آن‌ها امروز با نزدیک شدن به آمریکا و صهیونیست‌ها بر طبل رسوایی خود کوبیده‌اند و کسانی که می‌خواهند راه منافقین را در داخل کشور پیش گرفته و جاده‌صاف‌کن آن‌ها باشند، مانند آن‌ها قاتل و دستشان به خون‌ آلوده است، چراکه عملکردشان در طول این مدت نشان داد دلشان برای ملت ایران نسوخته است.
|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.