مردم درصدد گزینش فردی شدند که راه رئیسی را ادامه دهد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102216
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۰۹ |
محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس:

مردم درصدد گزینش فردی شدند که راه رئیسی را ادامه دهد

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت حداکثری مردم تأکید داشته و در سال جاری نیز این مهم را مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت عنوان داشتند.
مردم درصدد گزینش فردی شدند که راه رئیسی را ادامه دهد

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت حداکثری مردم تأکید داشته و در سال جاری نیز این مهم را مکمل حماسه بدرقه شهدای خدمت عنوان داشتند. از این رو در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اهمیت حضور دو چندان شد و حماسه حضور مردم نیز قوت گرفت. 
عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم به معنای استمرا‌ر راه شهدای خدمت است، افزود: شهید  آیت الله سیدابراهیم رئیسی دیگر در میان ما حضور ندارند اما مردم درصدد گزینش فردی شدند که راه و منش او را ادامه دهد. جوکار به شرح اهمیت حضور مردم پرداخت و در راستای نقش مردم در افزایش قدرت کشورتصریح کرد: مشارکت حداکثری تکلیف دینی و ملی است چراکه در تعیین چند سال آینده کشور نقش مهم و اثرات چشمگیری دارد. حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از شرکت در انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری، بیان داشتند  که دوام و قوام جمهوری اسلامی و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف بر حضور مردم است. در راستای بیانات ایشان می‌توان عنوان داشت که حضور مردم موجب استحکام قدرت درونی می‌شود و گامی رو به جلو در راستای حل مشارکت کشور خواهد بود.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو با اشاره به اثرات حماسه حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: حماسه حضور موجب افزایش قدرت کشور در سطوح بین المللی و منطقه‌ای خواهد شد. با حماسه مردم است که قدرت و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران باری دیگر به سراسر دنیا تبیین می‌گردد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.