مردم برنده واقعی انتخابات هستند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 45645
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۵۶ |
حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

مردم برنده واقعی انتخابات هستند

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره حضور و مشارکت گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب و دعوت ایشان به مشارکت مردم در انتخابات، قطعا در میزان مشارکت تأثیرگذار بود و از سوی دیگر نیز کاندیداها که خودشان وابسته به دیدگاه‌های سیاسی مختلف در جامعه بودند، مردم را به حضور حداکثری و مشارکت بالا دعوت کردند.
مردم برنده واقعی انتخابات هستند

گروه سیاسی 
حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با «رسالت» درباره حضور و مشارکت گسترده مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب و دعوت ایشان به مشارکت مردم در انتخابات، قطعا در میزان مشارکت تأثیرگذار بود و از سوی دیگر نیز کاندیداها که خودشان وابسته به دیدگاه‌های سیاسی مختلف در جامعه بودند، مردم را به حضور حداکثری و مشارکت بالا دعوت کردند. همین موضوع سبب شد تا شاهد حضور اقشار متعدد مردمی و با رویکردهای مختلف در عرصه انتخابات باشیم. 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: قطعا کاندیدای پیروز و منتخب مردم باید به وعده‌های داده‌شده در زمان انتخابات عمل کند و همچنین باید تمامی کاندیداها، کشور را در راستای اجرای قوانین و اصلاح امور و بهبود شرایط یاری کنند.  
 نیک‌بین بیان کرد: علاوه بر آن، در این دوره از انتخابات شاهد بودیم برخی کاندیداهایی که می‌توانستند و ظرفیت کناره‌گیری به نفع دیگر کاندیدای مطرح جناح خود که دارای محبوبیت بیشتری بود و یا برنامه کارآمدتری ارائه کرده بود، اقدام به کناره‌گیری و انصراف کرده و بستر تجمیع آرا را فراهم آوردند. وی تأکید کرد: درواقع، این کاندیداها پایگاه اجتماعی و میزان رأی خود را در راستای دستیابی به یک جبهه واحد و رقم خوردن انتخابات پرشور به کار گرفتند تا مردم نیز سردرگم نشوند و بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. نماینده مردم کاشمر در مجلس همچنین گفت: پس‌ازاین باید دولت بعدی رویکرد نگاه به بیرون را به سمت توجه به ظرفیت‌های درونی و اتکای به خود معطوف کند و دیگر معطل کشورهای غربی نباشد و مسائل و مشکلات و اقتصاد کشور را با نگاه به درون اصلاح کند و امور را به‌پیش ببرد. این نماینده مجلس افزود: قطعا در چنین شرایطی باید معیشت مردم در اولویت برنامه‌ها و توجهات دولت آینده قرار داشته باشد. همچنین دولت باید برای بودجه‌ریزی کامل و بی‌ابهام، دفاع از بودجه غیرنفتی و اتصال کشور به تولیدات غیرنفتی تلاش کند. علاوه بر آن، دولت هم‌وغم خود را برای ارتباط با کشورهای همسایه و حاشیه‌ای ایران صرف کند.  نیک‌بین تصریح کرد: مردم درعین‌حال که به دولت انتقادات جدی دارند، اما روز جمعه نیز حضور بالایی در انتخابات داشتند و نشان دادند برنده واقعی این عرصه آن‌ها هستند. بنابراین، دولت بعدی قطعا باید مردم را نسبت به واقعیت‌هایی که در کشور وجود دارد، بیشتر در میان بگذارند، موضوعی که دولت فعلی آن را عملا اجرا نکرد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.