لزوم وحدت دوچندان جهان اسلام - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 93058
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۶:۵۳ |
حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

لزوم وحدت دوچندان جهان اسلام

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» بیان کرد: اقدامی که حماس بیش از هفت دهه ظلم رژیم صهیونیستی و کودک‌کشی انجام داد، درست همان چیزی بود که اسرائیلی‌ها از آن هراس داشتند.
لزوم وحدت دوچندان جهان اسلام

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» بیان کرد: اقدامی که حماس بیش از هفت دهه ظلم رژیم صهیونیستی و کودک‌کشی انجام داد، درست همان چیزی بود که اسرائیلی‌ها از آن هراس داشتند. در عملیات طوفان الاقصی چیزی جز شکست برای رژیم صهیونیستی دربر نداشت و این معجزه‌‌ای بود که حماس آن را خلق کرد. تعداد قابل توجهی از اعضای رده بالای رژیم صهیونیستی امروز اسیران جنگی‌ حماس هستند و این به عنوان یک نقطه ضعف برای اسرائیلی‌ها قلمداد می‌شود. آن‌هایی که مدعی گنبد طلایی و امنیت مقتدرانه بودند، حال هیمنه درهم شکسته دارند و متزلزل شده‌اند. 

وی افزود: اقدام حماس، به جهانیان ا ثبات کرد که خون همواره بر شمشیر پیروز است چراکه خداوند می‌گوید: «کان‌ حقاً‌ علینا نصر المؤ‌منین» یاری‌ کردن‌ مؤ‌منان بر ما لازم و ضروری است. پیش‌بینی مسلمانان جهان است که اسرائیلی‌‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید و   این امری درست است. حدود ۷۵ سال از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی می‌گذرد و اسرائیلی‌ها همواره درصدد ظلم و ستم بوده‌اند؛ تاکنون هیچ اقدام قابل توجهی علیه آن‌ها شکل‌نگرفته بود و به همین خاطر پیش‌بینی می‌گردد که اقدام اخیر حماس، سرآغاز راه پیروزی فلسطینی‌ها باشد. 

حجت الاسلام آزادی‌خواه تصریح کرد: اکنون جنایات رژیم صهیونیستی به سبب افول نزدیک، تشدید شده و رو به خوی حیوانی خود آورده‌اند؛ متأسفانه به کودک کشی می‌پردازند و با بمباران بیمارستان، غزه را به خون کشیده‌اند و تعداد بسیاری را به شهادت رساندند. بی‌شک با خون‌های به ناحق ریخته شده، وجدان خفته برخی‌ها بیدار خواهد شد. امیدواریم این بیداری به زودی اتفاق بیفتد و وحدت دولت‌ها در این مسیر بیش از پیش شود، خوشبختانه به تازگی مشاهده شد که مصر برای حمایت از مردم فلسطین اعلام حمایت کرد. بی‌شک این بیدارگری، نتایج بزرگی را در برخواهد داشت. از طرفی دیگر به موجب خون ریخته شده کودکان بی‌گناه غزه، وحدت جهان اسلام تقویت خواهد شد همانگونه که سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند؛ در دل تهدیدها باید فرصت‌ها را پیدا کنیم. امروز بر ما واجب است که در میان کودک کشی و ظلم شکل گرفته علیه مردم غزه، فرصت وحدت دوچندان در جهان اسلام را تقویت کنیم؛ هرچند که این مهم طی ۱۴ روز گذشته تا به امروز محقق شد و در دل نیویورک، پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد. 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو همچنین خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌ها به پایان راه رسیده‌اند و همچون یک حیوان درنده‌به هر دری می‌زنند تا‌راهی برای حیات خود پیدا کنند. امیدواریم به زودی پیروزی مردم فلسطین محقق و افول کامل رژیم صهیونیستی رقم بخورد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.