لزوم حرکت بر مبنای ریل‌گذاری‌های مجلس یازدهم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101076
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۰ |
محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس بیان کرد:

لزوم حرکت بر مبنای ریل‌گذاری‌های مجلس یازدهم

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» پیرامون آغاز فعالیت مجلس دوازدهم به صورت رسمی به تشریح موضوعات حائزاهمیت پرداخت و در این باره اظهارکرد: مجلس یازدهم اقدامات متعددی را به ثمر رساند و مدال افتخار را از سوی حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب دریافت کرد.
لزوم حرکت بر مبنای ریل‌گذاری‌های مجلس یازدهم

محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» پیرامون آغاز فعالیت مجلس دوازدهم به صورت رسمی به تشریح موضوعات حائزاهمیت پرداخت و در این باره اظهارکرد: مجلس یازدهم اقدامات متعددی را به ثمر رساند و مدال افتخار را از سوی حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب دریافت کرد. این مدال در رابطه با قوانین راهبردی، زیرساختی و بنیادی بود که از سوی نمایندگان مورد بررسی قرارگرفته بود و در قالب مصوبات مختلف به تصویب رسیده بود. به طورکل این قوانین در‌پی حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف است. به عنوان مثال از جمله موضوعات مطرح؛ قانون جهش تولید مسکن، قانون جهش تولید دانش بنیان، شفافیت قوای سه گانه، اساسنامه بانک مرکزی و سایر موضوعات اقتصادی است که موجب بروز تحول در یکایک بخش‌های مذکور و اشتغال خواهد شد. وی با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم افزود: مجلس یازدهم موضوعات مرتبط با ساماندهی بازار مسکن را به تصویب رساند و از توسعه خدمات و دانش شرکت‌های دانش‌بنیان نیز حمایت کرد. دراین راستا ضرورت دارد تا مجلس دوازدهم نیز در ادامه این مسیر حرکت کند و آنچه را که مورد تأکید حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین مورد تقاضای مردم جامعه است، در دستورکار قرار دهد. 
جوکار با بیان اینکه اولویت نخست، حل مشکلات مر‌دم است، تصریح کرد: مجلس دوازدهم باید مشکلات مردم و مطالبات‌شان را پیگیری کند و در راستای حل این مشکلات گام بردارد تا آنجایی که نیاز به قانون گذاری است، قانون گذاری درست و موردنیاز شکل گیرد.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو با تأکید بر بستر سازی مناسب برای تحقق شعار سال و افزایش مشارکت مردم در بخش‌های تولیدی همچنین خاطرنشان کرد: مجلس دوازدهم می‌بایست بر اساس منطق و اولویت‌گذاری مشخص حرکت کند تا قوانین مصوب به درستی به ثمر بنشیند و سایر مطالبات نیز پیگیری و بررسی شود. این مهم به سبب شعارسال جاری که از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است است، بیش از پیش مورد اهمیت قرار دارد. مجلس دوازدهم باید مشارکت مردم را تحقق ببخشد، زمینه موردنیاز را فراهم سازد و در این مسیر ریل گذاری کند تا مردم از شرایط موجود اقتصادی اطمینان کسب کنند و سرمایه‌های خود را به بخش‌های تولیدی هدایت کنند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.