قدرت سازی و امنیت ملی نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102284
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۵۹ |
ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس:

قدرت سازی و امنیت ملی نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» به تشریح میزان مشارکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و با اشاره به راهکارهای افزایش مشارکت برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: به سبب آنکه انتخابات به دور دوم کشیده شده است.
قدرت سازی و امنیت ملی نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با‌ خبرنگار «رسالت» به تشریح میزان مشارکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و با اشاره به راهکارهای افزایش مشارکت برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: به سبب آنکه انتخابات به دور دوم کشیده شده است، به حضور حداکثری نیاز است چراکه حضور و مشارکت بالا تامین کننده امنیت ملی و دفع کننده تهدیدات نظام اسلامی است. اگر به مقوله قدرت سازی در نظام اسلامی به عنوان یک وظیفه مهم توجه کنیم، خواهیم دید که قدرت سازی و امنیت ملی نیازمند حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است. 
وی افزود: امیدواریم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت بیش‌تر از دور نخست باشد و با حضور بیش‌تر مردم رو به رو باشیم. دراین فرآیند انتخاب فردی معتقد به مبانی ارزش‌ها و انقلاب اسلامی اهمیت دارد و می‌تواند تامین کننده قدرت کشور در عرصه پیش‌رو باشد. 
عزیزی تصریح کرد: باید برای انتخاب رئیس جمهوری که دل‌بسته جبهه مقاومت، اعتقاد، اعتماد و همراهی است، در میدان حضور یافت. دراین راستا ضرورت دارد تا اهمیت حضور را جدی بگیریم و انتخاب آگاهانه داشته باشیم. حضور و انتخاب درست نظام را به اهداف خود نزدیک خواهد کرد. 
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انتخاب آگاهانه همچنین خاطرنشان کرد: مردم کشور به اندازه کافی افراد را می‌شناسد و در این راستا می‌توان اظهارداشت که به منظور افزایش مشارکت، نیازمند تبلیغات نیستیم. در این فرآیند آگاه سازی و آگاهی بخشی اهمیت فراوانی دارد. کوشش صدا و سیما و نشست‌هایی که برگزار می‌گردد، اهمیت دارد. در این مسیر سوابق و گذشته افراد نیز مبنای خوبی برای افزایش مشارکت است که نباید از آن غافل بود. 
او متذکر شد: بکوشیم تا انتخاب راحت‌تر شود. مادامی که انتخاب راحت‌تر‌شود، حضور افزایش پیدا خواهد کرد. ممکن است در ادامه مسیر به منظور برگزاری دور دوم انتخابات نیازمند تبلیغات باشیم؛ این تبلیغات به میزان متناسب هیچ مشکلی ندارد و نیاز انتخاباتی است اما باید کوشید تا به حد و مناسب باشد چراکه مردم به میزان کافی افراد را به خوبی می‌شناسند. ضرورت دارد تا به منظور جریان شناسی
 تلاش کرد؛ هرچند که مردم طی ادوار مختلف نیز ثابت کرده‌اند جریان شناس خوبی هستند و حق و باطل را می‌شناسند. 
وی یادآور شد: به منظور افزایش مشارکت، آگاهی بخشی از سوی نخبگان اهمیت دارد. همچنین باید تلاش کرد تا برنامه‌های اصلی کاندیداها مبرهن گردد. بی‌شک به کارگیری این مولفه‌ها توامان با یک‌دیگر کمک کننده خواهد بود. توجه بداریم که آگاهی یافتن در جامعه امروز سخت نیست و به سهولت می‌توان از برنامه‌ها و سوابق مطلع شد. سوابق را بشناسیم و در مسیر انقلاب حرکت کنیم. نباید اجازه دهیم انقلاب اسلامی که اکنون به رشد و بالندگی رسیده است، مورد بی توجهی قرارگیرد و نگاه افرادی که در جبهه غرب قرار دارند، در کشور حاکم شود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.