فرش قرمز چهل دزد بغداد برای همجنس‌گرایان - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 22170
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1399 - 8:24 |
پشت پرده اقدام وقیحانه سفارتخانه‌های اروپایی در عراق؛

فرش قرمز چهل دزد بغداد برای همجنس‌گرایان

 علمای عراقی و مردم این کشور، به‌شدت از اقدام سفارتخانه‌های اروپایی در برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان بر فرازساختمان‌های خود خشمگین هستند.
فرش قرمز چهل دزد بغداد برای همجنس‌گرایان

 علمای عراقی و مردم این کشور، به‌شدت از اقدام سفارتخانه‌های اروپایی در برافراشتن پرچم همجنس‌گرایان بر فرازساختمان‌های خود خشمگین هستند. این اقدام، برای نخستین بار از زمان اشغال عراق در بغداد رخ داده و پرده از نقشه شوم ضد فرهنگی غرب در این کشور مسلمان برمی‌دار د و  برخلاف شئونات دینی و شرعی ملت عراق و قانون اساسی این کشور رخ داده و نماد ترویج و تبلیغ یک انحراف اخلاقی از سوی کشورهای اروپایی تلقی می‌شود. 
ماجرا از آنجا آغاز شد که در ۱۷ ماه می 
(۲۸  اردیبهشت‌ماه) ،توییتر دفتر اتحادیه اروپا در بغداد عکس چند دیپلمات را در کنار پرچم  همجنس‌گرایان  منتشر کرد.نماینده اتحادیه اروپا در عراق به عربی نوشته همراه با سفارتخانه‌های انگلیس  و کانادا در روز جهانی حمایت از همجنس‌گرایان، مراسمی را برگزار کرده‌اند! نماینده بانک جهانی هم در این مراسم حضور داشته است.سفارتخانه انگلیس در عراق هم توییتی با همین مضمون به انگلیسی و عربی منتشر کرده است.سفارت انگلیس در اسفندماه سال ۱۳۹۸
( حدود  دو ماه قبل) نیز بر لزوم به رسمیت شناخته شدن حقوق همجنس‌گرایان در عراق و قانونی شدن 
ازدواج آن‌ها تأکید کرده بود! بنابراین، اقدام اخیر کشورهای اروپایی در بغداد، کاملا سازمان یافته و بر اساس طرح و نقشه قبلی صورت گرفته است. 
ملت عراق از  اروپائیان خشمگین هستند 
اقدام وقیحانه اخیر سفارتخانه‌های اروپایی در حالی رخ داده است که ملت مسلمان عراق  در ماه  مبارک رمضان مشغول روزه و شب‌زنده‌داری بوده‌اند. به عبارت بهتر، حتی سفارتخانه‌های اروپایی، حرمت ماه مبارک رمضان را نیز در کشوری مسلمان رعایت نکرده و آشکارا، دست به ترویج همجنس‌گرایی در آن زده‌اند. امجد العقابی، نماینده پارلمان عراق  در توییتی خطاب به دیپلمات‌های اروپایی در بغداد نوشته است:«رفتار غیرقابل‌قبول و مردود اتحادیه اروپا…شما و مردمی مانند شماها همجنسگرا هستید نه عراقی‌ها.»
«حسن سالم»عضو فراکسیون صادقون پارلمان عراق نیز  خواستار بسته شدن سفارتخانه کشورهای اروپایی در عراق شد.وی در بیانیه‌ای اعلام کرد:
«این اقدام نابهنجار و غیراخلاقی نشانگر رفتار زشت و پست کشورهای اروپایی در برابر ملت‌های اسلامی و ضد احکام و سنت‌های مورد احترام آنان است‌. اقدام نمایندگی اتحادیه اروپا و این سفارتخانه‌هایی که دین، اخلاق، عادات و رسوم جامعه عراق را نادیده گرفتند، بدتر از صفحه سیاهی بود که داعش به وجود آورد و آن زیر پا گذاشتن اخلاق و ارزش‌ها و عادات است.»
شیخ «مهدی الصمیدعی» مفتی اهل سنت عراق نیز  در بیانیه‌ای با ابراز تأسف از رفتار و اخلاق برخی سفارتخانه‌های اروپایی در برافراشتن پرچم همجنسگرایان، این اقدام را کوچک شمردن ملت مسلمان عراق و محاربه و اعلان جنگ آشکار با دین اسلام دانست. در بخشی از بیانیه وی آمده است:
« تمام این کشورها که اقدام به برافراشتن پرچم همجنسگرایان کرده‌اند مسئول عواقب توهین به مسلمانان در داخل کشورشان و در بغداد هستند، شهری که در طول تاریخ  محل زندگی اهل بیت(ع)و اصحاب پیامبر اسلام (ص) بوده‌ است.»
سلام الشمری، یکی از اعضای ائتلاف سائرون عراق نیز ضمن محکوم کردن اقدام سفارتخانه‌های اروپایی تأکید کرد :«عراق کشوری است که پایه و اساس آن دین و اخلاق است و به‌هیچ‌وجه به هیچ طرفی اجازه هرگونه اقدامی که خارج از این پایه و اساس باشد، نمی‌دهد.»
هجمه فرهنگی غرب علیه عراق آغاز شده‌است 
اقدامات اخیر سفارتخانه‌های اروپایی، درست همزمان با تشدید تحرکات عناصر داعش و بروز  برخی تنش‌های داخلی در این کشور صورت می‌گیرد. این مسئله به‌خودی‌خود نشان می‌دهد که بازیگران غربی همگام با هجمه سیاسی و اقتصادی، هجمه فرهنگی گسترده به ملت عراق را نیز در دستور کار قرار داده‌اند. هدف از این اقدام، تلاش برای تغییر زیرساخت‌های دینی و فرهنگی عراق و تبدیل آن به کشوری مبتنی بر لائیسیته است. هشدارهایی که از سوی علمای دینی و سیاستمداران عراق در قبال اقدام اخیر کشورهای اروپایی مخابره می‌شود، به خوبی نشان می‌دهد که«الگوسازی خطرناک غربی‌ها» در قبال ترویج انحرافات اخلاقی، جنسی و ضد فرهنگی تا چه اندازه‌ای جدی است. علی‌رغم اعتراضات گسترده‌ای که لحظه‌به‌لحظه 
در عراق بر سر اقدام ضد اخلاقی اخیر سفارتخانه‌های اروپایی در حال شکل‌گیری است، برخی سیاستمداران عراقی و رسانه‌های وابسته به آن‌ها ترجیح داده‌اند سکوت کنند. این جریان‌ها،  از سال ۲۰۰۳ میلادی از اشغال کشورشان توسط آمریکا استقبال کرده و قداست زدایی از ارزش‌های دینی و اسلامی 
در عراق را نقطه‌ای مطلوب می‌دانند. 
کشورهای اروپایی برای تکرار ماجرای باکو در بغداد تلاش می‌کنند تلاش کشورهای اروپایی برای قبح زدایی ازهمجنس‌گرایی و ترویج ابتذال در کشورهای مسلمان، تنها به کشور عراق محدود نمی‌شود.در تاریخ ۲۲ ماه می سال ۲۰۱۲،شاهد برگزاری مراسم سالیانه مسابقه آواز یوروویژن (Eurovision Song Contest) در باکو ( پایتخت جمهوری آذربایجان ) بودیم. این برنامه  مخصوص کشورهای عضو اتحادیه اروپاست اما بعضا به میزبانی کشورهای غیر عضو در اتحادیه اروپا نیز برگزار می‌شود. دولت آذربایجان برای تجهیز و آماده‌سازی این مسابقه  ۸۵۰میلیارد تومان هزینه کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که دولت آذربایجان، اجازه برگزاری مراسم روز عاشورا را به شهروندان خود نمی‌دهد! 
رژه همجنس‌گرایان، ترویج فرهنگ برهنگی، قبح زدایی از انحرافات جنسی و …  ازجمله  شاخصه‌های مسابقات یوروویژن می‌باشد. اقداماتی که در جریان برگزاری این مسابقات در باکو نیز صورت گرفت. طی این برنامه، فضایی برای نمایش رژه‌ همجنسگرایان فراهم شد که هر سال به‌عنوان ضمیمه‌ای بر برنامه یوروویژن برگزار می‌گردد.برگزاری این مراسم با مخالفت گسترده مردم مسلمان آذربایجان روبه‌رو شد. با این حال پلیس و مقامات امنیتی آذربایجان دست به سرکوب تظاهرکنندگان و معترضین زدند. در مقابل، شبکه BBC و دیگر رسانه‌های غربی ضمن تقدیر از برگزاری مراسم یورو ویژن در باکو ، آن را نماد«نوسازی آذربایجان»و  ورود این کشور به دنیایی جدید دانستند!  در حال حاضر نیز مقامات اروپایی سعی در همین الگوسازی وقیحانه در عراق دارند. تلاشی که البته با هوشیاری علما و ملت عراق به نتیجه نخواهد رسید. 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای فرش قرمز چهل دزد بغداد برای همجنس‌گرایان بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.