غربی‌ها برای از سرگیری مذاکرات به ما پیام می‌فرستند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 79975
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۶:۲۲ |
حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

غربی‌ها برای از سرگیری مذاکرات به ما پیام می‌فرستند

حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت از مراودات حوزه سیاست خارجی به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: غربی‌ها با دست پیش می‌کشند و با پا پس می‌زنند. به بیان دیگر آن‌ها از یک سو پیام‌های بسیاری را از مسیر واسطه‌های خود برای از سرگیری جریان مذاکرات می‌فرستند و از سوی دیگر فشار حداکثری را بر جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کنند تا به خیال خود نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم را مستاصل  کنند.
غربی‌ها برای از سرگیری مذاکرات به ما پیام می‌فرستند

گروه سیاسی 
حسین نوش آبادی، نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در تشریح آخرین وضعیت از مراودات حوزه سیاست خارجی به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: غربی‌ها با دست پیش می‌کشند و با پا پس می‌زنند. به بیان دیگر آن‌ها از یک سو پیام‌های بسیاری را از مسیر واسطه‌های خود برای از سرگیری جریان مذاکرات می‌فرستند و از سوی دیگر فشار حداکثری را بر جمهوری اسلامی ایران اعمال می‌کنند تا به خیال خود نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم را مستاصل  کنند. وی افزود: نقش کشورهای غربی در اغتشاشات اخیر بسیار بارز و آشکار بود. تعدادی از این کشورها درست همان کسانی بودند که در میز مذاکرات برجام حضور داشتند. نوش آبادی تصریح کرد: کشورهای غربی در جریان اغتشاشات نقش محرک و منفی داشتند و همواره طراحی صحنه‌ها و حمایت از اغتشاشگران را انجام ‌می‌دادند. متاسفانه کشورهای غربی طی ادوار مختلف از امتحان خود سربلند بیرون نیامدند.عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و حامیان‌شان تصور می‌کردند که جریان تخریب و اغتشاش به براندازی منتهی می‌گردد.
 بنابراین هنگامی که نتیجه نگرفتند و مشاهده کردند که کلیه خیال‌هایشان باطل بوده، کوشیدند تا بار دیگر مذاکرات برجام را فعال کنند و از سر بگیرند. متاسفانه در شرایط حال حاضر با کشورهایی رو به رو هستیم که پای بند هیچ یک و هیچ نوع از اصول و مبانی اخلاقی در حوزه های سیاسی، حقوقی، بین الملل، حقوق بشر و پیمان نامه‌ها نیستند و همواره خیال براندازی را در سر خود می‌پرورانند. در چنین شرایطی بدیهی است که نتوان اعتماد کرد.
نماینده مردم شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا متذکر شد: علی‌رغم عدم اعتماد به غربی‌ها اما ترسی از مذاکره نداریم و درصدد امتیاز دادن نیز نیستیم و همواره بر مواضع خود پای بند خواهیم ماند. 
متاسفانه طی ادوار‌ مختلف همواره با جریان فتنه رو به رو بوده‌ایم بنابراین به سبب فتنه‌های اخیر و تحریک عده‌ای از افراد امتیاز نخواهیم داد و بر اصول خود ایستادگی خواهیم کرد. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: مقرر شده تا افرادی موضوع مذاکرات هسته‌ای و مباحث مربوط به آژانس را دنبال کنند. جمهوری اسلامی ایران آمادگی گفت‌وگو دارد و همیشه این آمادگی را در چارچوب موضوعات تعیین شده خود اعلام داشته است.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.