ضرورت تکمیل سیاست‌های دولت در حوزه گندم با تسریع در تسویه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101119
  پرینتخانه » اقتصادی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۳ |
رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس دوازدهم مطرح کرد:

ضرورت تکمیل سیاست‌های دولت در حوزه گندم با تسریع در تسویه

رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» ضمن تأکید بر لزوم پرداخت به‌موقع مطالبات گندمکاران از افزایش هزینه‌های تولید سخن گفت و دراین‌باره اظهارکرد: ضرورت دارد تا موضوع پرداخت مطالبات گندمکاران بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد چراکه تولید برای کشاورزان هزینه بسیاری ‌دارد و لازمه استمرار تولید‌ و وضعیت معیشتی گندمکاران، پرداخت به‌موقع مطالبات است.
ضرورت تکمیل سیاست‌های دولت در حوزه گندم با تسریع در تسویه

رحمت‌الله نوروزی، نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» ضمن تأکید بر لزوم پرداخت به‌موقع مطالبات گندمکاران از افزایش هزینه‌های تولید سخن گفت و دراین‌باره اظهارکرد: ضرورت دارد تا موضوع پرداخت مطالبات گندمکاران بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد چراکه تولید برای کشاورزان هزینه بسیاری ‌دارد و لازمه استمرار تولید‌ و وضعیت معیشتی گندمکاران، پرداخت به‌موقع مطالبات است. ازاین‌رو از سازمان برنامه‌وبودجه درخواست داریم تا روند تأمین مالی مطالبات گندمکاران را تسریع کنند. 
وی افزود: با توجه به مطالبه و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع خودکفایی گندم و امنیت غذایی نیاز است نسبت به  معیشت این گروه زحمت‌کش اهتمام ویژه داشته باشیم. 
نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس دوازدهم تصریح کرد: اکنون فصل برداشت گندم است و به همین خاطر خواستار پرداخت به‌موقع مطالبات گندمکاران می‌باشیم چراکه صرف نظر از تولید، برداشت محصول نیز برای کشاورزان هزینه دارد. 
نوروزی تصریح کرد: گندمکاران در حال تحویل محصولات تولیدی خود می‌باشند و بر این اساس ضرورت دارد تا با پرداخت به‌موقع مطالبات، از شکل‌گیری روند تأخیر در پرداخت جلوگیری شود. متأسفانه در سال گذشته به سبب تأخیر درروند پرداخت مطالبات، کشاورزان بسیاری متضرر شدند. 
او متذکر شد: گندمکاران در شرایط سخت اقتصادی خود و باوجود هزینه‌های قابل‌توجه کاشت، داشت و برداشت به تولید می‌پردازند. خوشبختانه میزان تولید در سال جاری قابل‌توجه بوده است و نیاز است تا پرداخت به‌موقع، از این روند تولیدی حمایت کنیم و موضوع خودکفایی را استمرار دهیم. 
وی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: بهترین گندم ازنظر کیفی در داخل کشور و دراستان گلستان تولید می‌گردد. دراین راستا نیاز است تا بستر‌های حمایتی و پرداخت به‌موقع مطالبات بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.