ضربه سنگین مقاومت/ هلاکت و اسارت جدید چند نظامی صهیونیست - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101059
  پرینتخانه » اخبار, بین الملل تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۸ |

ضربه سنگین مقاومت/ هلاکت و اسارت جدید چند نظامی صهیونیست

مقاومت اسلامی فلسطین از ضربه سنگین رزمندگان مقاومت به صهیونیست‌ها و هلاکت و به اسارت در آمدن چند نظامی صهیونیستی در شمال نوار غزه خبر داد.
ضربه سنگین مقاومت/ هلاکت و اسارت جدید چند نظامی صهیونیست

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در پیام صوتی از هلاکت و اسارت چند نظامی صهیونیست در درگیری‌های جدید شمال غزه خبر داد.

وی افزود: رزمندگان مقاومت عصر شنبه در شمال نوار غزه توانستند در یک عملیات کمین پیچیده چند نظامی اسرائیلی را کشته یا زخمی کرده و یا اسیر کنند.

سخنگوی گردان‌های القسام با انتشار ویدیویی اعلام کرد: مجاهدان این گردان‌ها عصر شنبه نیروهای صهیونیستی را به‌سمت یک تله در یک تونل در اردوگاه جبالیا کشانده و ضمن درگیر شدن با آن‌ها از نقطه صفر، همه آنها را به قتل رسانده و یا زخمی کرده و یا آنها را به اسارت گرفته‌اند.

سخنگوی القسام همچنین اعلام کرد: رزمندگان مقاومت فلسطین همچنین طی بیش از دو هفته در رفح و بیت‌حانون ده‌ها عملیات علیه نظامیان صهیونیست انجام دادند.

ابوعبیده با اعلام اینکه «دشمن به سیاست کورکورانه و بیهوده در انتقام و تخریب ادامه می‌دهد» تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از شکست به شکستی دیگر منتقل می‌شود و به‌دنبال دستاوردهای پوچ و بیهوده است تا کشتارهای خود را علیه ملت ما توجیه کند.

وی اضافه کرد: مجاهدان فلسطینی در همه محورهای نبرد در نوار غزه در حال دادن درسی فراموش‌نشدنی به اشغالگران صهیونیست هستند و از سرزمین خود دفاع می‌کنند.

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.