صهیونیست‌ها یا خود بروند یا بمانند و طعم ضربات جبهه مقاومت را بچشند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105926
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 12 مهر 1403 - 6:16 |
علی اکبر علیزاده برمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

صهیونیست‌ها یا خود بروند یا بمانند و طعم ضربات جبهه مقاومت را بچشند

علی اکبر علیزاده برمی، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی پیرامون پاسخ موشکی ایران به اسرائیل در پی ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهانش در لبنان، به خبرنگار «رسالت» بیان کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران روزافزون است و این به وضوح مشخص است.
صهیونیست‌ها یا خود بروند یا بمانند و طعم ضربات جبهه مقاومت را بچشند

علی اکبر علیزاده برمی، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی پیرامون پاسخ موشکی ایران به اسرائیل در پی ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران و ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهانش در لبنان، به خبرنگار «رسالت» بیان کرد: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران روزافزون است و این به وضوح مشخص است. با تدبیر دلاوران و نیروهای مسلح کشور، برنامه صحیح در دستورکار قرارگرفت و چنانچه ضعف کوچکی نیز وجود داشت، یکی پس از دیگری برطرف شد تا عملیات وعده صادق ۲ تحقق یابد. در این راستا نقاط بسیار مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی شناسایی شد و به همین سبب بود که این پاسخ به طول انجامید. 
وی افزود: با ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، جمهوری اسلامی ایران نقاط بسیار مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی را شناسایی کرد و  با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت های رژیم صهیونیستی را گرفت.

علیزاده برمی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ در سکوت برنامه ریزی و عملیاتی شد تا به صورت دقیق تحقق یابد. در این میان دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشتند که ایران قصد پاسخ ندارد و جبهه مقاومت را تنها گذاشته است غافل از آنکه جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ لازم را داد و همواره نیز در کنار مردمان مظلوم فلسطین و لبنان و همچنین جبهه مقاومت ایستاده است.    عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: در اوج قدرت و صلابت،سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت های رژیم صهیونیستی را گرفتند و یک مرتبه وعده صادق ۲ را عملیاتی کردند. 

او متذکر شد: با اقدام قاطع جمهوری اسلامی ایران آنچنان عرصه بر صهیونیست‌ها تنگ شد که زمین برای‌شان همچون جهنم شد. به اقرار آن‌ها بیش از ۸۰ درصد موشک‌ها به درستی به هدف نشسته و از لایه‌های متعدد پدافندی‌شان عبور کرده است. اقرار آن‌ها به صراحت مبرهن می دارد که بیش‌ از ۹۰ درصد موشک ‌ها به درستی به هدف اصابت کرده و ‌آسمان رژیم صهیونیستی هیچ پناهی برای مردمان این کشور ندارد.وی متذکر شد: هیچ نقطه‌ای از اسرائیل امن نیست و صهیونیست‌ها یا خود بروند یا بمانند و طعم ضربات جبهه مقاومت را بچشند. نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو بیان کرد: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، دیگر عملیات شبیه به وعده صادق ۲ نخواهد بود و موجب نابود‌ی هرچه تما‌م‌تر و هرچه سریع‌ترشان خواهد شد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای صهیونیست‌ها یا خود بروند یا بمانند و طعم ضربات جبهه مقاومت را بچشند بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.