صمت،وزیری با روحیه جهادی را می‌طلبد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 30416
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۵۰ |
محمدرضا دشتی اردکانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

صمت،وزیری با روحیه جهادی را می‌طلبد

دشتی اردکانی، علیرضا رزم حسینی را گزینه مناسبی برای وزارت صمت قلمداد کرد چراکه وی دارای روحیه جهادی و فردی پرتلاش و آشنا به حوزه‌های مختلف اقتصادی است.
صمت،وزیری با روحیه جهادی را می‌طلبد

دشتی اردکانی، علیرضا رزم حسینی را گزینه مناسبی برای وزارت صمت قلمداد کرد چراکه وی دارای روحیه جهادی و فردی پرتلاش و آشنا به حوزه‌های مختلف اقتصادی است.
محمدرضا دشتی اردکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، علیرضا رزم حسینی را گزینه مناسبی برای وزارت صمت دانست و به «رسالت» اظهار کرد: رزم حسینی با توجه به سابقه و مدیریت موفقش در بخش‌های خصوصی و دولتی، می‌تواند وزارت صنعت، معدن و تجارت را سروسامان بدهد و این موضوع در گفت‌وگوهایی که با تعداد دیگری از نمایندگان مجلس داشتیم، مورد تأیید قرار گرفته است. به‌طور کلی بخش قابل‌توجهی از نمایندگان مجلس نظر مثبتی به عملکرد رزم حسینی دارند و امیدوارم بتواند رأی اعتماد از مجلس را کسب کند. 
وی با اشاره به خصوصیات رزم حسینی، او را فردی پرتلاش دانست و افزود: نیاز امروز کشور حضور مدیران جهادی و پرتلاش است. وزارتخانه صمت بخش‌های صنعت، معدن، خودرو و بازرگانی را در زیرمجموعه خود دارد، بنابراین می‌تواند با وجود وزیری توانمند، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را که در شرایط فعلی به‌شدت نابسامان شده است، را سامان دهد.  دشتی اردکانی تصریح کرد: رزم حسینی دارای سابقه حضور در لشكر ثارالله و از همراهان رزمندگان دوران دفاع مقدس است. به همین علت روحیه جهادی، یکی از خصوصیات اخلاقی او محسوب می‌شود. عضو کمیسیون برنامه  بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: من با تعدادی از مدیران و نمایندگان استان کرمان و خراسان رضوی درباره سابقه مدیریت و اقدامات رزم حسینی صحبت کرده‌ام و همه بر توانمندی او صحه گذاشتند. امیدوارم در چند ماهی که به پایان دولت باقی‌مانده است، بتواند به وضعیت اقتصاد کشور کمک کند. نماینده مردم اردکان در مجلس، وزیری با روحیه جهادی را مناسب وزارت صمت دانست و بیان کرد: به دلیل وجود شرایط خاص اقتصادی در کشور، وزیر صمت باید همه‌وقت خود را صرف مردم کند و شبانه‌روز را نشناسد. صمت ،وزیری را می‌طلبد که بر همه حوزه‌های اقتصادی، تجاری، بازرگانی و معدنی مسلط باشد.
وی اضافه کرد: مجلس در کنار وزارت صمت قرار دارد و کمک می‌کند، شرایط سروسامان پیدا کند تا وضعیت افسارگسیخته‌ای که در قیمت کالاهای اساسی مردم به وجود آمده کنترل شود. اصولا هر سه قوه باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند زیرا مشکل اقتصاد  مسئله‌ای ملی است. 
دشتی اردکانی در پایان تصریح کرد: وزارت صمت با استقرار وزیر متولی پیدا می‌کند و با توان دوچندان کار را جلو می‌برد. حضور سرپرست در وزارت صمت برای چند ماه جلوی انجام بسیاری از تصمیمات مهم را سد می‌کند و اوضاع بحران‌زده اقتصاد را سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌نماید. 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.