شورای امنیت باید حمله دشمن صهیونیست به کنسولگری ایران را محکوم کند - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 99170
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۶:۱۲ |
ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم:

شورای امنیت باید حمله دشمن صهیونیست به کنسولگری ایران را محکوم کند

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: رحمت خداوند بزرگ بر روح پاک شهدا به ویژه سردار سلیمانی، شهید زاهدی و دیگر همرزمان عزیزشان و نفرین بر رژیم غاصب، نسل کش صهیونیستی باد.
شورای امنیت باید حمله دشمن صهیونیست به کنسولگری ایران را محکوم کند

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: رحمت خداوند بزرگ بر روح پاک شهدا به ویژه سردار سلیمانی، شهید زاهدی و دیگر همرزمان عزیزشان و نفرین بر رژیم غاصب، نسل کش صهیونیستی باد. رژیم صهیونیستی رژیمی ظالم، متجاوز، نسل کش، کودک کشو منفور است و رژیم استکباری آمریکا نیز رژیمی شیطانی و جنایتکار است که همواره ضد بشر و بزرگترین دشمن حقوق بشر می‌باشد. وی ضمن بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یک خروش جهانی علیه رژیم نسل کش و کودک کش جعلی صهیونیستی است، افزود: حمله ددمنشانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به کنسولگری کشور عزیزمان افزون بر جنایت و نسل کشی ظالمانه، نقض صریح حقوق و ضوابط 
بین المللی را به دنبال داشت و شورای امنیت بشری سازمان ملل می‌بایست این رژیم جعلی را محکوم و مجازات کند. 
عزیزی در پایان ضمن بیان اینکه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی نابود خواهد شد، تصریح کرد: بی‌شک مقاومت، فلسطین و مردم غزه پیروزند و قدس شریف آزاد خواهد شد. راهپیمایی روز قدس پرشورترین حضور حماسی، مقتدرانه و وحدت آفرین را به دنبال داشت که علیه ظلم و ظالم، استکبار شیطانی و رژیم نسل کش وکودک کش صهیونیستی برگزار شد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.