سیلی‌هایمان بموقع و فراموش ناشدنی است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 25791
  پرینتخانه » بین الملل, سیاسی, مطالب روزنامه, ویژه تاریخ انتشار : 04 مرداد 1399 - 0:24 |
ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سیلی‌هایمان بموقع و فراموش ناشدنی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آسمان برای ما ناامن باشد، برای آمریکا و اسرائیل نیز ناامن خواهد بود و پاسخمان قطعا بموقع خواهد بود.
سیلی‌هایمان بموقع و فراموش ناشدنی است

 حانیه مسجودی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آسمان برای ما ناامن باشد، برای آمریکا و اسرائیل نیز ناامن خواهد بود و پاسخمان قطعا بموقع خواهد بود.
ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به مزاحمت دو جنگنده برای هواپیمای مسافربری ایرانی برفراز آسمان سوریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار «رسالت» می گوید: از وزارت خارجه نیز انتظار داریم که از آمریکا در سازمان‌ملل و شورای امنیت شکایت کند. چراکه هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد یک بازی هیجانی و روانی برای تأثیر بر انتخابات ۲۰۲۰ است. در ۴۰ سال گذشته آموخته‌ایم که عقلانی رفتار کنیم اما دشمنان می‌دانند سیلی‌هایمان بموقع وفراموش ناشدنی است.این عضو کمیسیون امنیت ملی  و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقدام پنج‌شنبه شب   آمریکایی‌ها بیشتر یک کار تبلیغاتی و روانی برای منحرف کردن افکار عمومی و تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری آبان ماه است چراکه آن‌ها توان حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارند.
وی افزود: زمانی که آمریکایی‌ها به عنوان نیروی هوایی داعش با حاج قاسم سلیمانی و یاران ایشان در جبهه مقاومت می‌جنگیدند، شکست خورده و همچنان از آن عملیات‌ها و رشادت‌ها عصبانی هستند. در شرایط فعلی، نخست؛ جمهوری اسلامی ایران و به طور مشخص وزارت امور خارجه باید از لحاظ حقوقی پیگیر حقوق نظام جمهوری اسلامی باشد و به هیچ وجه تهدید یک هواپیمای مسافربری ایرانی قابل قبول نیست.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که اسرائیل و آمریکا  نباید جرئت تهدید ایران را داشته باشند، چراکه ایران واکنشی بموقع و فراموش‌ناشدنی خواهد داشت، تأکید کرد: این اقدام آمریکا و اسرائیل، یک بازی برای ساقط کردن هواپیمای ایرانی توسط سوریه بوده است. همان بازی که در مواجهه با روس‌ها پیاده کردند که البته این اقدام با هوشیاری و هوشمندی پدافند هوایی سوریه ناکام ماند.
 رضایی یادآور شد: اقدام آمریکایی‌ها را تحمل نمی‌کنیم و لازم است به آن‌ها هشدار  دهیم که اگر قرار باشد آسمان برای ما ناامن باشد، قطع به یقین برای آن‌ها نیز ناامن خواهد بود.این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد که از وزارت خارجه انتظار داریم که از آمریکایی ها در سازمان ملل و در شورای امنیت شکایت و از حق و حقوق جمهوری اسلامی ایران در عرصه هوایی و هوانوردی دفاع کند. چراکه اقدام آمریکایی‌ها خلاف تمام کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی است.
وی همچنین در صفحه رسمی توییتر خود با اشاره به ساقط کردن پرواز ۶۵۵ ایران ایر در تابستان ۶۷ تا تهدید پرواز ‎هواپیمای ماهان در تابستان ۹۹ نوشت: اهداف آمریکایی‌ها یکی است، بازی با جان مردم ایران برای اهداف شوم خود، اما چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نمی‌دهیم. آن‌ها می‌خواستند خلیج فارس را ناامن کنند، نفسشان در جزیره فارسی بریده شد. اگر خباثتی در ذهن دارند یکبار داستان ‎نادر مهدوی و بیژن گرد را بخوانند.

نویسنده : حانیه مسجودی |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای سیلی‌هایمان بموقع و فراموش ناشدنی است بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.