رژیم صهیونیستی‌ قادر به ایستادگی نیست - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 92407
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ |
محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس:

رژیم صهیونیستی‌ قادر به ایستادگی نیست

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها درخصوص حملات بی‌سابقه نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: تهاجم نیروهای مقاومت فلسطین علیه نیروهای رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی است.
رژیم صهیونیستی‌ قادر به ایستادگی نیست

محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها درخصوص حملات بی‌سابقه نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: تهاجم نیروهای مقاومت فلسطین علیه نیروهای رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی است. از طرفی دیگر این امر به‌صراحت مبرهن می‌سازد که تاکنون فلسطینی‌ها درصدد دفاع از خود بودند و حال مرحله جدیدی را آغاز کرده‌اند. اکنون نیروهای مقاومت فلسطین انگیزه مبارزه برای رفع ظلم پیداکرده‌اند و در مقابل جنایت ایستاده‌اند. وی افزود: رزمندگان فلسطینی امروز مرحله جدیدی را در دستورکار قرار داده و به پیروزی بزرگی دست‌یافته‌اند.

 نیروهای مقاومت فلسطین اثبات کرده‌اند که اگر درصدد عملیات تهاجمی باشند بر نیروهای اشغالگر صهیونیستی پیروز خواهند شد. جوکار تصریح کرد: استمرار عملیات و حملات بی‌سابقه فلسطینی‌ها تاب‌آوری نیروهای صهیونیستی را از آن‌ها خواهد گرفت. امروز رژیم صهیونیستی تاب مقاومت ندارد و قادر به ایستادگی نیست. رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی انگیزه‌ای برای مبارزه ندارد چراکه تعلق‌خاطری به خاک فلسطین ندارند. این افراد تنها به سبب اشغالگری‌ و انگیزه خوش گذرانی پا به این سرزمین گذاشتند. نیروهای غاصب صهیونیستی امروز دیگر نمی‌توانند در مقابل صاحبان سرزمین فلسطین و رزمندگان مقاومت بایستند. 

نماینده مردم یزد متذکر شد: مدیریت جنگ در بحث تهاجم و آغاز عملیات از سوی رزمندگان فلسطین قوت بسیاری پیداکرده و بی‌شک نیروهای غاصب صهیونیستی چنین توانی نخواهند داشت. 

او یادآور شد: اگر عملیات و حملات بی‌سابقه نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی تداوم بخشیده شود، این رژیم غاصب به‌زانو درمی‌آید و زودتر از موعد مقرر تاریخ نابود خواهد شد.

 مقام معظم رهبری روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را پیش‌بینی کرده‌اند و حال به نظر می‌رسد زودتر از تاریخ پیش‌بینی‌شده ایشان، این رژیم نابودگردد. وی در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: امیدواریم فلسطینی‌ها به‌زودی به سرزمین خود بازگردند و در سایه امنیت به زندگی خود ادامه دهند. بی‌شک دوران گذشته طی شده و حال تحول جدی در جبهه مقاومت و نیروهای مقاومت فلسطین آغازشده که نشان از قدرت و اقتدار این جبهه دارد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.