راه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 106600
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 30 مهر 1403 - 6:55 |
محمد سراج نماینده مردم تهران در مجلس:

راه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد

محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به شهادت شهید یحیی سنوار بیان کرد: میان جبهه مقاومت و جبهه کفر دو نگاه متفاوت وجود دارد؛ مقاومت شهادت را آغاز حیاتی سعادت‌مند می‌داند اما جبهه کفر تصور می‌کند که با مرگ، نابودی و نیستی رقم می‌خورد.
راه مقاومت تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه می‌یابد

محمد سراج، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به شهادت شهید یحیی سنوار بیان کرد: میان جبهه مقاومت و جبهه کفر دو نگاه متفاوت وجود دارد؛ مقاومت شهادت را آغاز حیاتی سعادت‌مند می‌داند اما جبهه کفر تصور می‌کند که با مرگ، نابودی و نیستی رقم می‌خورد. بدیهی ا‌ست که شهادت، سرآغاز زندگی است و بنابراین هراسی نسبت به آن وجود ندارد. اینک حامیان رژیم صهیونیستی تصور می‌کنند که اگر نیروهای مقاومت را به شهادت برسانند، پایان راه را رقم خواهند زد و دیگر نیروها نیز دست از آرمان‌هایشان خواهند کشید درحالی که چنین نخواهد شد و رزمندگان همواره مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهند داد. در‌حقیقت برای آرمان و اهداف بلند، جان ارزشی ندارد. جان آدمی مادامی ارزشمند خواهد بود که در خدمت اهداف باشد. وی افزود: جبهه کفر با نگاه غیردینی خود تصور می‌کند که اگر فرماندهان مقاومت را به شهادت برساند، پایان راه رقم خواهد خورد و رزمندگان از راه خود خواهند برگشت اما چنین نیست و با هراتفاق، نیروهای مقاومت و فرماندهان جایگزین مصمم‌تر خواهند بود. با شهادت شهید هنیه، جبهه مقاومت مستحکم تر و اینک با شهادت شهید یحیی سنوار، بار دیگر قوی‌تر خواهد شد. سراج تصریح کرد: راه مقاومت با قدرت و انسجام بیش‌تر ادامه خواهد یافت و جامعه جهانی نیز دراین باره به آگاهی هرچه تمام‌تر خواهد رسید. رسانه‌های رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانشان همواره کوشیدند تا اخبار دروغ منتشر کنند و بگویند که فرماندهان در خط مقدم حضور ندارند و به نقاط دیگری رفته و پناهنده شده‌اند درحالی که فرماندهان مقاومت همواره در کنار رزمندگان ایستاده بودند و در همانجا نیز به شهادت رسیدند. درخصوص شهید یحیی سنوار نیز ادعاهای این چنینی وجود داشت که در آخر مبرهن گشت این شهید با قدرت تا آخرین لحظه در مسیر هدف بلند خود ایستادگی کرده است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: بدانید که یکایک شهدای این صحنه، برای شهادت لحظه شماری کرده و همواره دعا می‌کرده‌اند تا به این فیض الهی نائل شوند. 
ا‌و با تاکید بر اینکه راه مقاومت بدون کوچک‌ترین خلل ادامه پیدا خواهد کرد، متذکر شد: د‌ر جبهه حق با شهادت فرماندهان و رزمندگان تغییری در مسیر پیش‌برد اهداف رقم نخواهد خورد و اینک نیز راه مقاومت پرقدرت‌تر ادامه پیدا خواهد کرد. تاکنون هیچ خللی در مسیر مقاومت اتفاق نیافتاده است بلکه هربار این جبهه منسجم‌تر و افراد نیز مصمم‌تر شده‌اند. 
وی در پایان این گفت‌وگو ضمن بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی حتمی است، بیان کرد: جبهه یزیدی زمان سرانجام شکست خواهد خورد و پیروزی از آن مقاومت خواهد شد. همانگونه که خداوند متعال وعده داده است، پیروزی سهم جبهه حق خواهد بود.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.