دخالت غرب منجر به بدتر شدن اوضاع لبنان می‌شود - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 35539
  پرینتخانه » بین الملل, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۷:۳۳ |
الیاس المر ، تحلیلگر لبنانی در گفت‌وگو با «رسالت»:

دخالت غرب منجر به بدتر شدن اوضاع لبنان می‌شود

یک تحلیلگر لبنانی تأکید کرد : دخالت غرب در امور داخلی بیروت، منجر به بدتر شدن اوضاع داخلی لبنان می‌شود. «الیاس المر» در گفت‌وگو با «رسالت» اظهار داشت :«همان‌گونه که می‌دانیم، پس از وقوع انفجار بیروت، لبنان در وضعیت سخت و شکننده‌ای به سر می‌برد.
دخالت غرب منجر به بدتر شدن اوضاع لبنان می‌شود

یک تحلیلگر لبنانی تأکید کرد : دخالت غرب در امور داخلی بیروت، منجر به بدتر شدن اوضاع داخلی لبنان می‌شود. «الیاس المر» در گفت‌وگو با «رسالت» اظهار داشت :«همان‌گونه که می‌دانیم، پس از وقوع انفجار بیروت، لبنان در وضعیت سخت و شکننده‌ای به سر می‌برد. باید مراقب باشیم که در چنین شرایطی، تسلیم نسخه‌های ناپخته و مداخله‌گرایانه در قبال حل‌وفصل این بحران نشویم. همه می‌دانیم که شیوع ویروس کرونا و البته، تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب نیز در تشدید بحران‌های داخلی در لبنان مؤثر بوده است. »
این تحلیلگر لبنانی افزود:«شخصیت‌های بزرگی مانند سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله، در بزنگاه‌های سیاسی و مقاطع حساس در کشورمان، نقش مهمی را در گذار بیروت از بحران ایفا کرده‌اند. نباید بگذاریم که نسخه‌های نادرستی که از سوی بازیگران غربی برای حل بحران لبنان ترویج می‌شود، اوضاع را در کشورمان پیچیده‌تر کند.»

|
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.