حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه جدیدی را خلق کرد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 102218
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۱۱ |
ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس:

حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه جدیدی را خلق کرد

ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در عمر چهل و پنج ساله خود شاهد برگزاری چهل و یک دوره انتخابات و مشارکت مردم بوده است.
حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حماسه جدیدی را خلق کرد
ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» با اشاره به حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران در عمر چهل و پنج ساله خود شاهد برگزاری چهل و یک دوره انتخابات و مشارکت مردم بوده است. مورخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد که به نوعی نقش و وزن مردم در تعیین سرنوشت کشور را تعیین کرد.
ظهره‌وند در راستای بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه در ذات نظام جمهوری اسلامی حضور مردم لحاظ شده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر مبنای حضور مردم بوده و مردم بوده‌اند که سرنوشت کشور را تعیین کرده اند. مقام معظم رهبری همواره بر اهمیت حضور مردم تأکید داشته و پس از شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز به اهمیت مردم در قوام و دوام کشور پرداختند. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو با اشاره به حماسه حضور مردم همچنین خاطرنشان کرد: مهم‌تر از آن منتخب نهایی مردم چه کسی خواهد بود، حضورحداکثری مردم است. حماسه حضور مردم باری دیگر مردم سالاری دینی را در کشور جمهوری اسلامی ایران تأیید کرد و حماسه جدیدی را به حماسه‌های حضور گذشته به منظور نقش آفرینی مردم در سرنوشت آینده کشور اضافه کرد. 
|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.