حال آبی‌ها خوب نیست - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 30656
  پرینتخانه » مطالب روزنامه, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 12 مهر 1399 - 1:14 |
صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با «رسالت»:

حال آبی‌ها خوب نیست

هیئت‌مدیره باشگاه استقلال پس از بررسی شرایط باشگاه، احمد سعادتمند را از مدیریت عامل باشگاه استقلال برکنار کرد تا سناریوی تکراری بی‌ثباتی مدیران عامل و هیئت‌مدیره در این باشگاه رقم بخورد. ورمزیار از بازیکنان پیشکسوت استقلال، نابسامانی را در این باشگاه از دلایل عدم موفقیت آن عنوان کرد و حال استقلال را خوب ارزیابی نکرد. 
حال آبی‌ها خوب نیست

هیئت‌مدیره باشگاه استقلال پس از بررسی شرایط باشگاه، احمد سعادتمند را از مدیریت عامل باشگاه استقلال برکنار کرد تا سناریوی تکراری بی‌ثباتی مدیران عامل و هیئت‌مدیره در این باشگاه رقم بخورد. ورمزیار از بازیکنان پیشکسوت استقلال، نابسامانی را در این باشگاه از دلایل عدم موفقیت آن عنوان کرد و حال استقلال را خوب ارزیابی نکرد. 
صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با «رسالت» درباره برکناری سعادتمند از مدیرعاملی استقلال و به حاشیه رفتن این تیم گفت: موفقیت و عدم موفقیت باشگاه‌ها از رده‌های بالای باشگاه به بازیکنان تزریق می‌شود. مجموعه موفق، هیئت‌مدیره قوی دارد که باعث ایجاد موفقیت می‌شود و این یک اصل محسوب می‌گردد. تقویت در باشگاه از نوک هرم باید صورت بگیرد، درحالی‌که این اصل در باشگاه استقلال وجود ندارد.
وی افزود: موفقیت در ثبات مدیران باشگاه است. باید مدیرعامل و هیئت‌مدیره باثباتی در باشگاه وجود داشته باشد که نیست و این مسئله باعث عدم نتیجه‌گیری در این باشگاه شده است. استقلال عادت به نابسامانی و رفت‌وآمد مدیران کرده است که امیدوارم این اتفاقات سهوی باشد.
ورمزیار با اشاره به اینکه بی‌ثباتی در استقلال باعث شده تاکنون تیم سرمربی هم نداشته باشد، گفت: وقتی باشگاه مدیرعامل نداشته باشد، نداشتن سرمربی هم بدیهی است. سعادتمند در زمان حضور در باشگاه برنامه‌های زیادی اعلام کرد و قول‌های فراوانی را به باشگاه داد اما در آخر هیچ کاری برای استقلال انجام نداد. 
بازیکن پیشکسوت باشگاه استقلال اضافه کرد: اصلا سوال اینجاست چرا این فرد بدون داشتن رزومه موفق برای مدیرعاملی استقلال انتخاب شد و چرا برکنار شد. اگر او مدیر موفقی بود چرا برکنار شد و اگر موفق نبود چرا او را به باشگاه وارد کردند. چنین تصمیماتی دست به دست هم می‌دهد که استقلال به باشگاه بی‌ثباتی تبدیل شود. هنوز بازیکنان تیم با باشگاه تمدید نکرده‌اند چه برسد به اینکه بازیکنان جدید گرفته شود. 
ورمزیار با اشاره به روند صعودی و موفق تیم پرسپولیس گفت: اکنون تیم پرسپولیس که رقیب ما محسوب می‌شود، بازیکنان قدیم خود را حفظ کرده و بازیکنان جدید را هم به خدمت تیم درآورده است. پرسپولیس به‌اندازه‌ای توانسته رفاقت و دوستی در تیم به وجود آورد که حتی بعضی از بازیکنان قدیمی، ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد سال قبل خود را بخشیده‌اند، ولی در استقلال دعوا و درگیری و جنجال موج می‌زند. 
وی با انتقاد از اینکه بازیکن استقلال سه برابر مبلغ قرارداد سال قبل خود را درخواست کرده است، افزود: مگر این بازیکنان چه تاجی به سر تیم زده‌اند که به دنبال سه برابر شدن رقم قراردادشان هستند. مدیری که با این بازیکنان قرارداد می‌بندد باید بررسی کند که آیا انتظارات باشگاه توسط این بازیکنان برآورده شده است که قرار است چنین مبالغی به بازیکنان داده شود یا خیر.
مدافع سابق استقلال یادآور شد: هر قراردادی که با بازیکنان بسته می‌شود باید ضمانت پرداخت داشته باشد، نه اینکه مدیرعامل بدون در نظر گرفتن چنین مواردی فقط قرارداد را با بازیکنان ببندد و در موقع پرداخت خود را کنار بکشد. 
ورمزیار در پایان سخنانش با اظهار تأسف از حاشیه‌های به وجود آمده در باشگاه استقلال گفت: حال استقلال خیلی خوب نیست، زیرا وضعیت باثباتی ندارد. هر چه سریع‌تر باید سرمربی تیم مشخص شود، ضمن اینکه با بازیکنان هم قرارداد تمدید شود و درنهایت همدلی و رفاقت را به باشگاه وارد کنند نه اینکه در فضای مجازی برای یکدیگر خط‌ونشان بکشند. چنین رفتارهایی شایسته نام بزرگ استقلال نیست. 
  اولویت انتخاب سرمربی
سرپرست باشگاه استقلال گفت: اولین اولویت من برای استقلال انتخاب سرمربی دراسرع وقت است. احمد مددی در پاسخ به این سوال که آیا  قلعه نوعی نیز از گزینه‌ها برای نیمکت فصل آینده استقلال است، گفت: هر اتفاقی که رخ دهد با تصمیم و مشورت اعضای هیئت مدیره است، اما قلعه نوعی با توجه به این که سرمربی گل گهر  است فکر نمی‌کنم گزینه نشستن روی نیمکت استقلال باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای حال آبی‌ها خوب نیست بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.