جنایت جنگی اسرائیل محکوم و پایان این رژیم نزدیک است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101204
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۲ |
علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس دوازدهم:

جنایت جنگی اسرائیل محکوم و پایان این رژیم نزدیک است

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» با اشاره به حمله اشغالگران قدس به اردوگاه آوارگان در رفح به لزوم توقف جنایات جنگی علیه غیرنظامیان و اعتراض جامعه جهانی به حملات شکل‌گرفته پرداخت و دراین‌باره اظهارکرد: متأسفانه جنایتکاران عالم واژ‌ه‌ها را تغییر داده‌اند و آنانی را که برای استقلال سرزمین خود تلاش می‌کنند، تروریست می‌نامند.
جنایت جنگی اسرائیل محکوم و پایان این رژیم نزدیک است

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار‌ «رسالت» با اشاره به حمله اشغالگران قدس به اردوگاه آوارگان در رفح به لزوم توقف جنایات جنگی علیه غیرنظامیان و اعتراض جامعه جهانی به حملات شکل‌گرفته پرداخت و دراین‌باره اظهارکرد: متأسفانه جنایتکاران عالم واژ‌ه‌ها را تغییر داده‌اند و آنانی را که برای استقلال سرزمین خود تلاش می‌کنند، تروریست می‌نامند. رژیم جعلی اسرائیل تاکنون بیش از ۳۷ هزار نفر از مردم مظلوم و بی‌پناه را به شهادت رسانده‌اند که بیشترشان زنان و کودکان بی‌پناه می‌باشند. علی‌رغم اعتراض جامعه جهانی به این موضوع اما‌ آمریکای خبیث امروز مانع از محکومیت این رژیم در سازمان ملل و شورای امنیت است. متأسفانه آمریکائیان علی‌رغم سردادن شعار حقوق بشر امروز با تمام وجود درصدد حمایت از این رژیم جعلی هستند و خود ناقض ادعای خود می‌باشند. وی افزود: رژیم اشغالگر قدس گمان می‌کرد که با عملیات 
طوفان الاقصی بهانه‌ای پیدا خواهد کرد و طی مدتی کوتاه به هدف‌های مشخص‌شده و خبیث خود خواهد رسید. خوشبختانه چنین نشد و رژیم جعلی اسرائیل نتوانست مردم مظلوم فلسطین را به کوچ اجباری مجبور کند. همچنین این رژیم نتوانست اسرای خود را آزادکند و تونل‌های زیرزمینی حماس را کشف کند. 
نماینده مردم دامغان در مجلس دوازدهم تصریح کرد: حدود ۳۰۰ روز از جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی می‌گذرد و این رژیم هیچ دستاوردی نداشته است بلکه درصحنه نبرد نیز شکست‌خورده است.
 علیزاده برمی همچنین خاطرنشان کرد: ادعای قدرت رژیم صهیونیستی امروز زیر سؤال رفته است. این رژیم درحالی‌که همواره ادعای توانمندی داشت اما نتوانست در طوفان‌الاقصی از خود دفاع کند و باری دیگر در عملیات وعده صادق نیز شکست خورد. 
او متذکر شد: تمام قدرت و اقدامات کشورهای هم‌پیمان با اسرائیل بی‌ثمر بوده و امروز هیچ قدرتی برای شرح ادعاهای پوشالی جز حمله به مردمان بی‌پناه و غیرنظامیان ندارد. 
وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی جز حملات وحشیانه امید دیگری ندارد و به سبب این حملات می‌کوشد تا شاید از وضعیت حال حاضر خود رهایی یابد. امروز حدود ۱۵۰ کشور ، فلسطین را به رسمیت شناخته‌اند و این خود به‌صراحت مبرهن می‌دارد که رژیم صهیونیستی جعلی است و باید برود. 
او در پایان این گفت‌وگو متذکر شد: اسرائیل شکست بزرگی خورده و امیدی ندارد. براین اساس درصدد تغییر سرنوشت خود است. حمله به اردوگاه آوارگان در رفح جنایت جنگی است چراکه مردم در چادرها زندگی می‌کنند و نظامی نیز نمی‌باشند. جنایت جنگی اسرائیل محکوم است و تنها به سبب آن است که مردم فلسطین هراس پیدا کنند و دست از مقاومت بردارند. بی‌شک پایان مقاومت شکل نخواهد گرفت و همواره به وعده خداوند اطمینان مطلق خواهیم داشت. با توکل به خداوند مسلمانان جهان در مسجدالاقصی نماز باشکوه وحدت و جماعت خواهند خواند و دیگر رژیم جعلی تحت عنوان اسرائیل وجود نخواهد داشت.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.