جایگاه ایران در صنعت موشکی جهان کم‌نظیر است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 87012
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۴۶ |
سید کریم حسینی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی:

جایگاه ایران در صنعت موشکی جهان کم‌نظیر است

سید کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: به طورحتم مجهز شدن جمهوری اسلامی ایران به سلاح‌های روز و پیشرفته یک ضرورت است. کشور به منظور خنثی کردن تهدیدها و حفظ تمامیت ارضی خود نیازمند تجهیز نیروهای خود و سلاح‌های پیشرفته می‌باشد.
جایگاه ایران در صنعت موشکی جهان کم‌نظیر است

سید کریم حسینی، عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: به طورحتم مجهز شدن جمهوری اسلامی ایران به سلاح‌های روز و پیشرفته یک ضرورت است. کشور به منظور خنثی کردن تهدیدها و حفظ تمامیت ارضی خود نیازمند تجهیز نیروهای خود و سلاح‌های پیشرفته می‌باشد. وی با اشاره به صنعت موشکی دنیا افزود: صنعت موشکی امروز به صنعتی کم نظیر در دنیا تبدیل شده است و کشورهایی که از این صنعت بهره می‌برند، بسیار محدود می‌باشند. خوشبختانه ایران اسلامی در میان کشورهای محدود قرار دارد و از صنعت پیشرفته موشکی کم نظیر در دنیا برخوردار است. 
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تجهیزسازی بیش‌تر همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با وجود احترام فراوان به تمامی کشورهای دنیا و رویکرد صلح آمیز اما  از قدرت پیشرفته موشکی و تجهیزات نظامی برخوردار است و همواره نیز ضرورت دارد تجهیزسازی خود را استمرار بخشد. 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اصل بازدارندگی در تمامی قواعد بین المللی و نظامی دنیا مطرح است، همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور به سبب پیشرفته بودن صنعت هسته‌ای به ویژه رونمایی اخیر موشک هایپرسونیک فتاح توانایی و آمادگی خود را به منظور دفاع هرچه تمام تر از کشور اعلام داشتند. شایان ذکر است تا بگوییم اصل بازدارندگی در تمامی قواعد نظامی و بین المللی حاکم است.حسینی با تاکید بر ضرورت استمرار تجهیزسازی سلاح‌ها ادامه داد: همواره نیازمند تجهیز نیروها و کسب سلاح‌های پیشرفته می‌باشیم. در این راستا باید هدف گذاری کنیم و بکوشیم تا  آمادگی لازم در تمامی برهه‌های زمانی را داشته باشیم. 
او در پایان این گفت‌وگو متذکر شد: به منظور جلوگیری و خنثی‌سازی از تهدیدات دشمنان، حفظ و  پیشرفته سازی صنعت موشکی اهمیت فراوانی دارد. 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.