تغییر موازنه قدرت به نفع محور مقاومت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 87665
  پرینتخانه » اسلایدر, بین الملل, سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ |
در سفر هم‌زمان رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین به تهران مطرح شد

تغییر موازنه قدرت به نفع محور مقاومت

روز دوشنبه، مورخ ۲۹ خرداد، جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد که یک هیئت از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده‌اند.
تغییر موازنه قدرت به نفع محور مقاومت

گروه سیاسی
روز دوشنبه، مورخ ۲۹ خرداد، جنبش مقاومت اسلامی حماس خبر داد که یک هیئت از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده‌اند. در بیانیه این جنبش مطرح شد: «بنا به دعوت محبت‌آمیز جمهوری اسلامی ایران، یک هیئت از رهبری حماس به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی وارد تهران شد». صالح العاروی، معاون رئیس دفتر سیاسی، نزار عوض الله، خلیل الحیه و محمد نصر و خالد قدومی در این سفر، هنیه را همراهی کرده و به منظور دیدار با مسئولان ایرانی و همچنین گفت‌وگو و تبادل‌نظر درباره تحولات سیاسی و میدانی مربوط به فلسطین وارد تهران شدند. ظهر روز سه‌شنبه، مورخ ۳۰ خرداد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دیدار رئیس و جمعی از اعضای بلندپایه دفتر سیاسی حماس پرداخت و دراین دیدار با تأکید بر عدم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اظهارکرد: هرگونه تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان فلسطین و خنجر زدن از پشت به جریان مقاومت است. رئیس‌جمهور بابیان اینکه انسجام و یکپارچگی گروه‌های مختلف جهادی در فلسطین ذیل بیرق مقاومت، عطیه‌ای الهی است که باید آن را حفظ و برای ارتقای آن تلاش کرد، افزود: امروز جبهه مقاومت، نه‌فقط در سرزمین‌های اشغالی، بلکه در منطقه و حتی در عرصه بین‌المللی، در حال تغییر موازنه قدرت و شرایط به نفع خود و به زیان جریان سلطه است. 
آگاهان و فعالان سیاسی بر این باورند که پس حملات اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در شمال کرانه باختری این دیدارها انسجام و وحدت هرچه تمام‌تر در جبهه مقاومت را به دنبال خواهد داشت و با رویکرد ایجاد اتاق جنگ مشترک، راهبرد مقابله و نابودی رژیم صهیونیستی را در آینده‌ای نزدیک طی خواهد کرد. 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.