تداوم راه شهدای خدمت در حماسه حضور مردم است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 101777
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۰ |
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس:

تداوم راه شهدای خدمت در حماسه حضور مردم است

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» ضمن درود و سلام به ارواح شهدا به‌ویژه شهدای خدمت و شهید آیت‌الله رئیسی به‌ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
تداوم راه شهدای خدمت در حماسه حضور مردم است

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» ضمن درود و سلام به ارواح شهدا به‌ویژه شهدای خدمت و شهید آیت‌الله رئیسی به‌ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و دراین‌باره بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی به‌منزله اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی است. بنابراین مشارکت و حضور حداکثری یکی از مسائل بسیار مهم می‌باشد به‌ویژه برای کشور ایران که بر پایه مردم‌سالاری دینی است و همواره طی ۴۵ سال گذشته، پشتوانه مردمی  داشته است. 
وی افزود:درشرایط کنونی حضور مردم بیش از سایر ادوار نیاز است و ضرورت دارد. حضور وسیع و گسترده مردم می‌تواند موجب انتخاب اصلح‌ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری شود. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حماسه حضور به معنای ادامه پرقدرت مسیر خدمت است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری یک ضرورت است و به دنیا نشان خواهد داد که جمهوری اسلامی همواره مقتدرانه در حال حرکت است و با شهادت عزیزترین خادم ملت، شهید آیت‌الله 
سید ابراهیم رئیسی و سایر شهدای خدمت نیز متوقف نخواهد نشد و مسیر خدمت‌ ادامه خواهد یافت. 
کوثری همچنین خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خدمتگزار مخلص و صادق مردم شریف ایران بود. وی همواره به مردم خدمت‌رسانی کرد و دراین مسیر نیز به شهادت رسید. امروز ضرورت دارد تا با مشارکت حداکثری خود از شهید خادم ملت قدردانی کنیم و راه شهدای گرانقدر را ادامه دهیم. 
او در پایان این گفت‌وگو بابیان اینکه باید مؤلفه‌های مشارکت حداکثری را به‌کارگرفت، اظهارکرد: رئیس‌جمهور منتخب دولت چهاردهم می‌بایست در عمل راه شهدای خدمت را ادامه دهد تا با توفیقات روزافزون کشور ارواح شهدا به‌ویژه شهدای خدمت و شهید آیت‌الله رئیسی شاد گردد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.