تجربه مدیریت دفاع مقدس در تمام عرصه‌های حکومتی قابل پیاده‌سازی است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 53204
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۲۱ |
سیدجواد حسینی کیا، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تجربه مدیریت دفاع مقدس در تمام عرصه‌های حکومتی قابل پیاده‌سازی است

سید جواد حسینی کیا، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان و در محل برگزاری این همایش اظهار کرد: تمام ما مدیون شهدا هستیم و این آرامش و امنیتی که وجود دارد برکت خون عزیزان و جوانانی است که آبرو و تمام دارایی خود را کف دستشان گرفتند تا برای وطنشان بجنگند.
تجربه مدیریت دفاع مقدس در تمام عرصه‌های حکومتی قابل پیاده‌سازی است

حانیه مسجودی
سید جواد حسینی کیا، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان و در محل برگزاری این همایش اظهار کرد: تمام ما مدیون شهدا هستیم و این آرامش و امنیتی که وجود دارد برکت خون عزیزان و جوانانی است که آبرو و تمام دارایی خود را کف دستشان گرفتند تا برای وطنشان بجنگند.
وی افزود: شهدا ستارگان هدایت هستند که ما را به سمت رستگاری و سعادت و پیشرفت می‌برند. امروز رسالت ما نیز این است که اجازه ندهیم نام و یاد شهدا فراموش شود و دروهله دوم باید بتوانیم خصوصیات اخلاقی و معنوی آن‌ها را به نسل آینده منتقل کنیم.
حسینی کیا گفت: اگر امروز می‌بینیم در جامعه ناهنجاری وجود دارد به دلیل آن است که دست ما از دامان شهدا کوتاه شده است. اگر مسیر آن‌ها را ادامه دهیم هیچ چالشی سر راهمان نخواهد بود. ما این را تجربه کرده‌ایم و مصداق آن دفاع مقدس بود.
  انقلاب اسلامی مدیون خون شهداست
نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: روزهای جنگ مردم ما ایستادگی کردند و سال‌های سختی را پیش بردند و پیروزی دفاع مقدس مدیون خون شهداست. امروز آن چیزی که می‌تواند در این شرایط اقتصادی به ما کمک کند، همان مسیری است که شهدا رفتند.
او عنوان کرد: پیروی از ولایت، ایستادگی و مقاومت، بصیرت، جان‌فشانی و تحمل سختی‌ها؛ تمام این موارد درس‌هایی است که انسان باید در طول زندگی از شهدا بیاموزد و سرلوحه مسیرش قرار دهد. هرکدام از ما وظیفه‌داریم در ابعاد شخصی و شخصیتی خود رشد کنیم تا بتوانیم کشور را به سمت تعالی سوق دهیم.
حسینی کیا در انتها خاطرنشان کرد: شرایط کشور ما زمانی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود که مسیرمان برگرفته از راه شهدا باشد. آینده برای همه افق و چشم‌انداز خوبی دارد و این به شرطی است که آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی را عملیاتی کنیم.

نویسنده : حانیه مسجودی |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.