تبلیغات رسانه‌ای آمریکایی‌ها با هدف التهاب داخلی کشور است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 77510
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۱۶ |
عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی:

تبلیغات رسانه‌ای آمریکایی‌ها با هدف التهاب داخلی کشور است

عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای آمریکا و هجمه‌های رسانه علیه کشور به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: مطابق بیانات مقام معظم رهبری در یک جنگ ترکیبی قرار داریم. فشارهای داخلی از یک سو و جنگ روانی از سوی دیگر درحال فشار آوری به کشور است.
تبلیغات رسانه‌ای آمریکایی‌ها با هدف التهاب داخلی کشور است

گروه سیاسی 
عبدالعلی رحیمی مظفری، نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبلیغات رسانه‌ای آمریکا و هجمه‌های رسانه علیه کشور به خبرنگار «رسالت» عنوان کرد: مطابق بیانات مقام معظم رهبری در یک جنگ ترکیبی قرار داریم. فشارهای داخلی از یک سو و جنگ روانی از سوی دیگر درحال فشار آوری به کشور است. همچنین آمریکایی‌ها تلاش کردند تا برجام را مطابق رویکرد خود به نتیجه برسانند. به نتیجه رسیدن برجام مطابق رویکرد آمریکایی‌ها از د‌و منظر توقف ایران با یک سند پوشالی و اثبات عدم کارآیی قانون راهبردی به نوکران داخلی‌شان برای شان اهمیت داشت. 
رحیمی مظفری تصریح کرد: برجام عایده دیگری نداشت جز آنچه که در دولت گذشته اتفاق افتاد و درنهایت در جوهای مختلف رسانه‌ای محکوم شد. هدف آمریکایی‌‌ها از برجام تحقق خواسته‌های خود و امتیازگیری از جمهوری اسلامی ایران بود. آمریکایی‌ها نوعی از جنگ رسانه‌ای را ایجاد کرده‌اند تا افراد گماشته خود در داخل را تقویت  و  اظهارکنند که حرف خود را به کرسی نشانده‌اند.
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها درصدد آن بودند که ایران را ضعیف جلوه بدهند و بگویند که ایران بدون ما نمی‌تواند قوی باشد. هدف از جو رسانه‌ای و تبلیغاتی این بود که آنچه را در سر می‌پرورانند به دنیا نشان دهند. خوشبختانه هیچ یک از اهداف‌شان عملیاتی نشد و اکنون راه و چاره ای به جز اعمال فشار حداکثری ندارند. عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در پایان این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه هدف آمریکایی‌ها از تبلیغات رسانه‌ها اعمال فشار روانی است، متذکر شد: اعمال فشارهای سیاسی اخیر و تصویب قطعنامه علیه ایران می‌تواند از منظر فشار اقتصادی و رسانه ای قابل توجه  باشد. آمریکایی‌ها می‌کوشند تا با ایجاد فشار رسانه‌ای، شرایط داخلی را ملتهب و حداکثر فشار روانی را به کشور وارد کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.