بیانات رهبر انقلاب موجب تسریع حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 104504
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۶:۴۳ |
غلامرضا توکل، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

بیانات رهبر انقلاب موجب تسریع حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است

غلامرضا توکل،نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح ضرورت مقابله با جریان باطل پرداخت و دراین باره بیان کرد: جریان حق و جریان باطل همواره وجود داشته است و مسیری مستمر و تمام نشدنی است.
بیانات رهبر انقلاب موجب تسریع حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی است

غلامرضا توکل،نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح ضرورت مقابله با جریان باطل پرداخت و دراین باره بیان کرد: جریان حق و جریان باطل همواره وجود داشته است و مسیری مستمر و تمام نشدنی است. امروز کسانی که در جبهه حق قرار دارند، به منظور رسیدن به سرمنزل مقصود می‌بایست برای رسیدن به حق مطلوب پافشاری کنند و مقابل ظلم ایستادگی کنند. 
وی با تاکید بر ایستادگی در میدان حق و مبارزه با ظلم و ستم افزود: مقابله با ظلم توامان با مشکلات و سختی‌های بسیار است اما می‌بایست ایستادگی کرد و همواره قوی در صحنه حق ایستاد چراکه دشمنان اسلام درصدد کسب فرصت و سوءاستفاده می‌باشند. همواره باید بکوشیم تا اهداف جبهه باطل تحقق پیدا نکند و این مهم محقق نخواهد شد مگر آنکه با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و شناخت صحیح وظایف، متحد و منسجم حرکت کنیم. 
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم بهره‌گیری از آرمان‌های انقلاب اسلامی تصریح کرد: در راه مقابله با ظلم و ستم، امید به خداوند یک رکن مهم و اساسی است. توامان با امید به خدا می‌بایست از ظرفیت‌های موجود و آموزه‌های اسلامی خود بهره بگیریم و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی ایران حرکت کنیم.   
نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در پایان این گفت‌وگو با تاکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه راه پیشرفت و رستگاری است، همچنین خاطرنشان کرد: تکیه بر آرمان‌های انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی ایران راهبردی مهم برای رسیدن به سرمنزل مقصود است. بنابراین همواره می‌بایست به بیانات مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی که بزرگ نظریه پرداز بی بدیل انقلاب و اسلام می‌باشند، تکیه کنیم. فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای، سراسر خیر است و تسریع حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی را فراهم می‌سازد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.