ایجاد ۳۰۰ هزار شغل تا پایان سال - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 33070
  پرینتخانه » اقتصادی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۷:۰۳ |
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در حضور حجت الاسلام رئیسی خبر داد:

ایجاد ۳۰۰ هزار شغل تا پایان سال

صبح دیروز  با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه قضائیه و محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ، مراسم شکرانه بهره‌برداری از 150هزار شغل در نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.
ایجاد ۳۰۰ هزار شغل تا پایان سال

صبح دیروز  با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه قضائیه و محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ، مراسم شکرانه بهره‌برداری از ۱۵۰هزار شغل در نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.
درابتدای این مراسم حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در بازدیدی یک‌ساعته  از بخش‌های مختلف نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام دیدن کرد و از نزدیک درجریان دستاوردهای ستاد در بخش‌های مختلف اشتغال‌زایی، تولید دارو ، تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی ضدکرونایی ، روش‌های تحقیقی واکسن کرونا و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.
رئیس قوه قضائیه پس‌ازاین بازدید اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی که ستاد اجرایی در کشور انجام داده، جلوه‌ای از تحقق شعار «ما می‌توانیم» و اجرایی‌ کردن گام‌ دوم انقلاب اسلامی است.
 حجت الاسلام رئیسی افزود: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ثابت کرده با در کنارهم قراردادن فکر و اندیشه و مدیریت جهادی، می‌توان بزرگ‌ترین مشکلات را با کمک نیروهای جوان از سر راه برداشت.وی بابیان اینکه فعالیت‌های گسترده ستاد در حوزه مبارزه با کرونا و ایجاد اشتغال، شگفت‌انگیز و قابل‌تقدیر است، گفت: اقدامات بزرگی در ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص تولید واکسن کرونا صورت گرفته که دولت و وزارت بهداشت باید درخصوص حمایت و به نتیجه رسیدن آن ، تسریع کنند؛ باید جلوی افزایش میزان تلفات این بیماری را در کشور گرفت و اجازه نداد که در اقدامات علمی صورت گرفته، ثانیه‌ای وقفه و تأخیر غیرمنطقی ایجاد شود.
رئیسی خاطرنشان کرد: من از دکتر مخبر پرسیدم که اشتغال‌های ایجادشده توسط ستاد هم آیا ازجنس آمار برخی دستگاه‌های اجرایی است که یک ساعت کار در هفته را هم‌شغل حساب می‌کنند یا نه که آقای مخبر گفتند خیر ، معیار ما اشتغال واقعی است و برای تک‌تک این ۱۵۰ هزار شغل ایجادشده ، شماره و کدملی افراد موجود و قابل راستی‌آزمایی است.رئیس قوه قضائیه ادامه داد: همت ستاد اجرایی فرمان امام برای ایجاد ۱۵۰ هزار شغل واقعی در کشور طی چندماه و وعده ایجاد ۳۰۰ هزار شغل طی یک سال آن‌هم با اولویت آسیب‌دیدگان کرونا، نشانه زمان‌شناس بودن این مجموعه و درک مشکلات کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی به برکت دستور امام راحل شکل گرفت و امروز برکات آن را می‌بینیم، تأکید کرد: دستاوردهای ستاد اجرایی فرمان امام، پاسخ مناسبی است برای کسانی‌که چشم امید به اتفاقات و انتخابات‌های بیگانگان دارند و منتظرند که این رأی بیاورد یا آن و نمی‌دانند که تمام گره‌های ما فقط به دست جوانان خودمان باز می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.