افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 82233
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۰۶ |
احسان ارکانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه خبرداد:

افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

احسان ارکانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت و اظهارکرد: با توجه به اینکه این قشر فاقد شغل و درآمد هستند و به علت مشکلات جسمانی نیاز به هزینه‌های درمانی دارند، فشار اقتصادی و معیشتی ناشی از تورم را بیش از سایر گروه‌ها احساس می‌کنند.
افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

گروه سیاسی 
احسان ارکانی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» به تشریح مصوبه کمیسیون تلفیق برای افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی پرداخت و اظهارکرد: با توجه به اینکه این قشر فاقد شغل و درآمد هستند و به علت مشکلات جسمانی نیاز به هزینه‌های درمانی دارند، فشار اقتصادی و معیشتی ناشی از تورم را بیش از سایر گروه‌ها احساس می‌کنند. وی افزود: تبعات و فشار ناشی از نبود درآمد همواره بر افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی وارد است و همواره می‌بایست هزینه‌ مراجعات و درمان را پرداخت کنند. ارکانی با بیان اینکه تورم فزاینده شرایط را برای عامه مردم به ویژه افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سخت کرده، تصریح کرد: متأسفانه تورم فزاینده شرایط را برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بسیار دشوار کرده است. این شرایط روز به روز سخت‌تر از گذشته می‌‌شود و براین اساس نیز فشار بیشتری به این قشر از جامعه وارد می‌گردد. 
عضو کمیسیون تلفیق بودجه همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه به تازگی عنوان شد که تورم مواد غذایی از ۷۰ درصد عبور کرده است. در این راستا کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ به افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ورود کرد. 
وی متذکر شد: مقرر شده تا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۴۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد. این مسئله در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است و امیدواریم که در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز مورد پذیرش واقع شود و به تصویب برسد. 
او در پایان این گفت‌وگو یادآور شد: در صورت به تصویب رسیدن افزایش ۴۰ درصدی مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، حداقل حمایت و پشتیبانی از این قشر بزرگوار جامعه رقم خواهد خورد.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.