افزایش قدرت بازدارندگی یکی از اهداف مهم رزمایش نیروهای مسلح - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 52299
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 21 مهر 1400 - 6:25 |
محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس مطرح کرد:

افزایش قدرت بازدارندگی یکی از اهداف مهم رزمایش نیروهای مسلح

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به رزمایش مشترک روز گذشته ارتش و سپاه بیان می‌کند: توانایی نیروهای مسلح کشور ما با هیچ زمان دیگری قابل‌مقایسه نیست.
افزایش قدرت بازدارندگی یکی از اهداف مهم رزمایش نیروهای مسلح

گروه سیاسی
محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» ضمن اشاره به رزمایش مشترک روز گذشته ارتش و سپاه بیان می‌کند: توانایی نیروهای مسلح کشور ما با هیچ زمان دیگری قابل‌مقایسه نیست. دفاع مقدس سبب شد که ما به خودباوری برسیم و صنایع نظامی کشورمان را بدون قید و شرط باوجود افزایش قدرت‌های شرق و غرب تقویت کنیم.
او افزود: توانمندی نیروهای مسلح کشور ما تاکنون باعث شده است که کوچک‌ترین جنبنده‌ای را در آسمان کشورمان ردیابی کنیم و حتی پروازهای رادار گریز را نیز شناسایی و ردیابی و منهدم کند که نشان از توانمندی بالای نیروهای مسلح کشورمان است.
آصفری تأکید کرد: برگزاری رزمایش مشترک بین ارتش و سپاه پاسداران نشان از همراهی و فرماندهی واحد کل قوا بر نیروهای مسلح کشور است. هرچند این رزمایش هیچ تهدیدی برای کشورها یا دولت‌های مختلف نیست بلکه صرفا برای افزایش قدرت بازدارندگی هرگونه تهدید خارجی علیه کشورمان و تمرین و آزمودن توانمندی‌هاست.
  حاضر هستیم تجربه و دانش خود در حوزه امنیت را به کشورهای همسایه انتقال بدهیم
این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین کشورهای همسایه که به دنبال توافق و تفاهم با رژیم صهیونیستی هستند بدانند که این رژیم بزرگ‌ترین تهدید برای تمام کشورهای منطقه است و تاکنون بارها این مسئله را ثابت کرده است و نامشروعی آن‌ها صرفا برای ما نیست.
وی گفت: هدف آن‌ها برای ایجاد ناامنی صرفا کشور ما نیست بلکه این رژیم غاصب بارها و بارها اثبات کرده است که خواهان تصاحب کل منطقه است و تهدیدش نیز دامنگیر تمام کشورهای همسایه است. آصفری اظهارمی‌کند: تاکنون ندیده‌ایم کشوری امنیت خود را به دست بیگانه به‌ویژه اسرائیلی‌ها سپرده باشد و عاقبت خوبی نصیبش شود. ما می‌توانیم با ظرفیت‌های بالای نظامی خود همکاری‌هایمان را با کشورهای همسایه درزمینه امنیتی و نظامی گسترش دهیم. نماینده مردم اراک در مجلس خاطرنشان کرد: در مانور مشترک ارتش و سپاه درراستای ایجاد هماهنگی‌های لازم بین توپخانه‌های، پدافند هوایی و نیروهای هوانیروز کشورمان در ارتش و سپاه بود تا نقاط ضعفی که می‌تواند برای ما مشکل‌آفرین باشد شناسایی و برطرف شود. آصفری در انتها عنوان می‌کند که به‌هرحال برگزاری این رزمایش مشترک درراستای تقویت اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و ما آماده هستیم این امنیت و توانمندی و دانشی را که به دست آورده‌ایم در اختیار تمام کشورهای همسایه بگذاریم.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای افزایش قدرت بازدارندگی یکی از اهداف مهم رزمایش نیروهای مسلح بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.