افزایش شفافیت راهگشای بازار مسکن - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 86527
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۰۳ |
غلامرضا شریعتی عضو کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد:

افزایش شفافیت راهگشای بازار مسکن

غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» مطرح کرد: واقعیت این است که در حوزه املاک و مستغلات از سال گذشته تا به امروز تلاش‌های فراوانی مبنی بر شکل‌گیری بانک اطلاعاتی دقیق انجام شد.
افزایش شفافیت راهگشای بازار مسکن

غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با خبرنگار «رسالت» مطرح کرد: واقعیت این است که در حوزه املاک و مستغلات از سال گذشته تا به امروز تلاش‌های فراوانی مبنی بر شکل‌گیری بانک اطلاعاتی دقیق انجام شد. به بیان دیگر در سال گذشته تلاش شد تا درباره خانه‌های خالی، صاحبان دارای چند مسکن و فاقد مسکن اطلاعات درست کسب شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم شکل بگیرد و تدوین گردد. وی افزود: به طورحتم افزایش نظارت و کلیه اقداماتی که منجر به شفافیت هرچه بیش‌تر در حوزه مسکن می‌گردد، راهگشا و نتایج بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آغاز به کار و راه‌اندازی سامانه املاک و مستغلات، موجب ثبت کلیه اطلاعات خواهد شد و گامی موثر در راستای برنامه‌ریزی هرچه تمام‌تر دولت‌ و برنامه‌ریزان اقتصادی خواهد بود. 
نماینده مردم بهشهر، نکاء و گلوگاه در مجلس یازدهم همچنین خاطرنشان کرد: بی‌شک اطلاعات روشن موجب قضاوت درست می‌گردد. مادامی که اطلاعات روشن و قضاوت‌ها درست باشد، برنامه‌ریزی درست برای آینده شکل خواهد گرفت. او در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه مجلس همواره دغدغه ساماندهی حوزه مسکن را داشته است، متذکر شد: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌ها پیرامون سامانه املاک و مستغلات به سرانجام رسیده و چشم‌انداز روزهای آتی نیز تبیین شده است. امیدواریم تا سامانه املاک و مستغلات، امتحان خود را به خوبی پشت سر بگذارد و موجب کنترل و بهبود شرایط مسکن در کشور  شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.