آتشی که صهیونیست‌ها روشن کردند ختم به نابودی‌شان خواهد شد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 105737
  پرینتخانه » سیاسی, مطالب روزنامه تاریخ انتشار : 09 مهر 1403 - 6:04 |
مجتبی یوسفی عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

آتشی که صهیونیست‌ها روشن کردند ختم به نابودی‌شان خواهد شد

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس: آمریکای خبیث و سگ هار آن در منطقه بدانند که همان خداوندی که پس از رحلت امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای پرچم‌داری انقلاب و آرمان‌های اسلامی آماده و برگزید و پس از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله را بیش از ۳۰ سال برای رهبری مقاومت آماده ساخت، امروز نیز راه سید مقاومت را پرقدرت استمرار خواهد بخشید تا روزی که نابودی رژیم صهیونیستی رقم بخورد. 
آتشی که صهیونیست‌ها روشن کردند ختم به نابودی‌شان خواهد شد

مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس و نماینده اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار «رسالت» ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، سید شهیدان مقاومت بیان کرد: آمریکای خبیث و سگ هار آن در منطقه بدانند که همان خداوندی که پس از رحلت امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای پرچم‌داری انقلاب و آرمان‌های اسلامی آماده و برگزید و پس از شهادت سید عباس موسوی، سید حسن نصرالله را بیش از ۳۰ سال برای رهبری مقاومت آماده ساخت، امروز نیز راه سید مقاومت را پرقدرت استمرار خواهد بخشید تا روزی که نابودی رژیم صهیونیستی رقم بخورد. 
وی‌ افزود: بدیهی است که داغ عالم وارسته‌ای همچون سید حسن نصرالله از دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان به‌راحتی پاک نخواهد شد و ماندگار خواهد  بود اما آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانشان بدانند که بازی خطرناکی را آغاز کرده‌اند که ختم به نابودی رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در منطقه خواهد شد. 
یوسفی تصریح کرد: نهادهای بین‌المللی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر ببینند و بدانند که رژیم صهیونیستی مرتکب چه جنایتی شده است و چندین تن بمب بر سر یک منطقه مسکونی ریخته و هزاران هزار فرد بی‌گناه را به شهادت رسانده است. طی یک‌سال گذشته این
 رژیم سفاک به‌صورت شبانه‌روزی علیه مردم بی‌گناه فلسطین اقدام کرده و هزاران زن، مرد و کودک بی‌گناه و بی‌دفاع غزه را شهید کرده است. بی‌تفاوتی نهادهای بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه سبب شد تا حالا این رژیم وقیحانه دست به چنین اقداماتی در لبنان بزند. عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: آتش جنگی که اسرائیل در منطقه روشن کرده است، به‌شرط نابودی این رژیم و منافع آمریکا خاموش خواهد شد.
او با تأکید بر لزوم خروج آمریکایی‌ها از منطقه یادآور شد:
سگ هار آمریکایی‌ها در منطقه، رژیم سفاک صهیونیستی‌ نشان داده است که تنها زبان زور را می‌فهمد و چنانچه با زور با آن‌ها برخورد نشود، دست از جنایات خود نخواهندکشید. 
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اقدام عملی کشورهای مسلمان همچنین ادامه داد: عدم اقدام عملی کشورهای مسلمان علیه رژیم صهیونیستی سبب استمرار وقاحت و قضاوت تاریخ از سوی آیندگان خواهد شد. باید اقدام عملی داشت و پشتیبان مردم مظلوم اما مقتدر فلسطین و لبنان بود. او بیان کرد: امروز دل مردمان کشورهای غربی نیز به درد آمده و علیه رژیم سفاک صهیونیستی درصحنه حضور یافته‌اند. در حقیقت ملت‌ها از دولت‌ها عبور کرده‌اند و اکنون چهره پلید این رژیم برای جهانیان مبرهن گشته است. یوسفی در پایان این گفت‌وگو همچنین اظهارکرد: آتش این جنگ موجب پشیمانی رژیم جعلی صهیونیستی و هم‌پیمانا‌نشان خواهد شد. کشورهای اسلامی بدانند که ید واحده می‌باشند و باید سرافرازانه تا نابودی رژیم صهیونیستی کنار یکدیگر و مردم فلسطین و لبنان بایستند.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای آتشی که صهیونیست‌ها روشن کردند ختم به نابودی‌شان خواهد شد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.