۱۳ سارق صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند/بازداشت برخی سارقان در ترکیه - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 67469
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ |

۱۳ سارق صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند/بازداشت برخی سارقان در ترکیه

سارقانی که به شعبه بانک ملی در خیابان انقلاب دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.
۱۳ سارق صندوق امانات بانک ملی دستگیر شدند/بازداشت برخی سارقان در ترکیه

سارقانی که چند روز پیش به شعبه بانک ملی در خیابان انقلاب دستبرد زده بودند، دو روز پیش دستگیر شدند.

برخی از سارقان صندوق امانات بانک ملی پس از سرقت به کشور «ترکیه» متواری شده بودند که با تلاشهای نیروی انتظامی در این کشور بازداشت و به ایران بازگردانده شدند.

 

اکثر اموال ربوده شده از صندوقهای امانات نیز بازگردانده شده است.

به گفته مونسان؛ عضو هیات رئیسه بانک ملی، این سارقان، از هزار صندوق امانات که در شعبه دانشگاه وجود داشت، محتویات حدود ۱۶۲ صندوق را سرقت کرده، از ۲۵۰ صندوق امانات که در اختیار مشتریان بوده، ۱۶۲ صندوق را با دیلم شکسته و هر صندوقی که پر بوده را خالی کرده بودند.

 

دادستان تهران از دستگیری ۱۳ نفر از سارقان بانک ملی خبر داد

 

دادستان تهران می گوید: ۱۳ نفر از متهمان سرقت بانک ملی دستگیر شدند و مقادیر زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شده است. ۱۰ نفر از متهمان در تهران و شمال کشور و ۳ نفر از سارقان متواری در کشور همسایه دستگیر شدند.

 

وی ادامه می‌دهد؛ مقادیر زیادی از اموال مسروقه در فرودگاه امام خمینی (ره) در ماشینی که توسط متهمان تهیه شده بود و مقادیری در تهران کشف شد. در حال حاضر متهمان تحت تحقیقات قضایی و در اختیار ضابطان قرار دارند.


سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با شبکه خبر از دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی خبر داد و گفت: از ساعات اولیه روز دوشنبه که از این سرقت باخبر شدیم، مجموعه پلیس پیوسته بازدیدها و کار کارشناسی خود را آغاز کرد.

 

وی ادامه داد: مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ مجرب‌ترین و توانمندترین کارآگاهان را دارد که آنها طی طرح‌های عملیاتی توانستند سارقین را شناسایی کنند.

 

رئیس پلیس پایتخت افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در کمتر از ۴۸ ساعت تمامی سارقین و مرتبطین شناسایی و دستگیر شدند.

 

وی بیان کرد: برخی از این افراد داخل کشور و برخی دیگر در خارج از کشور دستگیر شدند. همچنین بخش اعظمی از اموال مسروقه مردم کشف شده است.

 

رحیمی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای کشف دیگر اموال مردم که از صندوق امانات به سرقت رفته همچنان ادامه دارد، گفت: پلیس با اقتدار و توانمندی که دارد، توانسته در کمترین زمان ممکن هم سارقین را دستگیر و هم بخش زیادی از اموال را کشف کند.

 

رئیس پلیس پایتخت در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند سارق دستگیر شده است؟ گفت: تعداد سارقین را نمی‌توانم بیان کنم اما تمامی عوامل این سرقت به طور کامل دستگیر شده‌اند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.