یک اعتماد همیشگی در صنف گوشی - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54831
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ |

یک اعتماد همیشگی در صنف گوشی

چندبار گذرتان به گارانتی‌های نامعتبر خورده است؟ گارانتی‌هایی که به تعهدات خودشان به خوبی عمل نمی‌کنند یا اگر هم عمل می‌کنند زمان زیادی کالای شما را همراه خودشان نگه می‌دارند. سال‌ها پیش، قبل از تصویب طرح رجیستر کردن گوشی‌ها کیفیت بسیار پایین خدمات گارانتی صدای همه را درآورده بود. امروز می‌خواهیم برندی را در صنف گوشی به شما معرفی کنیم که نه تنها یکی از بهترین گارانتی‌های حال حاضر در زمینه گارانتی گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، ریلمی و... می‌باشد بلکه خدمات بیشتری مضاف بر گارانتی ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید.
یک اعتماد همیشگی در صنف گوشی

چندبار گذرتان به گارانتی‌های نامعتبر خورده است؟ گارانتی‌هایی که به تعهدات خودشان به خوبی عمل نمی‌کنند یا اگر هم عمل می‌کنند زمان زیادی کالای شما را همراه خودشان نگه می‌دارند. سال‌ها پیش، قبل از تصویب طرح رجیستر کردن گوشی‌ها کیفیت بسیار پایین خدمات گارانتی صدای همه را درآورده بود. امروز می‌خواهیم برندی را در صنف گوشی به شما معرفی کنیم که نه تنها یکی از بهترین گارانتی‌های حال حاضر در زمینه گارانتی گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، ریلمی و… می‌باشد بلکه خدمات بیشتری مضاف بر گارانتی ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید.

گارانتی آکاموند

شرکت آکاموند یک برند بزرگ در صنف گوشی است که نام خود را به عنوان واردکننده رسمی گوشی موبایل به ثبت رسانده است. این شرکت تمامی گوشی‌هایی که وارد می‌کند را تحت ضمانت‌نامه ۱۸ ماهه خود قرار می‌دهد. اما همانطور که پیش از این گفتیم خدمات آکاموند تنها به اعطای ضمانت‌نامه و گارانتی به گوشی‌های خود معطوف نمی‌شود. آنچه که خدمات آکاموند را متفاوت می‌کند ارائه سرویس تعمیر گوشی حتی برای اشخاصی است که موبایل خود را از آکاموند خریداری نکرده‌اند. در کنار همه این‌ها ارائه مشاوره درباره تعمیر گوشی و عیب‌یابی را نیز اضافه کنید.

آکاموند چه خدمات و سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟

اجازه بدهید با یک مثال تمام مراحل گارانتی را مرور کنیم؛ ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که متوجه می‌شوید گوشی شما خراب است. اگر ۱۸ ماه از زمان خرید گوشیتان نگذشته باشد یعنی شما هنوز می‌توانید از گارانتی خود استفاده کنید. در این هنگام شما گوشی خود را به نمایندگی آکاموند می‌برید و مشکل آن را بازگو می‌کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید نوبت خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آکاموند به ثبت برسانید.

عیب‌یابی و مشاوره درباره تعمیر یا گارانتی گوشی

متخصص تکنسین آکاموند گوشی شما را بررسی می‌کند تا ابتدا متوجه ایراد اصلی آن بشود. آنجاست که تکنسین تشخیص می‌دهد ایراد یافت شده تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرد یا خیر. (تمامی قوانین مربوط به گارانتی گوشی را می‌توانید بر روی جعبه گوشی و یا سایت آکاموند مشاهده کنید.)

گارانتی گوشی آکاموند

اگر مشکل گوشی شما تحت پوشش گارانتی باشد بنابراین تمامی موارد فرآیند گارانتی به صورت کاملا رایگان اتفاق خواهد افتاد. فراموش نکنید که گارانتی گوشی شما پس از فعالسازی گوشی در سامانه همتا فعال خواهد شد و تا ۱۸ ماه پس از آن اعتبار خواهد داشت. بنابراین شما در طول مدت ۱۸ ماه گارانتی هیچ مبلغی برای موارد تحت تعهد ضمانت نامه پرداخت نمی‌کنید.

تفاوتی نمی‌کند شما یک گوشی شیائومی داشته باشید یا سامسونگ و ریلمی و برندهای دیگر، رویکرد شرکت آکاموند همواره بر این است که به همه خریداران موبایل‌های تحت پوشش گارانتی گوشی آکاموند به یک چشم نگاه کند و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

تعمیرات گوشی آکاموند

اما تفاوت شرکت آکاموند اینجا بسیار بیشتر خودنمایی می‌کند. با توجه به این که موارد مشمول و غیر مشمول گارانتی در میان تمامی شرکت‌های گارانتی گوشی موبایل یکسان است و تفاوتی میان آن‌ها وجود ندارد، شرکت‌های دیگر، هیچ خدماتی برای موارد غیر مشمول گارانتی در نظر نمی‌گیرند.

تصور کنید خرابی گوشی شما از آن دست مواردی باشد که در تعهدنامه گارانتی ذکر نشده باشد، آنگاه اگر گارانتی گوشی شما هر یک از گارانتی‌های موجود در ایران باشد کاری از دستتان بر نمی‌آید جز اینکه احتمالا متحمل هزینه زیادی شوید و گوشی خود را به دست یک تعمیرکار گوشی بسپارید؛ تعمیرکاری که چیزی از اعتبارش نمی‌دانید و هرگز متوجه نمی‌شوید چه فعالیتی بر روی گوشی شما پیاده‌سازی می‌کند یا کدام قطعات را عوض می‌کند و یا بدتر از آن، آیا قطعات جایگزین، قطعات اصل و باکیفیت هستند یا خیر؟

حال تصور کنید شما گوشی را خریداری کرده‌اید که دارای گارانتی گوشی آکاموند است. زمانی که شما به یکی از نمایندگی‌های آکاموند در سراسر کشور مراجعه می‌کنید این را می‌دانید که مشکل شما به هر طریقی رفع خواهد شد. به هر دلیلی اگر نتوانید از گارانتی خود استفاده کنید یا حتی از تاریخ آن گذشته باشد، آکاموند از طریق ارائه خدمات دیگری مشکل شما را رفع خواهد کرد.

عیب‌یابی و مشاوره رایگان

به مثال قبلی برگردیم؛ گوشی شما خراب است و باید راهی برای تعمیر کردن آن پیدا کنید. تکنسین آکاموند به شما می‌گوید که این مورد شامل گارانتی نمی‌شود بنابراین شما می‌توانید از خدمات تعمیر موبایل آکاموند، عیب‌یابی و مشاوره رایگان آکاموند استفاده کنید.

به این صورت که متخصص یا همان تکنسین‌های خبره آکاموند ابتدا اقدام به کند و کاو و عیب‌یابی در گوشی شما می‌کنند. این مرحله همان نقطه‌ای است که تخمین زده می‌شود چقدر زمان و هزینه برای تعمیر گوشی نیاز است و آیا اصلا برای مشتری صرفه اقتصادی دارد که گوشی خود را تعمیر کند یا خیر؟

مرحله بعدی ارائه مشاوره به مشتریان است؛ این مرحله کاملا رایگان می‌باشد. متخصص آکاموند درباره گوشی شما به صحبت با شما می‌پردازد و شما را از هزینه و مقدار زمان مورد نیاز برای تعمیر گوشی باخبر می‌کند. سوال اصلی که در این مرحله پاسخ داده می‌شود این است که متخصص به شما می‌گوید آیا تعمیر گوشی برای شما به صرفه‌تر است یا می‌توانید تنها با پرداخت مبلغی بیشتر اقدام به خرید یک مدل جدید بکنید تا سال‌های بیشتری از هزینه تعمیرات گوشی مصون بمانید؟

تعمیر گوشی آکاموند

پاسخ به این سوال تنها به تشخیص خودتان بستگی دارد و هرکسی غیر از خودتان تنها می‌تواند به شما مشاوره دهد. اگر شما تصمیم به ادامه روند تعمیرات گرفتید آنگاه گوشی شما نزد تکنسین به امانت گذاشته ‌می‌شود. رکن مهم خدمات آکاموند سرعت و کیفیت آن است و می‌توانید مطمئن باشید در بهترین و سریع‌ترین زمان کار شما انجام می‌شود. فراموش نکنید که این تنها خریداران گوشی‌های آکاموند نیستند که از این خدمات بهره می‌برند بلکه همه افراد می‌توانند از خدمات عیب‌یابی، مشاوره رایگان و تعمیرات موبایل آکاموند بهره ببرند.

جمع‌بندی پایانی

در عصری به سر می‌بریم که گوشی موبایل به عنوان یک ابزار ارتباطی حضور پررنگی در یک روز ۲۴ ساعته افراد دارد و با توجه به بالاتر رفتن روز به روز قیمت گوشی موبایل، نیاز به مراقبت و سالم نگه‌داشتن گوشی بیشتر از قبل حس می‌شود. آکاموند همان شرکتیست که به خوبی می‌تواند به این نیاز پاسخ دهد. خدمات گارانتی، عیب‌یابی، مشاوره رایگان و تعمیرات موبایل، در هر شرایطی برای شما یک راه حل ارائه می‌دهد.

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.