گیت تردد هوشمند کسرا ابزار حرفه ای کنترل ورود و خروج ارباب رجوع - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83850
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ |

گیت تردد هوشمند کسرا ابزار حرفه ای کنترل ورود و خروج ارباب رجوع

حفظ امنیت، بزرگ ترین دلیل استفاده از گیت کنترل تردد هوشمند است. متوقف کردن موارد مشکوک قبل از ورود به سازمان بسیار کم هزینه تر و آسان تر از پیدا کردن آن در داخل شرکت است. هرچند هدف اصلی گیت کنترل تردد، حفظ امنیت است اما نباید عبور و مرور از آن برای افراد مجاز نیز سخت باشد. اگر عبور از گیت ورود و خروج پرسنل زمانبر و با فرآیندهای پیچیده باشد، منجر به تاخیر در شروع به کار، ازدحام در محل گیت و نهایتا نارضایتی متقابل پرسنل و ارباب رجوع خواهد شد.
گیت تردد هوشمند کسرا ابزار حرفه ای کنترل ورود و خروج ارباب رجوع

گیت کنترل تردد هوشمند یکی از بهترین راه ها برای کنترل ورود و خروج پرسنل و ارباب رجوع از محل های ورودی یک سازمان است. با گیت کنترل ورود و خروج، مدیران مطمئن می شوند که فقط افراد مجاز اجازه دسترسی به ساختمان یا منابع شرکت را دارند. نصب گیت عبور و مرور چه برای یک سازمان، مجموعه آپارتمان، ساختمان تجاری باشد چه برای شرکت های دولتی و نظامی، کمک بزرگی  برای برقراری امنیت در مجموعه و کنترل ارباب رجوع خواهد کرد.

images_1680589609_642bc3295342c.png

 انواع مختلفی از گیت های کنترل ورود و خروج برای عابران پیاده و ماشین ها ساخته شده که در این مطلب به بررسی آن و معرفی کاربردهای گیت کنترل تردد می پردازیم. با ما همراه باشید.

چگونه می توان با گیت تردد هوشمند کسرا تردد پرسنل را مدیریت کرد؟

حفظ امنیت، بزرگ ترین دلیل استفاده از گیت کنترل تردد هوشمند است. متوقف کردن موارد مشکوک قبل از ورود به سازمان بسیار کم هزینه تر و آسان تر از پیدا کردن آن در داخل شرکت است. هرچند هدف اصلی گیت کنترل تردد، حفظ امنیت است اما نباید عبور و مرور از آن برای افراد مجاز نیز سخت باشد. اگر عبور از گیت ورود و خروج پرسنل زمانبر و با فرآیندهای پیچیده باشد، منجر به تاخیر در شروع به کار، ازدحام در محل گیت و نهایتا نارضایتی متقابل پرسنل و ارباب رجوع خواهد شد.

گیت های کنترل تردد، قابلیت همگام سازی با نرم افزار حراست و انتظامات، اتوماسیون تغذیه و دستگاه حضور و غیاب را دارند. با اتصال گیت ورودی اداری به دستگاه حضور و غیاب می توان به آسانی بر ورود و خروج کارمندان نظارت و تردد آن ها را بهینه سازی کرد. استفاده از گیت عبور و مرور در کنار انواع نرم افزارهای حراستی و حضور و غیاب، به مدیران و منابع انسانی سازمان ها کمک شایانی در کنترل عبور و مرور، نظارت دقیق بر کارمندان و ارباب رجوع و حفظ نظم و امنیت شرکت می کند.

 یک سیستم دسترسی گیت از سه جزء اصلی تشکیل شده است:

  1. درب بازکن
  2. قفل الکترونیکی یا مغناطیسی
  3. سیستم اکسس کنترل کارتی یا بیومتریک

برخی از سیستم های گیت تردد هوشمند دارای ورودی هایی برای ارباب رجوع نیز هستند که می توانند به صورت دستی یا از طریق کارت بازدید اجازه ورود را صادر کنند.

images_1680589628_642bc33c38fb2.png

کاربرد گیت کنترل ورود و خروج افراد در سازمان های مختلف چیست؟

حال که با نحوه مدیریت پرسنل و کنترل تردد ارباب رجوع بوسیله گیت ورودی شرکت آشنا شدید، قطعا این سوال در ذهن شما ایجاد می شود.آیا اتوماسیون مدیریت ارباب رجوع و گیت کنترل تردد برای سازمان ما کاربرد دارد یا خیر. در جواب باید بگوییم که گیت تردد هوشمند دارای ۵ کاربرد اصلی زیر است:

  1. افزایش امنیت : گیت کنترل تردد، در هر بار اجازه عبور یک فرد را می دهد. این ویژگی برای هدایت افراد و کنترل بیشتر بر روی عبور و مرور در مکان هایی مانند شرکت های امنیتی، بانک ها، مترو و زندان ها بسیار حائز اهمیت است.
  2. شمارش افراد : یکی از کاربردهای گیت تردد هوشمند، امکان شمارش افرادی است که از محل ورودی سازمان عبور کرده اند. حتی در مواردی که گیت نیازی به احراز هویت ندارد نیز، این سیستم امکان شمارش عبور و مرورها برای مقاصد مختلف را دارد.
  3. نظارت بهتر بر عبور و مرور کارمندان : با نصب گیت کنترل تردد نفر در کنار دستگاه حضور و غیاب، امکان نظارت بر عبور و مرور پرسنل و کنترل دسترسی آن به مکان های خاص به راحتی فراهم می شود.
  4. جایگزینی خوب برای گشت های سیار : استفاده از گیت های امنیتی با اکسس کنترل،‌ نیاز شما به نیروهای گشت و نگهبان در ورودی ها را به شدت کاهش می دهد. گیت ورودی شرکت می تواند به راحتی امنیت لازمه را بدون نیاز به افسر امنیتی و نیروی کنترل گر فراهم کند.
  5. شخصی سازی : در برخی شرکت قوانین عبور و مرور در ساعات مختلف متفاوت بوده و حتی در زمان هایی نیاز به بسته شدن ورودی ها است. در این حالت گیت کنترل تردد اکسس کنترل داخلی قابل برنامه ریزی می تواند حتی کار بستن ورودی ها را به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به نظارت انسانی انجام دهد.

images_1680589646_642bc34e69358.png

معرفی انواع گیت کنترل تردد ویژه ارباب رجوع

گیت کنترل تردد برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به همین دلیل، با وجود ساز و کار یکسان، ساختارهای متفاوتی دارند. برخی از پرکاربردترین انواع گیت تردد هوشمند عبارت اند از:

گیت کنترل تردد شیشه ای

اگر از مترو استفاده کرده باشید، با این مدل به خوبی آشنا هستید. گیت کنترل تردد شیشه ای که به گیت تردد مترویی نیز شناخته می شود، سرعت عبور و مرور بالایی داشته و به علت امکان تنظیم ارتفاع شیشه ها، در حفظ امنیت فضای مترو بسیار پرکاربرد است.

گیت تردد باله ای و پروانه ای

گیت های تردد باله ای، مدل های جمع و جورتر و کوتاه تری نسبت به گیت های مترویی هستند. این گیت عبور و مرور برای استفاده در مکان هایی که به نیاز به امنیت بالا ندارند و با محدودیت بودجه مواجه هستند مناسب است.

گیت تردد میله ای

این مدل که به گیت تردد سه اهرمی یا شاخه ای نیز معروف است در فروشگاه های زنجیره ای، ایستگاه های بی آر تی و ساختمان های اداری استفاده می شود. این گیت تردد یک طرفه هستند.

گیت کنترل تردد تمام قد

این گشت تردد از امنیتی ترین و پیشرفته ترین انواع گیت هاست که برای شرکت های دولتی و سازمان های نظامی بسیار مناسب است.

گیت ویلچر رو: 

گیت های ویلچر رو با صله  به منظور استفاده افراد دارای ویلچر، تخت های ساختمانی

شرکت مهندسی کسرا با توجه به سابقه ۲۳ ساله خود در ارائه نرم افزارها و سخت افزارهای کنترل تردد به کلیه کسب و کارهای بزرگ ایرانی آماده ارائه انواع گیت های کنترل تردد حرفه ای به سازمان های مختلف است. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد انواع این گیت های ورود و خروج و دستگاه های حضور غیاب میتوانید به وب سایت شرکت کسرا به آدرس kasraco.net  مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۱۴۵۲۰۰۰ داخلی ۳ یا ۰۹۱۹۶۷۶۹۹۷۴ تماس حاصل فرمایید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.