گزارش لاریجانی از عملکرد مجلس دهم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 22190
  پرینتخانه » اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ |

گزارش لاریجانی از عملکرد مجلس دهم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز آخرین جلسه مجلس دهم است، گفت: در مجلس دهم تقریبا 200 قانون به تصویب رسید که حدود دو سوم آن را لوایح تشکیل می‌دادند.
گزارش لاریجانی از عملکرد مجلس دهم

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آخرین جلسه علنی مجلس دهم رسیده‌ایم به پایان آمد این دفتر اما حکایت همچنان باقی است.

وی افزود: ۴ سال پیش در چنین روزهای مجلس دهم تشکیل شد آن روزها بسیاری از نمایندگان با افکار همدیگر آشنا نبودند؛ این در حالی است که در گذر این ۴ سال در کنار هم مسائل مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی را به بحث  نشستیم. 

لاریجانی تصریح کرد: گاهی نتایج این بحث‌ها منجر به قانون شد و گاهی به یک تحلیل دقیق رسیدیم و بعضی اوقات به قوای مختلف مطلبی را گفتیم و گاهی هم منجر به اعلام بیانیه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که مجلس دهم به یک مفاهمه و همکاری خوب دست پیدا کرد گفت: در این مدت دوستی و مودتی بین ما شکل گرفت که باید قدر آن را بدانیم.

رئیس مجلس با اشاره به اینکه امروز آخرین جلسه مجلس دهم است، گفت: در مجلس دهم تقریبا ۲۰۰ قانون به تصویب رسید که حدود دو سوم آن را لوایح تشکیل می‌دادند.

 امروز آخرین جلسه مجلس دهم است و نمایندگان طبق قانون باید تا ششم خرداد به فعالیت خود ادامه دهند؛ افتتاحیه مجلس یازدهم هم روز هفتم خرداد است. 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.