کيدآمريکا عليه سپاه و انقلاب به جايي نمي‌رسد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 1832
  پرینتخانه » اسلایدر, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ |
واکنش رهبر معظم انقلاب به اقدام آمریکا

کيدآمريکا عليه سپاه و انقلاب به جايي نمي‌رسد

آمریکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند علیه جمهوری اسلامی به کار بستند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامی در منطقه و بلکه در دنیا باز شده است.
کيدآمريکا عليه سپاه و انقلاب به جايي نمي‌رسد

رهبر معظم انقلاب فرمودند:کيدآمريکا عليه سپاه و انقلاب به جايي نمي‌رسد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، در شب ولادت با سعادت حضرت سيدالشهداء عليه‌السلام و به‌مناسبت روز پاسدار، رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار جمعي از پاسداران و خانواده‌هاي آنان، علت خصومت آمريکايي‌ها با سپاه را پيشگامي آن در دفاع از کشور و انقلاب خواندند و خاطرنشان کردند: آمريکا و دشمنان نادان چهل سال است که هر چه در توان داشتند عليه جمهوري اسلامي به کار بستند اما هيچ غلطي نتوانستند بکنند و امروز دست انقلاب و نظام اسلامي در منطقه و بلکه در دنيا باز شده است. حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، سپاه را يک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در ميادين گوناگون برشمردند و گفتند: سپاه هم در ميدان عملياتي و مقابله با دشمن در مرزها و حتي چند هزار کيلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زينب (س) پيشقدم است و هم در ميدان مقابله سياسي با دشمن. رهبر انقلاب اسلامي کينه آمريکايي‌ها از سپاه را ناشي از همين مسئله دانستند و افزودند: آمريکايي‌ها به خيال خود عليه سپاه و در واقع عليه انقلاب و ايران نقشه مي‌کشند و گربه‌رقصاني مي‌کنند، البته اين خباثت‌ها به جايي نخواهد رسيد و با برگشتن کيد و فريب آنها به خودشان، دشمنان جمهوري اسلامي مانند ترامپ و احمق‌هاي دور و بر نظام حاکمه آمريکا در حال حرکت به سمت حضيض هستند. ايشان چهل سال توطئه عليه جمهوري اسلامي و در عين حال پيشرفت انقلاب را نشانه ناتواني آمريکايي‌ها در متوقف کردن حرکت ملت ايران دانستند و گفتند: دشمنان ايرانِ عزيز، چهل سال است که انواع فشارهاي سياسي، اقتصادي و تبليغاتي فراگير را عليه ملت اِعمال کردند اما حتي آن روز که جمهوري اسلامي تازه‌کار بود، نتوانستند هيچ غلطي بکنند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي با اشاره به دست برتر جمهوري اسلامي ايران در منطقه، افزودند: بر خلاف تصور دشمنان، عزت و قدرت امروز نظام اسلامي ناشي از بمب اتم نيست، چرا که ما از ابتدا تأکيد کرديم سلاح هسته‌اي بر خلاف مباني ديني ما است و به آن نيازي نداريم، بنابراين اقتدار و عزت امروز ملت ايران در چشم دنياي اسلام، به خاطر ايستادگي، فداکاري و بصيرت مردم است.
رهبر انقلاب اسلامي، لازمه استمرار اين حرکت پر افتخار را شناخت وظيفه و عمل به آن دانستند و گفتند: بدون ترديد انقلاب به پيش خواهد رفت، اما همگان از آحاد مردم و به‌ويژه جوانان تا سپاه پاسداران و کليه نيروهاي مسلح و دستگاه‌هاي دولتي بايد نقش خود را در اين حرکت تشخيص دهند و با الگوگيري از عمل مؤمنانه اوليا الهي همچون امام بزرگوار، براي خدا و در راه خدا به وظايف خود عمل کنند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.