کیفیت برتر را با محصولات آروا تجربه کنید - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 78070
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۲۵ |

کیفیت برتر را با محصولات آروا تجربه کنید

چندی پیش جناب اقای امین مصلایی تندیس برند برتر را کسب کردند و به تازگی در روز ملی کیفیت موفق به دریافت تندیس کیفیت شدند. ابزار آلات تولید شده در آروا بعد از ارزیابی های گوناگون و کنترل کیفیت بالاترین امتیاز را کسب کردند و باعث شد آروا تندیس کیفیت را نیز دریافت کند.
کیفیت برتر را با محصولات آروا تجربه کنید

چندی پیش جناب اقای امین مصلایی تندیس برند برتر را کسب کردند و به تازگی در روز ملی کیفیت موفق به دریافت تندیس کیفیت شدند. ابزار آلات تولید شده در آروا بعد از ارزیابی های گوناگون و کنترل کیفیت بالاترین امتیاز را کسب کردند و باعث شد آروا تندیس کیفیت را نیز دریافت کند.

محصولات آروا را درکنار قهرمان هایش بشناسید

بسیار مهم است زمانی که تنوعی وسیعی از محصولات را ارائه می کنیم به کیفیت آن ها نیز توجه شود، زیرا کیفیت بالا موجب تضمین اعتماد مشتریان می باشد. اما در ابتدا خوب است محصولات متنوع آروا را بشناسیم پس به معرفی دسته بندی محصولات آروا به همراه قهرمان هر دسته می پردازیم. قهرمان های آروا هر کدام مسئول یک دسته ابزار هستند نام هرکدام از این ابزار ها بر گرفته از حروف آروا است.

آرن نماینده ابزار آلات دستی و موتوری آروا مانند بتن کن و چکش تخریب، رعد نماینده ابزار آلات جوش و برش، ویراک نماینده ابزار آلات شارژی و برقی و اوژن نماینده ابزار آلات بادی است.

تنوع محصولات در هر کدام از این دسته بندی ها بسیار زیاد است

ابزار الات دستی و موتوری که شامل انواع انبر، جعبه ابزار، پیچ گوشتی، حاشیه زن، موتوربرق و… می باشند.

ابزار جوش برش که مطابق با نامشان شامل انواع اینورتر و دستگاه جوش به همراه سرپیک ها و مانومتر ها می باشند.

ابزار شارژی و موتوری که شامل انواع دریل، بتن کن، مینی فرز و ابزار آلات براشلس و… هستند. ابزار آلات بادی که شامل میخ کوب ومنگنه کوب، پیستوله بادی و… هستند.

بومی سازی و کیفیت محصول در کنار هم

یکی از ویژگی هایی که موجب افزایش کیفیت ابزار آلات آروا می شود بومی سازی محصولات است این ویژگی موجب می شود محصولاتی تولید کنیم که مطابق با نیاز ها و شرایط آب هوایی داخل باشد و همین موضوع باعث بالا رفتن مرغوبیت محصولات می شود اگر بخواهیم به سایر مواردی که باعث افزایش کیفیت محصولات آروا می شود اشاره کنیم موارد زیر بخشی از آن ها است.

  • استفاده از سیم پیچی های صدر صد مس برای آرمیچر و بالشتک و نخ بندی آن ها در ابزار آلات موتوری
  • استفاده از کلید های ضد گردو غبار برای ابزار آلات
  • استفاده از بهترین متریال برای ساخت ابزار ها
  • انطباق داشتتن کیفیت با استانداردهای گوناگون جهانی
  • طراحی منحصر به فرد و ارگونومیک

رفع نیاز مشتریان با خدمات آروا

تنها تولید و کیفیت نیست که اهمیت دارد بلکه برای موفق شدن نام یک برند باید به سه راس مثلث یعنی تولید، کیفیت و خدمات توجه شود از جمله خدمات آروا گارانتی بلند مدت، پیک رایگان وجود نمایندگی مجاز در سراسر ایران ارائه طرح های گوناگون حمایتی همانند طرح تعویض به جای تعمیر مشاوره قبل از خرید و… تمام خدمات آروا هستند که به شما کمک می کنند با آسایش خاطر محصولات آروا را خریدار ی کنید.

خلاصه سیر رشد آروا

اگر بخواهیم سیر رشد و تحول آروا را از آغاز تا کنون بررسی کنیم می توانیم به صحبت های جناب اقای محمد امین مصلایی پور یزدی در این نشست توجه کنیم.

شکل گیری آروا با ایجاد یک واحد بازرگانی شکل گرفت و در ادامه با گذشت مدتی تولید اینورتر های جوشکاری با کیفیت از طریق متخصین ایرانی انجام شد و با ارتقا خط تولید و احداث کارخانه ای به وسعت ۱۵۰۰ متر تولیدات داخلی گسترش یافت به طوریکه هفتاد درصد تولید داخل و تنها سی درصد از طریق بازرگانی انجام شد.

ارزش ها و چشم انداز آروا

آروا می کوشد تا با پای بندی به شش ارزش، بلند پروازی، انگیزه درونی، موفقیت، درحال رشد، اهل کسب و کار بودن ایجاد حس اعتماد و اتکا تولیدات و خدمات خود را گسترش دهد. آروا همواره انگیزه درونی افراد را برای رسیدن به موفقیت زنده نگه دارد و به تمام بلند پروازی های خود و مشتریانش جامه عمل بپوشاند.

همواره با ریسک کردن و پیش قدم شدن رشد می کند و با استفاده از نیرو های متخصص و اهل کسب و کار محصولی با کیفیت و خدماتی بلندمدت ارائه می دهد تا تمام مشتریان به این نام اعتماد کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.