کدومش بهتره ! اسکراب یا ماسک صورت - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 54836
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸ |

کدومش بهتره ! اسکراب یا ماسک صورت

ماسک صورت جزو پرمصرف ترین محصولات مراقبت پوست در بین آقایان و خانم ها، از محبوبیت خاصی برخوردار است. نحوه استفاده از ماسک های صورت نیاز به آموزش خاصی ندارد چون بسیار راحت قابل استفاده است در منزل به مدت 15-20 دقیقه می توانید از درمان ضدجوش و درخشندگی صورت خود بهره ببرید چرا که ماسک های صورت توانایی آرام بخش و مغذی پوست هم می باشند. ماسک های صورت جزو محصولات مراقبتی پوست هستند که همه نیازهای پوستی را بدرستی بر طرف می کند.
کدومش بهتره ! اسکراب یا ماسک صورت

ماسک صورت چیست و چرا باید استفاده کنیم !

ماسک صورت جزو پرمصرف ترین محصولات مراقبت پوست در بین آقایان و خانم ها، از محبوبیت خاصی برخوردار است. نحوه استفاده از ماسک های صورت نیاز به آموزش خاصی ندارد چون بسیار راحت قابل استفاده است در منزل به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه می توانید از درمان ضدجوش و درخشندگی صورت خود بهره ببرید چرا که ماسک های صورت توانایی آرام بخش و مغذی پوست هم می باشند. ماسک های صورت جزو محصولات مراقبتی پوست هستند که همه نیازهای پوستی را بدرستی بر طرف می کند.

 

در انتخاب ماسک صورت با نوع پوست خود دقت کنید چرا که باید متناسب پوستتان باشد. ماسک ها توانایی از بین بردن چربی های اضافی پوست ، آلودگی های پوستی را دارند همچنین مرطوب کننده و شاداب کننده عالی برای پوست اند. برخی معتقدند استفاده از ماسک می تواند حس شادابی به فرد القا کند.

 

همیشه به فکر مراقبت از پوست خود باشید. استفاده از ماسک در روتین هفتگی خود حداقل هفته یک بار داشته باشید. از همه روش های مراقبتی مانند رژیم غذایی و درمان های خانگی که بگذریم ، پوست صورت همه افراد با توجه به ظریف بودن آن نیاز به مراقبت تخصصی دارد و از حساسیت ویژه ای برخوردار است. دلیل مراقبت از پوست بخاطر ، به تنهایی نمی تواند در برابر آلودگی های روزانه از خود دفاع کند.

 

آب و غذا و استفاده مداوم از مکمل ها نیاز است تا لطافت و ماندگاری پوست را بیشتر کند. ماسک های صورت یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای تامین نیازهای سلول صورت هستند.

 

 

اسکراب چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد ؟

زمانی که دوست دارید به صورت همیشه پوستتان شاداب و جوان بماند باید کاری انجام دهید که سلول های رویی پوست جدا شوند و بجای سلول های قدیمی، سلول های جدید جایگزین شوند این کار باعث شادابی و درخشان شدن پوست و همچنین سلامت پوست می شود یک محصول بسیار پرکاربرد لایه بردار پوست ، اسکراب بدن و اسکراب صورت می باشد. همیشه برایمان سوال پیش می آید که اسکراب چیست ؟ اسکراب یک لایه بردار عالی برای استفاده پوست که از ترکیب موادی با دانه های ریز گرانول که ریز هستند و همچنین سبب می شود اضافات پوستی را براحتی از بین بروند. البته زمانی که دانه های گرانول درشت باشند معایبی به همراه دارد از جمله التهاب پوستی ، این اتفاق مانند سفید آب که در زمان های قدیم برای لایه برداری استفاده می کردند.

 

اسکراب صورت آرایشی نگین قشم

 

مزایا اسکراب پوست

همه متخصصان معتقدند که لایه برداری پوست به وسیله اسکراب باعث روشن شدن و زیبایی پوست می شود. وظیفه اسکراب عمل از بین بردن سلول های مرده سطح روی پوست ، و جایگزین کردن سلول های جدید است. این عملیات نیز لایه برداری نام دارد این روش بسیار راحت است ولی باید با دقت انجام گیرد تا آسیب پوستی بوجود نیاید . امروزه در بازار اسکراب ها تنوع بالایی دارند که هر کدام مزایایی دارند از جمله :

 

  • لایه برداری پوست به صورت ملایم
  • از بین بردن آلودگی های پوست
  • آماده سازی سطح پوست برای جذب مواد مغذی
  • رفع چین و چروک ریز سطح پوست
  • از بین بردن جوش های زیر پوستی
  • حذف لک های پوستی
  • مرطوب کننده و آبرسانی پوست
  • درخشندگی و شفافیت پوست
  • نرم شدن پوست

 

چه مدل اسکرابی بخریم ؟

برخی از افراد معتقدند برای از بین بردن منافذ عمقی پوست، باید از یک لیف با حرکات دورانی روی پوست استفاده کنند و حاضرند درد آن هم تحمل کنند. اما می توان با خرید یک اسکراب، که از مواد طبیعی و ترکیبات ملایم تولید شده، برای از بین بردن سلول های مرده و پاکسازی منافذ استفاده کرد. اگر در خرید اسکراب مخصوص پوست خود دقت کنیم، اسکراب می تواند زیبایی چهره ما را دو چندان کند.

توانایی اسکراب ها پاکسازی پوست و از بین بردن سلول های مرده است، علاوه بر آن رنگ پوست شما را روشن تر و بعد پوست شما را برای جذب محصولات آرایش به خصوص انواع مرطوب کننده ها آماده می کند. ولی شما در خرید اسکراب ها باید توجه کنید که همه آنها با کیفیت و از مواد عالی تشکیل نشده اند. برخی از آنها از موادی تشکیل شده اند که علاوه بر اینکه لایه برداری را درست انجام نمی دهند باعث ایجاد حساسیت پوستی می شوند.

 

استفاده از اسکراب برای همه افراد مناسب می باشد ؟

اسکراب صورت جزو ضروری ترین محصول برای آماده سازی صورت قبل آرایش است چون لایه برداری و پاکسازی عمقی صورت را بدرستی انجام می دهد. استفاده از اسکراب اجباری نیست مخصوصا کسانی که بیماری آکنه التهابی یا تبخال دارند بهتر است استفاده نکنند چون باعث خارش و سوزش می شود. و به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت بروز مشکلات پوستی برای استفاده از اسکراب، با متخصصین زیبایی مشورت کنید.

 

# نگین قشم | خرید بهترین انواع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت پوست

 

|
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.