کدام نوع هدایای سازمانی ورق طلا برای شرکت‌ها مناسب‌اند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 98538
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ |

کدام نوع هدایای سازمانی ورق طلا برای شرکت‌ها مناسب‌اند؟

با توجه به گسترش هدایای سازمانی و تنوع بالای آن‌ها، صاحبان شرکت‌ها نیاز به خرید هدایای خاص و جدید برای جذب مخاطبین سخت پسند دارند. در واقع با وجود اینکه هدایای روتین می‌توانند انتخاب خوبی برای تبلیغات باشند؛ اما تجربه نشان داده است که ارزشمندی هدیه‌های شرکتی تاثیر مستقیمی روی اثربخشی این هدایا دارد.
کدام نوع هدایای سازمانی ورق طلا برای شرکت‌ها مناسب‌اند؟

 

با توجه به گسترش هدایای سازمانی و تنوع بالای آن‌ها، صاحبان شرکت‌ها نیاز به خرید هدایای خاص و جدید برای جذب مخاطبین سخت پسند دارند. در واقع با وجود اینکه هدایای روتین می‌توانند انتخاب خوبی برای تبلیغات باشند؛ اما تجربه نشان داده است که ارزشمندی هدیه‌های شرکتی تاثیر مستقیمی روی اثربخشی این هدایا دارد. هدایای سازمانی طلا در حال حاضر به عنوان هدایای ارزشمند برای سازمان‌ها و شرکت‌ها محسوب می‌شوند؛ اما خرید آن‌ها کمی هزینه‌بر است. از این رو می‌توان هدایای ساخته شده با ورق طلا را جایگزین هدایای شرکتی طلا کرد که در ادامه مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین این هدایا را برای سازمان‌ها معرفی کنیم.

هدایای سازمانی ورق طلا؛ ارزشمند و مقرون به صرفه

هدایای سازمانی باید در کنار اینکه به صورت تبلیغاتی تهیه می‌شوند، ارزش مادی و معنوی بالایی نیز داشته باشند. هدایای روتین و تکراری کمتر مورد توجه مخاطبین قرار می‌گیرند و در عوض هدایای جدید و کاربردی تاثیر بیشتری روی ذهن مخاطبین دارند. هدایای سازمانی ورق طلا یکی از بهترین هدایایی هستند که هم ارزش مادی خوبی دارند، هم به دلیل کاربردی بودن و داشتن ویژگی دکوراتیو، می‌توانند همواره در معرض دید نیز قرار بگیرند.

بنابراین هدایای شرکتی ورق طلا را می‌توان هدایای ارزشمند و مقرون به صرفه دانست. این هدایا حتی با وجود داشتن ورق طلا، قیمت بالایی ندارند که شرکت‌ها از پس خرید آن‌ها برنیایند. با این تنوع موجود برای این هدایا، لزوم دقت برای خرید آن‌ها را افزایش می‌دهد.

هدایای سازمانی ورق طلا؛ ارزشمند و مقرون به صرفه

کدام نوع هدایای شرکتی با ورق طلا مناسب‌اند؟

هدایای شرکتی ورق طلا به دلیل داشتن ظاهر مناسب، کیفیت بالا و ارزش مادی خوب، گزینه‌های بسیار خوبی برای مناسبت‌های متفاوت هستند. می‌توان این هدایا را به مناسبت عید نوروز، جشن‌های مختلف از جمله یلدا و … مورد استفاده قرار داد. از جمله هدایای مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تابلو ورق طلا

تابلو با روکش طلا یکی از بهترین هدایای سازمانی است که می‌تواند به دلیل کاربردی بودن و داشتن ویژگی دکوراتیو برای هدیه به سازمان‌ها و شرکت‌ها گزینه بسیار خوبی محسوب شود. این تابلوها دارای تنوع بالایی هستند و می‌توان آن‌ها را با طرح‌های مذهبی، شعر و … مورد استفاده قرار داد. مزیت این تابلوها این است که می‌توانند به صورت اختصاصی برای یک سازمان نیز تولید شوند. در واقع می‌توان نام یا لوگوی برند را داخل این تابلوها با روکش طلا ایجاد کرد.

  1. خودکار ورق طلا

از جمله انواع هدایای سازمانی که می‌تواند برای هدیه به مدیرعاملان شرکت‌ها و کارمندان گزینه خوبی محسوب شود، خودکار ورق طلا است. خودکارهای تبلیغاتی چندین سال است که به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما برای اینکه ارزش این خودکارها بالا رود، می‌توان آن‌ها را با روکش طلا سفارش داد. امکان حکاکی نام برند یا شعار یک کسب و کار روی این خودکارها وجود دارد.

  1. تندیس طلا

تندیس طلا از جمله هدایای شرکتی است که بیشتر از اینکه جنبه تبلیغاتی داشته باشد، به پاس زحمت و تلاش کارمندان، مدیران و … به آن‌ها ارائه می‌شود. این تندیس‌ها می‌توانند مانند تابلوهای طلا، با نام اختصاصی برند و یا لوگوی آن طراحی شوند. تندیس‌های ورق طلا در مدل‌های متنوعی قابل سفارش هستند و می‌توان سایز آن‌ها را نیز با توجه به نیاز انتخاب نمود.

  1. ساعت ورق طلا

یکی از محصولات دکوراتیو که می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی را برای مخاطبین داشته باشد، ساعت ورق طلا است. این ساعت‌ها با طرح‌های متنوع و با نوشته‌های ورق طلا ساخته می‌شوند و زیبایی فوق العاده‌ای را از آن خود کرده‌اند. می‌توان لوگو و نام برند را در گوشه‌ای از ساعت ترکیبی چوب و ورق طلا ثبت کرد تا اثربخشی این هدیه سازمانی چندین برابر شد.

برای خرید هدایای شرکتی و سازمانی ورق طلا چقدر باید هزینه کنیم؟

برای خرید هدایای شرکتی و سازمانی ورق طلا چقدر باید هزینه کنیم؟

خرید هدایای سازمانی در سال‌های اخیر به امری زمان‌بر و هزینه‌بر تبدیل شده است. به طور کلی هدایای شرکتی به دلیل تنوع بالایی که دارند، با قیمت‌های مختلفی نیز قابل تهیه‌اند. با این حال زمانی که در مورد هدایای ورق طلا برای سازمان‌ها صحبت می‌کنیم، عوامل زیادی بر روی قیمت این هدایا تاثیرگذارند که مهم‌ترین آن‌ها میزان ورق طلای به کار رفته در این هدایا است. با وجود به کار رفتن ورق طلای ۲۴ عیار در این محصولات، قیمت آن‌ها مقرون به صرفه است و جای نگرانی از بابت هزینه‌های پرداختی وجود ندارد.

خرید خلاقانه‌ترین هدایای سازمانی از گروه هنری دانژه

هدایای سازمانی ساخته شده با ورق طلای ۲۴ عیار می‌توانند انتخابی عالی برای سازمان‌ها باشند که در این مقاله به چند نمونه از بهترین این هدایا اشاره کردیم. گروه هنری دانژه با تیم متخصص، باتجربه و خلاق خود، امکان خرید بهترین هدایای شرکتی و سازمانی ورق طلا را با قیمت مناسب فراهم کرده است. در صورت نیاز به سفارش اختصاصی هدایای شرکتی و یا ثبت سفارش محصولات موجود در این سایت، می‌توانید به سایت اینترنتی دانژه مراجعه کنید و محصولات موجود را بررسی کنید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.