کدام نهال های بادام باغداران را ثروتمند می کنند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 66866
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ |

کدام نهال های بادام باغداران را ثروتمند می کنند؟

خرید نهال بادام از گونه های مختلف، بهترین راهکار است که باغداران می‌توانند باغ خود را توسعه دهند؛ اما این سوال مهم وجود دارد که کدام یک از ارقام نهال بادام بیشترین و بهترین بازدهی را دارد؟ قطعاً باغداران به این فکر می‌کنند که خرید بهترین نهال های بادام در طولانی مدت بتواند برای آنها سودآوری داشته باشد.
کدام نهال های بادام باغداران را ثروتمند می کنند؟

خرید نهال بادام از گونه های مختلف، بهترین راهکار است که باغداران می‌توانند باغ خود را توسعه دهند؛ اما این سوال مهم وجود دارد که کدام یک از ارقام نهال بادام بیشترین و بهترین بازدهی را دارد؟ قطعاً باغداران به این فکر می‌کنند که خرید بهترین نهال های بادام در طولانی مدت بتواند برای آنها سودآوری داشته باشد.

انتخاب نهال بادام از ارقام مناسب و سازگار با شرایط اقلیمی باغ بادام، نقش زیادی در شکست یا موفقیت باغداران دارد. اگر صاحبان باغ بادام با دانش و آگاهی این کار را انجام دهند، قطعاً به موفقیت خواهند رسید. اکثر باغداران به فوت و فن های خرید نهال بادام آشنا هستند، اما برای آن دسته از کسانی که به تازگی وارد این کار شده اند، شاید این کار یک چالش بزرگ باشد!

خرید نهال بادام شناسنامه دار جهادکشاورزی

انتخاب بهترین نهال بادام، خرید از بهترین نهالستان و تحویل گرفتن نهال های سالم، جزو ملزومات این معاملات است. وقتی شما می خواهید ارقام نهال بادام را بخرید، باید شرایط اقلیمی منطقه خود را در نظر بگیرید.

 دلایل زیادی وجود دارد که توضیح می دهند چرا خرید نهال بادام از هر نظر مناسب و سودآور است.  اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید نهال های بادام را با بازدهی بالا بخرید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا دو رقم از نهال های بادام را به شما معرفی می کنیم. اگر به موقع برای خرید اقدام کنید، در سال های آینده شما را ثروتمند می کنند.

دو رقم نهال بادام که نباید از خرید آن غافل نشوید!

۱- نهال بادام اصلاح شده

خرید/فروش نهال بادام عمده

یکی از انواع ارقام نهال بادام که می توانید خریداری کنید و شما را به سودآوری فوق‌العاده‌ای می رساند، نهال بادام اصلاح شده نام دارد. همانطور که از نام این نهال بادام می توانیم متوجه شویم، به نهال هایی گفته می شود که از لحاظ ژنتیکی، اصلاحاتی در آنها انجام گرفته است.

نهال های اصلاح شده از نظر ویژگی های زیستی از جمله مقاومت در برابر خشکی، کم آبی، آفات یا بیماری ها بسیار مقاوم هستند و در بهترین شرایط قرار دارند.

خرید نهال بادام اصلاح شده برای آن دسته از مناطقی پیشنهاد می گردد که در وضعیت آب و هوایی نامناسب تری قرار دارند. این نهال های اصلاح شده دارای طول عمر اقتصادی بیشتری بوده، سودآوری عالی دارند و می توانند با شرایط اقلیمی هر منطقه سازگار باشند. نهال های اصلاح شده بادام در ارقام مختلف وجود دارد. این نهال ها حداکثر می توانند در هر هکتار، ۵ تن بادام مرغوب برای شما تولید کنند.

بسته به ارقام نهال بادام اصلاح شده، طول عمر باردهی درختان بادام تا حداکثر ۶۰ سال عنوان شده است. شما می توانید درختان بادام اصلاح شده را در ارتفاعات حداکثر ۲۵۰۰ متری از سطح دریا بکارید. ویژگی های ژنوتیپ و فنوتیپی نهال های بادام اصلاح شده در نوع خود بی نظیر هستند. با این ویژگی ها ،درختان بادام در برابر بیماری های خاص نهال بادام از جمله عفونت های قارچی مقاوم تر می ‌شوند.

برای خرید نهال بادام اصلاح شده حتماً از طریق بهترین نهالستان با فعالیت معتبر و تضمین شده اقدام کنید. با کارشناسان نهالستان صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند. در انتهای همین مطلب یک مرجع معتبر را برای خرید نهال های بادام به شما معرفی خواهیم کرد.

۲- نهال بادام زودبازده

خرید نهال بادام دیرگل

یکی دیگر از انواع ارقام نهال بادام که سودآوری و کیفیت بسیار عالی دارد و می‌توان گفت شما را در طولانی مدت ثروتمند می کنند، نهال بادام زودبازده نام دارد.

همانطور که از نام این نهال می توان برداشت کرد، نهال های زود بازده در دسته نهال های اقتصادی و مقرون به صرفه قرار می گیرند. نهال های بادام از این گروه در مدت کوتاه به باردهی می رسند و بنابراین، در هر سال، زودتر از آنچه که تصورش را می کنید می توانید محصول مرغوب برداشت نمایید.

ارقام مختلف نهال بادام زودبازده وجود دارد. مثلاً

  • نهال بادام مامایی
  • نهال بادام شاهرودی
  • نهال بادام فرانیس
  • نهال بادام تونو
  • نهال بادام نون پاریل
  • نهال بادام سوپرنوا
  • نهال بادام آذر

 نمونه‌ای از این نهال های زود بازده هستند.

اگر شرایط کاشت و نگهداری از نهال های بادام زودبازده را به خوبی فراهم کنید، پس از خرید این نهال ها در مدت معین شده باردهی فوق‌العاده‌ای شاهد خواهید بود. شرایط هر کدام از نهال های بادام که در قسمت فوق معرفی کردیم، متفاوت است؛ اما همه آنها در جایگاه خود باکیفیت هستند و بادام های مرغوب و پربار تولید می کنند.

مزایای خرید نهال بادام چیست؟

بهترین ارقام نهال بادام

دلایل زیادی وجود دارد که خرید نهال بادام را توجیه می کند. باغدارانی که به پرورش انواع نهال میوه و تولید محصولات مرغوب مشغول هستند، نهال های بادام را در دستور کار خود قرار می دهند.

همانطور که در بخش های قبلی بیان کردیم، نهال های اصلاح شده و زودبازده بادام، دو رقم از سودآورترین نهال های بادام هستند. اگر مدیریت خوبی در بودجه مالی داشته باشید و بهترین ارقام نهال بادام را بخرید، سود خوبی بدست می آورید. این اقدام هوشمندانه قطعاً شما را به ثروت و اعتبار خوبی خواهد رساند.

یکی از مهمترین دلایل خرید نهال بادام این است که این نوع درختان معمولاً مقاوم هستند، بنابراین به آبیاری کمتری نیاز دارند. درختان بادام نسبت به بیماری های گیاهی مقاومت خوبی دارند و با شرایط اقلیمی سازگارتر هستند.

از آنجایی که بادام، جزو آجیل و خشکبار محسوب می شود، قیمت آن در حال افزایش است؛ پس چنانچه بهترین رقم نهال بادام را بخرید، بکارید و از آن به خوبی مراقبت کنید، از هر نظر به نفع کسب و کار شما خواهد بود.  باغداران فعال که برنامه ریزی های دقیق برای پرورش بهترین ارقام درختان بادام انجام می دهند و محصولات مرغوب و پربار تولید می کنند، می توانند به بازارهای صادراتی وارد شوند.

خرید نهال بادام شناسنامه دار و با کیفیت از پالیز نهال

خرید نهال بادام دیرگل

اکنون که با مزایای خرید نهال بادام و دو نمونه از نهال های سودآور آشنا شدید، در این قسمت، یک نهالستان معتبر در کشور را به شما معرفی خواهیم کرد. پالیز نهال، مجموعه بزرگ معتبر و با تجربه است که بیشتر از ۵۰ سال سابقه در پرورش انواع نهال میوه دارد.

شما می توانید برای باغ خود انواع ارقام نهال بادام را سفارش دهید. نهال های ارائه شده در این نهالستان، شناسنامه دار و مجوزدار هستند، در بهترین شرایط نگهداری می شوند و با روش های استاندارد تا محل مورد نظر شما حمل خواهند شد.

ارقام نهال بادام زودبازده، نهال بادام اصلاح شده و سایر نهال های بادام برای توسعه باغ ها قابل تهیه از این نهالستان بزرگ هستند. به راحتی می توانید با قیمت های بسیار عالی و بدون حضور واسطه ‌ها، نهال های بادام را از نهالستان پالیز خریداری کنید.

کافیست به وب سایت پالیز نهال به آدرس https://www.paliznahal.ir مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید یا با کارشناسان فروش صحبت نمایید.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.