کاشت مو با ضمانت رشد دائمی مو - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 95793
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶ |

کاشت مو با ضمانت رشد دائمی مو

ریزش مو عارضه ‌ای است که می‌تواند هر شخصی را با دغدغه مواجه سازد. این عارضه معمولا از سنین میان‌سالی آغاز شده و رفته‌رفته شدت می‌یابد.
کاشت مو با ضمانت رشد دائمی مو


ریزش مو عارضه ‌ای است که می‌تواند هر شخصی را با دغدغه مواجه سازد. این عارضه معمولا از سنین میان‌سالی آغاز شده و رفته‌رفته شدت می‌یابد. اشخاصی که با این عارضه مواجه می‌شوند، از طریق روش‌های مختلفی برای درمان اقدام می‌کنند؛ اما حقیقت این است که بسیاری از روش‌های موجود ارائه‌دهنده نتایج موقتی هستند. در چنین شرایطی، سوالی که ایجاد می‌شود این است که بهترین راه درمان چیست؟ از چه طریق می‌توان به نتایج دائم دست پیدا کرد؟ پاسخ ساده است؛ شما با کاشت مو در مرکز تخصصی پوست و مو هلیا می‌توانید نتایج بی‌نظیری را دریافت کرده و از ماندگاری آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

کاشت موی تضمینی، با روشی جدید و پیشرفته
کلینیک فوق‌تخصصی هلیا نخستین کلینیک کاشت مو است که با ارائه ضمانت کتبی به فعالیت می‌پردازد. این مجموعه به واسطه ارائه خدمات بی‌نظیر و نوین، توانسته است سابقه درخشانی را در زمینه کاشت گرافت مو به ثبت برساند. کلینیک هلیا با حضور دکتر خراسانی مفتخر به ارائه انحصاری روش میکروگرافت می‌باشد.

این تکنیک در سراسر جهان توانسته است نتایج فوق‌العاده ای را به ارمغان بیاورد. تجهیزات اتوماتیک مورداستفاده در این تکنیک، عوارض جانبی ناشی از روش‌های سنتی و دوره نقاهت کاشت گرافت مو را به حداقل رسانده‌اند. همچنین این تجهیزات امکان خطای انسانی را در روند پیوند مو به حداقل رسانده‌اند. از دیگر مزایای شیوه میکروگرافت می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. عدم ایجاد آثار زخم و اسکار
  2. ایجاد خط رویش مو طبیعی
  3. امکان درمان در طی ۱ جلسه
  4. قابلیت پیاده سازی برای موهای مجعد
  5. امکان پیوند بیش شاز ۴۰۰۰ گرافت مو

آیا کاشت مو، پایان ریزش مو است؟
برای پاسخ به سوال ذکرشده می‌بایست به چند نکته توجه داشت. نتایج حاصل‌شده از کاشت گرافت مو می‌تواند به موارد متعددی بستگی داشته باشد. نتایج این روش درمانی ارتباط مستقیمی با مهارت پزشک معالج و تجهیزات کلینیک مربوطه دارد؛ اما علل زمینه‌ساز ریزش مو و میزان پیروی فرد زیبا جو از دستورالعمل‌های مراقبتی نیز در نتایج نهایی مداخله‌گر هستند. درواقع، تکنیک درمان و میزان مراقبت‌های فرد زیبا جو در ۲ کفه ترازو قرار می‌گیرند .به طور کلی، با اطمینان از نکات زیر می‌توانید از حصول نتایج دائمی اطمینان حاصل کنید:

  • مراجعه به مراکز تخصصی پیوند مو
  • درمان زیر نظر متخصصین باتجربه
  • درمان با تکنیک‌های مدرن و پیشرفته
  • قرار گرفتن در فهرست کاندیدای مناسب پیوند مو
  • آشنایی با نکات مراقبتی پیوند مو و پیروی از آن‌ها

چگونگی کاشت مو ۱۰۰ درصد طبیعی
پروسه پیوند مو در طی یک قرن اخیر، پیشرفت‌های فراوانی را تجربه کرده است. در روش‌های مدرن پیوند مو، فرآیند استخراج و کاشت فولیکول‌های مو بدون اعمال برش و بخیه صورت می‌گیرد. به همین دلیل، افراد زیبا جو یک روند درمان بسیار آسان، سرپایی و ایمن را تجربه می‌کنند.

تکنیک کاشت گرافت مو میکروگرافت با استفاده از بی‌حسی موضعی و با حداقل میزان تهاجم به درمان زیبا جویان می‌پردازد. به همین دلیل زیبا جویان هیچ‌گونه درد و ناراحتی را احساس نمی‌کنند. روند کاشت گرافت مو با روش میکروگرافت به شرح زیر است:

طبق گفته سایت clevelandclinic ” ممکن است تا یک سال طول بکشد تا نتایج کامل هر پیوند مو را مشاهده کنید. موهای کاشته شده ممکن است با بهبود پیوند یا فلپ بریزند. این طبیعی است. موها باید دوباره رشد کنند. ممکن است برای دستیابی به نتیجه ای طبیعی به چندین عمل جراحی کاشت مو نیاز داشته باشید.

مرحله استخراج فولیکول ها

در این مرحله، ناحیه اهداکننده فولیکول‌های مو مشخص شده و سپس فرآیند استخراج از ناحیه مذکور آغاز می‌گردد. این اقدام با کمک هولدرهای اتوماتیک و دقیق صورت گرفته و هیچگونه آسیبی به فولیکول‌های مو وارد نمی‌سازد.

مرحله پیوند فولیکول‌ ها

در این مرحله، ناحیه درمان تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرد. درنهایت نیز گرافت‌ها با کمک تجهیزات اتوماتیک در ناحیه گیرنده متصل می‌شوند. این پروسه با حداقل زمان و با حداکثر دقت صورت گرفته و نتایج رضایت‌بخشی را فراهم می‌آورد.

ایا امکان کاشت مو در خانم ها وجود دارد؟
ریزش مو و نازک شدن مو ازجمله رایج‌ترین مشکلاتی هستند که می‌توانند برا خانم‌ها رخ بدهند. این مسئله می‌تواند درنتیجه آلوپسی آندروژنتیک، تلوژن افلوویوم، آلوپسی کششی، آلوپسی آره آتا، سندرم پلی کیستیک، اختلالات تیروئیدی و برخی موارد دیگر ایجاد شود. خبر خوب این است که امروزه بانوان نیز می‌توانند از مزایای پیوند موی طبیعی بهره‌جویی کنند.

در حقیقت، جنسیت محدودیتی برای این روش درمانی ایجاد نمی‌کند. تمامی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار بوده و در سنین ۲۵ تا ۵۵ سالگی قرار دارند، کاندیدای مناسبی برای پیوند مو به روش میکروگرافت محسوب می‌شوند. همچنین خانم‌ها می‌توانند با استفاده از روش‌های FUE وFUT نیز برای درمان ریزش موی خود اقدام کنند. البته برای انجام این روش‌های درمانی، فرد متقاضی می‌بایست از بانک مو مناسبی برخوردار باشد.

قبل از کاشت حتما یک جلسه با متخصص داشته باشید
نخستین و مهم‌ترین قدم برای درمان ریزش مو، دریافت مشاوره تخصصی و تشخیص علت دقیق ریزش مو می‌باشد. همانند هر عارضه دیگری می‌بایست با شناخت دقیق علت، فرآیند درمان را آغاز کرد؛ لذا بسیار مهم است که این مرحله را جدی بگیرید. شما می‌توانید با مراجعه به متخصصین باتجربه در زمینه پیوند مو اطلاعات مفیدی را کسب کنید. توجه داشته باشید که جلسه مشاوره پیوند مو می‌تواند امکانات متعددی را در اختیار شما قرار‌دهد. این جلسه کاربردی به منظور اقدامات زیر برگزار می‌شود:

  • ارزیابی وضعیت سلامت عمومی و سوابق فرد زیبا جو
  • آشنایی با دغدغه‌ها و نیازهای فرد زیبا جو
  • پاسخ به سوال‌ها و ابهام‌های متقاضی پیوند مو
  • معرفی مناسب‌ترین روش درمان برای متقاضی
  • معرفی نکات مراقبتی و آمادگی‌های لازم برای پیوند مو

رتبه ۱ کلینیک های کاشت مو کجاست ؟
برای آن که از نتایج پیوند مو اطمینان خاطر حاصل کنید، می‌بایست به مجهزترین کلینیک‌های پوست و مو مراجعه کنید. سوابق و تجربیات یک مجموعه تا حد زیادی می‌تواند بر روی نتایج این راهکار درمانی تاثیر بگذارد. اگر می‌خواهید کلینیک‌های رتبه اول پیوند موی طبیعی را شناسایی کنید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • همکاری با متخصصین پوست و مو باسابقه و خبره
  • مجهز بودن کلینیک به کادر درمانی متخصص و باتجربه
  • مجهز بودن کلینیک به تجهیزات مدرن و پیشرفته
  • ارائه تکنیک‌های مختلف در کلینیک مربوطه
  • امکان کاشت گرافت مو با حداکثر تراکم
  • امکان مشاهده نمونه کارهای مجموعه
  • در دسترس قرار داشتن آرشیو نظریات مراجعین قبلی

کاشت مو اف یو تی

با توجه به موارد ذکرشده و با بررسی نمونه کارها و صفحات رسمی کلینیک هلیا، می‌توان گفت این مجموعه در دسته برترین مراکز کاشت مو قرار دارد؛ چراکه، این مجموعه ضمن برخورداری از ویژگی‌های فوق، ارائه‌دهنده جدیدترین تکنیک پیوند مو در ایران بوده و توانسته است در این زمینه دستاوردهای متعددی را کسب کند. قابل ذکر است که این مجموعه با برخورداری از تجهیزات تصویربرداری ۳ بعدی، می‌تواند بر اساس سلایق و نیازهای زیبا جویان به طراحی خط رویش مو بپردازد.

کاشت مو از ریش برای افرادی که بانک مو ندارند

اصولا ناحیه‌های پشت و کناره گردن، مناسب‌ترین نواحی برای استخراج فولیکول‌های مو تلقی می‌شوند؛ اما برخی از آقایانی که به طاسی گسترده مبتلا هستند، در این نواحی از کیفیت مو مناسبی برخوردار نیستند. در چنین شرایطی می‌توان با استفاده از موهای ناحیه ریش برای پیوند مو اقدام کرد؛ چراکه، این موها از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری با موهای سر داشته و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. ازجمله مزایای این روش پیوند مو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • امکان پیوند مو با تراکم بالا
  • بهره‌جویی از فولیکول‌های بسیار مقاوم
  • حصول نتایج طبیعی و ماندگار

کاشت مو با استفاده از موهای ریش، شامل ۳ مرحله می‌شود. در گام نخست فولیکول‌های مو از ناحیه ریش استخراج می‌شوند. در قدم بعدی، فولیکول‌های استخراج‌شده مورد بررسی و آماده‌سازی قرار گرفته و درنهایت در ناحیه درمان کاشته می‌شوند.

 

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.