کاشت ابرو چگونه است؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 95449
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ |

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو یکی از عمل‌های زیبایی می‌باشد که از سراسر دنیا تقاضای زیادی دارد. حال برای عموم جامعه مهم است که قبل از انجام آن بدانند کاشت ابرو چگونه است و دارای چه مراحلی است. در این مطلب تمامی مراحل انجام کاشت ابرو
کاشت ابرو چگونه است؟

با افزایش سن ممکن است مشکلاتی برای انسان مانند ریزش مو، ابرو، و غیره به وجود بیاید. افراد برای درمان به دنبال راه‌های بسیاری می‌گردند و گاها داروهای زیادی را تست می‌کنند. اما تنها راه درمان پایان دادن به ریزش ابرو، کاشت ابرو است. در عصر امروز که عصر تکنولوژی نام دارد، علم پزشکی سعی کرده خود را با همسو با تکنولوژی جلو برده و روش‌های متنوعی برای کاشت ابرو ارائه دهد. تمامی این روش‌ها دارای مراحلی تقریبا مشابه می‌باشند. اگر برای شما سوال است که کاشت ابرو چگونه است و چه روشی نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مراحل کاشت ابرو

برخی تصور می‌کنند مراحل کاشت ابرو نسبت به روشی که انتخاب می‌کنند متفاوت است. در همین راستا سوالی کاشت ابرو چگونه است برایشان به وجود می‌آید. این تفکر تا حدودی درست است اما اکثر روش‌های کاشت ابرو مراحل یکسانی را دنبال می‌کنند. اگر بخواهیم نگاهی عمیق‌تر به مراحل کاشت ابرو بی‌اندازیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • طراحی و مشاوره: در مرحله اول از مراحل انجام کاشت ابرو، شما باید به یک متخصص مراجعه کنید تا مشورت‌های لازم را دریافت کنید. اگر در این جلسه تصمیم شما برای کاشت قطعی بود ابروهای شما مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بهترین مدل ابرو انتخاب شود.
  • آماده سازی و بی حسی: در مرحله دوم مراحل انجام کاشت ابرو، نیاز است تا منطقه مورد نظر ضد عفونی شود. پس از ضدعفونی، دکتر شروع به زدن بی حسی موضعی می‌کند.
  • برداشت گرفت: تا به اینجای مطلب اطلاعات کمی را درباره سوال کاشت ابرو چگونه است دریافتیم. بهتر است عمیق‌تر این موضوع را بررسی کنیم تا جای سوالی باقی نماند. در این مرحله دکتر شروع به برداشت گرافت از بانک مو می‌کند.
  • پیوند ابرو: در مرحله آخر، دکتر تمامی گرافت‌های برداشت شده را به منطقه مورد نظر پیوند می‌زند. تخصص پزشک در این مرحله بسیار مهم است. زیرا باید گرافت‌ها در زاویه ۴۵ درجه پیوند زده شوند تا ظاهری طبیعی و رشد معمولی داشته باشند.

هزینه کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو

مشخص نمودن هزینه برای کاشت ابرو به عوامل مختلفی مانند کلینیک، روش انتخابی کاشت، تبحر دکتر، تعداد تراکم، تعداد گرافت‌های مورد نیاز و غیره بستگی دارد. به همین علت نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای تمامی روش‌ها عنوان کرد. اما هزینه تقریبی کاشت ابرو در سال ۱۴۰۲ بین ۱۲ الی ۱۵ میلیون تومان است. همچنین شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره کاشت ابرو، با کلینیک آفرینش تماس حاصل فرمایید. کارشناسان کلینیک آفرینش با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه پوست و مو می‌باشند.

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو روش‌های زیادی دارد؛ این روش‌ها با هدف رفع نواقص متدهای قبلی ارائه می‌شوند. هم اکنون به معرفی چند روش مهم کاشت ابرو می‌پردازیم و آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. این روش‌ها به شرح زیر است:

  • کاشت ابرو به روش FIT: این روش تقریبا بین ۳ الی ۶ سال است که باب شده و است و عموم از آن استفاده می‌کنند. در این روش گرافت‌ها از بانک مو جدا شده و به ناحیه مورد نظر پیوند خورده می‌شود. این یکی از روش‌هایی است که پاسخ کاشت ابرو چگونه است را می‌دهد. زیرا مراحل آن به سادگی شرح داده شده است.
  • کاشت ابرو به روش FUT: در این روش یک لایه نواری از پشت سر برداشته شده و گرافت‌ها از آن جدا می‌شوند. پس از برداشت، گرافت‌های مورد نظر به ابرو پیوند زده می‌شود.
  • کاشت ابرو به روش FUE: در این روش تمامی گرافت‌های مورد نیاز از پشت سر برداشت می‌شوند و به وسیله پانچ به ابرو پیوند زده می‌شود. این روش هیچ جای زخمی برجای نمی‌گذارد.
  • کاشت ابرو به روش SUT: پیوند ابرو به این روش تنها در یک جلسه انجام می‌شود. ابتدا بانک مو با بی حسی موضعی شد سر شده و سپس فولیکول‌ها به صورت تکی جدا می‌شوند. پس از آن گرافت‌ها به ابرو پیوند زده می‌شود.

مراقبت های پس از کاشت ابرو

مراقبت های پس از کاشت ابرو

مراقبت‌های پس از کاشت مو و ابرو دوران نقاهت را به شدت کاهش داده و رشد گرافت‌ها را تسریع می‌بخشد. اگر بخواهیم تعدادی از این نکات مراقبتی را ذکر کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. پس از کاشت مو و ابرو مصرف دخانیات و الکل اکیدا ممنوع است.
  2. ابروهای خود را در معرض نور آفتاب قرار ندهید.
  3. ابروها را در روزهای اول شستشو ندهید.
  4. در صورت ایجاد زخم به هیچ عنوان زخم‌ها را نکنید.
  5. برای تسکین درد می‌توانید از داروهای مسکن استفاده کنید.
  6. به هیچ عنوان داروهای مسکن (مانند آسپرین) که خون را رقیق می‌کنند مصرف نکنید. مصرف این داروها ریسک خونریزی را بالا می‌برند.
  7. از فعالیت‌های سنگین مانند ورزش کردن خودداری کنید.
  8. در صورت نیاز ابروهای خود را تنها با آب ولرم شستشو دهید.
  9. از استرس دوری کنید؛ استرس باعث ضعیف شدن گرافت‌ها و در نتیجه ریزش آن‌ها می‌شود.
  10. هیچ دارویی را سرخود مصرف نکنید.
  11. بهتر است در طول دوره نقاهت خود، مولتی ویتامین را در سبد غذایی خود قرار دهید.

سخن آخر

در این محتوا سعی کردیم در رابطه با روش‌های محبوب پیوند ابرو صحبت کنیم. اگر هنوز برایتان سوال است که کاشت ابرو چگونه است باید بگوییم که تمامی روش‌ها مراحلی تقریبا یکسانی را دنبال می‌کنند. ابتدا گرافت از بانک مو جدا شده و سپس به منطقه مورد نظر پیوند زده می‌شود. یکی از نکاتی که در سوال کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود اهمیت فراوانی دارد، مراقبت‌های پس از عمل است. شما با این مراقبت‌ها طول دوره نقاهت خود را کاهش می‌دهید. همچنین به رشد با کیفیت گرافت‌ها کمک شایانی می‌کنید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.