چگونگی ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 84062
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ |

چگونگی ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون

از جمله مواردی که در طراحی و دکوراسیون خانه نقش اساسی به همراه دارد می توان به چیدمان و نوع مبلمان، فرش، تلفن و ... اشاره کرد اما جدای از این موارد، قرار گرفتن میز تلویزیون در دکوراسیون منزل بسیار مهم است.
چگونگی ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون

از جمله مواردی که در طراحی و دکوراسیون خانه نقش اساسی به همراه دارد می توان به چیدمان و نوع مبلمان، فرش، تلفن و … اشاره کرد اما جدای از این موارد، قرار گرفتن میز تلویزیون در دکوراسیون منزل بسیار مهم است. امروزه با توجه به علاقه مندی های مختلف در بین افراد، میز تلویزیون های مورد استفاده در طراحی دکوراسیون منزل بسیار متنوع شده است و به طوری که برای هر خانه ای با هر پلان داخلی می توانید از میزهای تلویزیون موجود در بازار استفاده کنید. به همبن خاطر در این مقاله نیز ما می خواهیم با چگونگی ست کردن میز نلویزیون با دکوراسیون صحبت کنیم.

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\چگونگی ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون_files\images_1680942539_643125cbbbfd8.jpg

پذیرایی یا نشیمن و راهرو یکی از آن قسمت های خانه است که با قرار دادن میز تلویزیون در این فضا می توانید از فضای منزل خود به نحو مطلوب استفاده کنید. هنگام قرار دادن میز تلویزیون در منزل باید به این نکته توجه داشته باشید که تا حد امکان تلویزیون از تمام جهات خانه دیده شود. همچنین تلویزیون هرگز نباید با نور طبیعی یا غیرطبیعی مواجه شود زیرا پس از مدتی و در طول روز نور چشمان شما را دچار مشکل می کند. امروزه از روش های خاصی در دکوراسیون و طراحی داخلی استفاده می شود که در این روش های مدرن اغلب سعی می شود میز تلویزیون لوکس را در جهت طولی اتاق نشیمن قرار دهند زیرا این نحوه قرار دادن میز تلویزیون به شما این امکان را می دهد که به راحتی مبلمان خود را با آن بچینید و از سردرگمی ناشی از چیدمان مبل ها جلوگیری کنید.

نحوه ست کردن میز تلویزیون با دکراسیون خانه

در ادامه شما عزیزان را با انواع دکوراسیون و نحوه ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون خانه صحبت می کنیم که عبارتند از:

  • دکوراسیون سنتی

در سبک سنتی اشیاء چوبی نقش اصلی را ایفا می کنند که بهترین تزیین میز تلویزیون در اتاق، استفاده از مدل هایی است که بیشتر شبیه مبلمان سنتی هستند. چوب نیز یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب میز تلویزیون می باشند که می توانید رنگ های طبیعی مانند قهوه ای یا رنگ های خنثی مانند سفید، سیاه یا خاکستری را انتخاب کنید. اگر داشتن فضای بیشتر برایتان مهم است، می توانید یک میز تلویزیون با چند قفسه بخرید تا بتوانید پایه تلویزیون خود را با وسایلی تزئین کنید. برای مثال می توانید سبدهای حصیری یا مجموعه ای از کتاب ها را برای تزئین میز تلویزیون قرار دهید و فضای شیک تری به اتاق خود بدهید.

  • دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن بیشتر بر عملکرد تمرکز دارد که البته تزیین میز تلویزیون در این فضا نیز می تواند سنتی باشد. حتی می توانید از میز تلویزیون دیواری استفاده کنید تا فضای کمتری اشغال کنید. در هر صورت باید به دنبال طرح های جالب و خلاقانه تری باشید که عمداً با فضای اتاق شما همخوانی نداشته باشد و به همین خاطر فقط سعی کنید از رنگ های روشن تر یا الگوهای تک رنگ استفاده کنید که هماهنگی بیشتری با اتاق شما دارند.

  • دکوراسیون مینیمال

برای دکوراسیون مینیمال خود باید به میزان فضای اشغال شده توجه زیاد کنید و همچنین باید در نظر بگیرید که آیا می توانید از میز تلویزیون برای مقاصد دیگری استفاده کنید یا خیر. اگر فضا برایتان مهم است و می خواهید میز تلویزیونتان چندین قفسه برای وسایلتان داشته باشد، پیشنهاد می کنیم میز تلویزیونی را انتخاب کنید که طرحی ساده، تک رنگ یا دو رنگ و بدون تزئینات داشته باشد. حتی بهتر است میز تلویزیون با چوب روشن یا سفید پوشیده شده باشد که برای استفاده بهتر، میز تلویزیونی را انتخاب کنید که دارای چندین قفسه و کشو برای نگهداری وسایل شما باشد.

  • دکوراسیون مجلل

با تزیین میز تلویزیون خود می توانید فضایی مجلل در اتاق خود ایجاد نمائید و این نوع دکوراسیون به مخاطب القا می کند که لوکس و گران قیمت باشد. رنگ های سیاه یا سفید در این نوع دکوراسیون ضروری است. در واقع هر چیزی که به میز تلویزیون اضافه کنید، از گلدان های چینی گرفته تا سبدهای حصیری، می تواند برای این نوع دکور مناسب باشد. هر رنگی که برای میز تلویزیون خود انتخاب می کنید، حتما پایه خود را با لوازم جانبی فلزی یا طلایی برجسته کنید. مثلا میز تلویزیون سفید با دسته های طلایی می تواند بهترین گزینه برای یک دکوراسیون مجلل خانه شما بوده باشد.

نکات قبل از خرید میز تلویزیون

نکات قبل از خرید میز تلویزیون عبارتند از:

C:\Users\MoSi-KiNG\Pictures\چگونگی ست کردن میز تلویزیون با دکوراسیون_files\images_1680942539_643125cbc9d28.jpg

  • اتاق خانه خود را اندازه گیری و متر کنید

هنگامی که مشخص کردید که گوشه بهترین مکان برای قرار دادن میز تلویزیون شماست، ابتدا ابعاد تلویزیون خود را مشخص کنید و سپس مکانی را که برای قرار دادن میز تلویزیون انتخاب کرده اید اندازه گیری کنید. به همین خاطر بهتر است تلویزیون را از گوشه بالا سمت چپ به سمت راست پایین به صورت مورب اندازه بگیرید و طول و عرض آن را مشخص نکنید.

  • میز تلویزیونی را انتخاب کنید که با فضای داخلی شما مطابقت زیادی داشته باشد

گام بعدی این است که تصمیم بگیرید کدام میز تلویزیون را انتخاب کنید که هم شیک و هم کاربردی بوده باشد. طرح های چوبی رنگارنگ از نظر زیبایی در دکوراسیون میز تلویزیون بهتر است و این موضوع در حالی که میزهای تلویزیون ساده تر و شیک تر به خوبی در فضاهای مدرن و امروزی قرار می گیرند.

  • از میز تلویزیون خود نهایت استفاده را ببرید

دکوراسیون میز تلویزیون می تواند یکی از بهترین گزینه ها در دکوراسیون اتاق شما بوده باشد که در انتخاب میز تلویزیون ابتدا باید به نیازهای خود و فضایی که میز تلویزیون اشغال می کند توجه نمائید. کشوها می توانند مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل کوچک باشند و همچنین قفسه ها نیز می توانند فضای بیشتری برای کتاب ها، فیلم ها، آلبوم ها و غیره داشته باشند.

  • محل میز تلویزیون را تعیین کنید

در حالت ایده آل، شما باید میز تلویزیون را در محدوده دید خود یا زیر آن قرار دهید چرا که این نوع چیدمان میز تلویزیون به شما و اعضای خانواده تان این امکان را می دهد که بنشینید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید. قبل از قرار دادن میز تلویزیون، باید به چیدمان اتاق نشیمن فکر کنید چرا که این تصمیم بستگی به نوع دکوراسیون اتاق شما و محل قرارگیری تلویزیون دارد که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

نتیجه گیری

میز تلویزیون جدا از اینکه بسیار کاربردی است، می تواند جلوه زیبایی به اتاق نشیمن شما ببخشد. خوشبختانه انواع مختلفی از میز تلویزیون در بازار وجود دارد و برای هر نوع دکوراسیونی مناسب هستند. در این مقاله به نحوه تزیین میز تلویزیون مدرن در اتاق پرداختیم و توضیح دادیم که چه نوع میز تلویزیون برای هر یک از سبک های دکوراسیون مناسب است. فروشگاه کارینو به نشانی اینترنتی https://karinohome.com/ دارای انواع مبلمان جهیزیه چوبی مانند مبل، سرویس خواب، میز تلویزیون و … می باشد که شما عزیزان می توانید محصولات خود را با قسمت مناسب از این مرکز عمده فروشی تهیه و خریداری نمائید.

 

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.