چگونه لوگو حرفه ای طراحی کنیم؟+نکات مهم - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 65849
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۳۱ |

چگونه لوگو حرفه ای طراحی کنیم؟+نکات مهم

در این خبر از سایت رسالت نیوز می خواهیم به طراحی لوگو و شرکت های طراحی لوگو بپردازیم پیشنهاد می کنیم که تا اخر این خبر همراه ما باشید و اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات همین خبر بپرسید و اگر نیاز به طراحی لوگو حرفه ای داشتید حتما به سایت رایان طرح مراجعه کنید و از مشاوره های رایگان این سایت استفاده کنید و سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنید.
چگونه لوگو حرفه ای طراحی کنیم؟+نکات مهم

در این خبر از سایت رسالت نیوز می خواهیم به طراحی لوگو و شرکت های طراحی لوگو بپردازیم پیشنهاد می کنیم که تا اخر این خبر همراه ما باشید و اگر سوالی داشتید در قسمت نظرات همین خبر بپرسید و اگر نیاز به طراحی لوگو حرفه ای داشتید حتما به سایت رایان طرح مراجعه کنید و از مشاوره های رایگان این سایت استفاده کنید و سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنید.

امروزه لوگو جایگاه مهمی در عرصه کسب و کار دارد. در حقیقت لوگو یک نشانه ای است که هویت کسب و کار ها را مشخص می کند. طراحی حرفه‌ای لگو با کمک تصاویر و حروف خاصی انجام می شود. در حقیقت این کار با سبک و قوانین مربوط به خود شکل می گیرد و طراحان با چیدمانی مخصوص علامت های بصری تولید می کنند که می تواند تاثیرات فوق العاده‌ای ای بر روی برند و کسب و کار بگذارد. در حقیقت طراحی لوگو معرفی کننده ی یک کسب و کار خاصی است که قصد دارد در عرصه تجارت به موفقیت دست یابد. این نماد ظاهری به دست طراحان حرفه‌ای انجام می شود و نکته مهم این است که هر شخصی نمی تواند به طراحی حرفه‌ای لگو بپردازد چرا که با سبک و چیدمان خاص این کار آشنایی ندارد. طراحان لوگو به وسیله‌ی حروف و اشکال و تصاویر خاصی‌ به معرفی کسب و کار مورد نظر می پردازند. اگر شما به برند های معروف دنیا نگاه کنید متوجه می شوید که این برند ها برای معرفی کسب و کار بزرگ خود از طراح لوگو حرفه‌ای کمک گرفته‌اند و خود را با آرم و نشانه مخصوصی که مالکیت آن به نام آن برند زده است به سایر رقبا و مخاطبان خود در سراسر دنیا نشان می دهند. به عنوان مثال می توانید به برند اپل توجه کنید.

نکات طراحی لوگو حرفه ای

برای طراحی لوگو حرفه‌ای باید به یک سری از نکات توجه کنید تا بتوانید در این عرصه عملکرد مفیدی داشته باشید.

  1. به سادگی لوگو توجه کنید.
  2. در طراحی لوگو به پایدار بودن آن توجه شود.

اولین نکته برای طراحی لوگو این است که شما باید لوگویی طراحی کنید که عاری از هرگونه پیچیدگی باشد. در واقع بسیاری از افراد تصور می کنند که کارشان هر قدر پیچیده و مبهم باشد تاثیرات بیشتری در ذهن مخاطب می گذارد، اما کاملا در اشتباه هستند زیرا طراح لوگو باید بداند که لگو‌باید عاری از پیچیدگی و در هم ریختگی باشد و به ساده ترین شکل ممکن مفهوم را انتقال دهد. نکته ای که همواره مد نظر گرفته می شود ماندگاری لوگویی است که طراحی می کنید. در حقیقت اگر شما بخواهید در هر زمان دلخواه نماد و لوگو شرکت را تغییر دهید با چالش های بسیاری رو به رو می شوید و در آینده مشکلات زیادی سد راه شما قرار می گیرد چرا که در این صورت هزینه زیادی باید تقبل کنید و از سوی دیگر مخاطبانتان شما را گم‌ می کنند. برای داشتن لوگویی جذاب و تاثیر گذار می توانید از شرکت طراحی لوگو رایان طرح کمک بگیرید. در این شرکت طراحان زبده‌ای هستند که به شما کمک بسزایی برای خلق نماد کسب و کارتان می کنند.  شما می توانید بر روی ست اداری لگو‌هایتان را هک کنید و قدرت تاثیرگذاری آن را افزایش دهید.

لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای در شرکت 

 شرکت طراحی لوگو رایان طرح با استفاده از طراحان کاربلد و ماهر به طراحی لوگو حرفه‌ای می پردازد. همانطور که می دانید لوگو باید دارای طراحی مدرن و امروزی باشد تا بتواند تاثیرات عمده‌ای بر روی مخاطبان بگذارد. در حقیقت آنچه که از اهمیت بسیار بالایی در بین طراحان برخوردار است این است که لوگو در عین سادگی باید مفهوم کلی یک برند را در ذهن مخاطبان تداعی کند. چرا که لوگوهایی که با استفاده از حروف و نماد و تصویر مبهم طراحی شده‌اند هیچ ارزش و اعتباری ندارند. زیرا موجب گیج شدن مخاطبان می شود و در ذهن مخاطب ثبت نمی شود. اگر شما به سادگی برند اپل نگاه کنید متوجه می شوید که سادگی این نماد توانسته در ذهن مخاطبان در سراسر جهان ثبت شود لذا در هر جا که نماد این برند مشاهده شود همه‌ی مخاطبان می دانند که این نماد متعلق به شرکت اپل است. طراحی نماد و یا لوگو حرفه‌ای در شرکت رایان طرح به شما این امکان را می دهد تا لوگویی داشته باشید که در عین سادگی مفهوم خاص برندتان را در ذهن مخاطبان شکل دهد. لذا اگر شما قصد دارید تا برای طراحی نماد کسب و کارتان از طراحی کمک بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم از این شرکت طراحی به هیچ عنوان غافل نشوید.  این شرکت اقدام به طراحی استوری اینستاگرام هم می کند و می توانید با استفاده از خدمات هک لوگو بر روی ست اداری لوگوی خود ذا در ذهن مخاطبان زنده کنید.

طراح لوگو حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

نکته اول این است که لوگو باید متناسب با کسب و کار باشد چرا که مبحث مهم این است که طراح لوگو باید نمادی خلق کند که با کسب و کار مورد نظر هماهنگی داشته باشد. در واقع لوگو باید تصویر و یا نمادی باشد که زمانی که مخاطب به آن نگاه می کند کسب و کار و برند لوگو در ذهنش تداعی شود. به عنوان مثال می توانیم به لوگو جهانی اینستاگرام اشاره کنیم. پس یکی از ویژگی های طراحی نماد و لوگو حرفه‌ای هماهنگی آن با کسب نوع فعالیت شرکت و برند است. از دیگر ویژگی های یک لوگو خوب می توانیم به تاثیراتی که می تواند بر روی مشتریان و مخاطبان بگذارد اشاره کنیم.  توجه کنید که لوگو می تواند تاثیرات زیادی بر روی ذهن مخاطبان بگذارد و آن ها را ترغیب کند تا از محصولات و خدمات شما استفاده کنند. به همین جهت استفاده از طراح ماهر ضرورت بسیار زیادی دارد. لوگو می تواند هویت بصری شما را در عرصه کسب و کار بسازد و ارائه  خدمات و محصولات تان را در ذهن مخاطبان زنده کند. به عنوان مثال به برند کوکاکولا توجه کنید نماد این شرکت از نوع نماد حروف است و توانسته در طول نام این شرکت را در ذهن مخاطبان سراسر جهان زنده نگه دارد. لذا از ویژگی های دیگر طراحی نماد حرفه ای می توان به ماندگار بودن آن در ذهن مخاطبان اشاره کرد.

نکته طلایی موقع سفارش طراحی لوگو حرفه ای

نکته بسیار مهمی که باید در هنگام سفارش لوگو به آن‌ توجه کنید شرکتی است که قصد سفارش طراحی نماد و لوگو را دارید. شما در وهله اول باید اطلاعاتی راجب آن شرکت کسب کنید و با نمونه کارهای آن آشنا شوید و افزون بر این از تجارب و مهارت های طراحان لوگو و گرافیست های آن اطمینان حاصل کنید. شرکت رایان طرح در زمینه طراحی نماد و لوگو برای کسب و کارهای مختلف و طراحی استوری اینستاگرام فعالیت دارد شما می توانید با استفاده از خدمات این شرکت برای کسب و کار خود هویت جدید و ماندگاری بسازید. همچنین توجه کنید که در مورد محبوبیت شرکت مورد نظر اطلاعاتی کسب کنید و دید کلی بر روی فعالیت های مثبت شرکت داشته باشید. در واقع شما باید همه‌ی جوانب را در نظر بگیرید و بعد با توجه به اطلاعاتی که کسب کردید تصمیم درستی اتخاذ کنید. نکته‌ی مهم دیگر این است که از بازخورد مشتریان دیگری که برای طراحی نماد برند و کسب و کار خود به شرکت مد نظر مراجعه کردند داشته باشید و از سوابق شرکت غافل نشوید. زیرا این موارد تاثیرات زیادی بر روی کیفیت کار طراحان و گرافیست های آن دارد. طراحی برند بوک اهمیت ویژه‌ای برای کسب و کارها دارد زیرا از یک پارچه بودن عناصر بصری برند تان به شما اطمینان می دهد.

سفارش طراحی لوگو

اطلاعاتی جالب راجب طراحی نماد 

بعضی از لوگو های جهانی هستند که پشت نماد و هویت شرکت شان داستانی جالب پنهان شده است که نماد مدنظر برگرفته از آن آن داستان است. مثلا می توانیم به داستان لوگو شرکت شل اشاره کنیم. از آنجایی که این شرکت اولین ایستگاه خود را در نزدیکی اقامتگاه مهاجران اسپانیایی دایر کرده بود تصمیم گرفت تا لوگوی خود را از رنگ پرچم کشور اسپانیا اخذ کند. طراحی نماد اهمیت بسیار زیادی در عرصه تجارت دارد. در واقع شما می توانید با استفاده از طراحان زبده یک قدم به سوی موفقیت در زمینه تجارت بردارید. اگر به شرکت های بزرگ جهانی توانسته اند در کل جهان شهرت بسزایی کسب کنند توجه کنید متوجه می شوید که لوگوی شرکت شان بسیار خاص و جذاب است.

چرا که ضرورت داشتن لوگو انحصاری برای خود را درک کردند در این زمینه ثابت قدم بودند. بعضی از لوگو ها شاید در ظاهر بسیار ساده باشند اما پر معنا و پر مفهوم هستند مانند لوگو شرکت نایک شاید این لوگو هیچ ارتباطی با کسب و‌کار مورد نظر نداشته باشد اما با دیدن آن همه شرکت نایک را به یاد می آورند. در آخر توجه داشته باشید که طراحی برند بوک برای کسب و کار های خرد هم بسیار مهم است به همین جهت از آن غافل نشوید.

خدمات به‌ چه صورت ارائه می شود ؟ 

این خدمات به دست طراحان و گرافیست های ماهر با بالاترین کیفیت  برای مشتریان ارائه می شود.

زمان تحویل سفارش چند روز است؟ 

این زمان تقریبی است شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید تا پاسخ سوال خود را بگیرید.

نحوه سفارش چگونه است؟ 

برای سفارش باید از قبل در مورد کسب و‌کار و برند خود توضیح کاملی دهید و هدفتان را مشخص کنید. همچنین برای سفارش باید به پر کردن فرم سفارش در سایت اقدام کنید.

جمع بندی این خبر

با بهره گیری از طراحی برند بوک برای کسب و کار خود و استفاده از خدمات  شرکت رایان طرح می توانید در پایان هویت برند خود را به سایر افراد معرفی کنید و حرکت خود را در عرصه تجارت به سمت قله های موفقیت آغاز کنید. این شرکت با ارائه خدمات هک لوگو بر روی ست اداری و طراحی استوری اینستاگرام جایگاه ویژه‌ای در نزد مشتریان دارد.

| منبع خبر : محتوا این متن تبلیغاتی بوده و توسط رسالت رد یا تایید نمی شود
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.