چطور صفر تا صد برق کشی ساختمان را یاد بگیریم؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 44407
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ |

چطور صفر تا صد برق کشی ساختمان را یاد بگیریم؟

آموزش برق کشی ساختمان یکی از رشته های پرطرفدار در میان رشته های فنی حرفه است.
چطور صفر تا صد برق کشی ساختمان را یاد بگیریم؟

آموزش برق کشی ساختمان یکی از رشته های پرطرفدار در میان رشته های فنی حرفه است. زیرا ورود به بازار کار این رشته نیاز به سرمایه بالایی نداشته از طرفی با توجه به نقش مهم برق در ساختمان ها این رشته از بازار کار دائم و همیشگی بهره مند بوده و در سال های اخیر نیز با توجه به رشد ساختمان سازی بازار کار آن رونق بیشتری یافته است.

اما برای ورود به این بازار کار پردرآمد و عالی و موفق شدن در آن باید تمام نکات و فوت و فن های برق کشی ساختمان و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی را یاد بگیرید. اگر شما هم از علاقه مندان به این حرفه هستید، اما نمی دانید که برای یادگیری برق ساختمان از کجا شروع کنید، با ما همراه باشید. ما در این مطلب شما را با روش های یادگیری صفر تا صد برق ساختمان آشنا می کنیم.

 

آشنایی با رشته برق ساختمان 

رشته برق ساختمان جز رشته های برق و الکترونیک فنی حرفه ای است. همانطور که می دانید برق در ساختمان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بدون آن می توان گفت تمام امور مختل می شود. امروزه نیز با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی و ظهور سیستم های امنیتی و رفاهی نظیر دوربین های مدار بسته، دزدگیرهای امکان، درب های اتوماتیک، سیستم های اعلام حریق و غیره اهمیت این رشته بیش از پیش شده است.

این موضوع این رشته را به یکی از رشته های پردرآمد فنی حرفه ای تبدیل کرده است، رشته ای که با یادگیری آن می توان به درآمد بالایی در ماه دست یافت. اما برای یادگیری این رشته چه کنیم؟

مراحل آموزش برق ساختمان 

برق ساختمان مانند دیگر رشته های فنی حرفه ای به آموزش حرفه ای و تخصصی نیاز دارد. چرا که برای موفقیت در این رشته مهارت مهم ترین فاکتور است. بنابراین اگر می خواهید در این حرفه موفق شوید و به درآمد بالایی دست یابید مراحلی که در زیر به آن اشاره می شود را تا انتها طی کنید:

۱-بهترین آموزشگاه برق ساختمان را شناسایی کنید

اولین قدم برای یادگیری مباحث برق کشی ساختمان این است که بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای را برای شرکت در یک دوره تخصصی برق ساختمان شناسایی کنید. این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که در صورت انتخاب اشتباه، تمام زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت.

با شرکت در این دوره های آموزشی صفر تا صد برق کشی ساختمان را می آموزید و با تمام نکات استانداردهای برق کشی در ساختمان های گوناگون اداری، تجاری و مسکونی آشنا خواهید شد.

دقت کنید که آموزشگاه انتخابی دوره را به صورت کارگاهی و عملی برگزار نماید و فرصت تمرین و تکرار طی دوره برای شما فراهم شده باشد.

۲-به تمرین و کسب تجربه بپردازید

دقت داشته باشید که برای حرفه ای شدن در این شغل صرف داشتن دانش کافی نیست و شما می بایست علاوه بر دانش از مهارت و تجربه کافی نیز برخوردار باشید.

بنابراین توصیه می کنیم پس از پایان یافتن دوره آموزشی مدت زمانی را نزد یک استاد ماهر برقکار ساختمان به تمرین پرداخته و کسب تجربه کنید.

۳-در شبکه های اجتماعی و سایت های ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت داشته باشید

پس از آنکه با مهارت های این شغل آشنا شدید و تجربه لازم برای برق کشی ساختمان را کسب نمودید نوبت آن است که وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازید.

برای شروع کار اگر سرمایه بالایی ندارید نیازی به اجاره مغازه نیست می توانید در سایت هایی مانند آچاره، آچار باز، سنجاق، استادکار و غیره ثبت نام کنید. با این کار بدون راه اندازی مغازه با مشتریان ارتباط برقرار کرده و سفارش جذب می کنید. از شبکه های اجتماعی نیز غافل نشوید.

۴-تبلیغات را فراموش نکنید

تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در هر شغلی است . برای موفقیت در این شغل نیز تبلیغات را فراموش نکنید. می توانید به صورت رایگان در سایت هایی مانند دیوار و شیپور آگهی ثبت کنید. تبلیغات چاپی نیز از بهترین گزینه ها می باشد.

معرفی آموزشگاه برق گستران 

برق ساختمان از بهترین و پردرآمدترین رشته های فنی حرفه ای از گذشته تا به امروز بوده است. اما نکته مهمی که برای یادگیری و موفقیت در این شغل بسیار تاثیر گذار است انتخاب آموزشگاه معتبر است. آموزشگاه برق گستران از جمله بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که همه ساله کارآموزان بسیاری را روانه بازار کار می کند.

از جمله مزایای این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در آموزشگاه برق گستران آموزش ها با کیفیت بسیار بالا و به صورت عملی برگزار می شود.
  • هنرجو می تواند پس از پایان دوره آموزشی، مدرک معتبر فنی و حرفه ای رشته خود را دریافت کند.
  • این آموزشگاه بااساتید بسیار حرفه ای و باتجربه همکاری می کند.
  • تمام ابزار و لوازم مورد نیاز با بهترین کیفیت توسط آموزشگاه در اختیار هنرجو قرار می گیرد.
  • در صورت عدم یادگیری مباحث امکان تجدید دوره برای کارآموز وجود دارد.
  • پشتیبانی نامحدودی به کارآموز ارائه می شود.

این آموزشگاه علاوه بر دوره برق ساختمان کلاس های آموزش متعدد دیگری را برگزار می نماید برخی از دیگر رشته های پرطرفدار و آینده دار در این مرکز عبارتند از:

۱-رشته تعمیرات بردهای الکترونیکی 

این رشته که از رشته های پرطرفدار و بسیار تخصصی است به آموزش صفر تا صد تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی صنعتی، لوازم خانگی، وزرشی و غیره می پردازد.

کارآموزان طی این دوره آموزشی با در اختیار داشتن ابزارهای لازم به صورت عملی سرفصل های آموزشی را تمرین کرده و رفع اشکال می نمایند.

اگر به دنبال رشته های تخصصی برق و الکترونیک هستید توصیه می کنیم در دوره های آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی مجتمع برق گستران ثبت نام و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایید.

۲-رشته نصب و تعمیرات کولر گازی 

از دیگر رشته های بسیار عالی و آینده دار در این آموزشگاه دوره نصب و تعمیرات کولر گازی است. این دوره شامل دو کلاس نصب کولر گازی و کلاس تعمیرات است. دوره نصب پیش نیاز تعمیرات بوده و آموزش صفر تا صد نصب کولر گازی و نکات و فوت و فن های آن می پردازد.

پس از یادگیری صفر تا صد نصب، دوره تعمیرات آغاز می شود. در این دوره نیز به صورت عملی کلیه نکات لازم برای تعمیر و عیب یابی پکیج، نحوه رسوب گیری، هواگیری، تعویض قطعات و غیره آموزش داده می شود.

این رشته علاوه بر دوره های فوق، کلاس های آموزشی متعدد دیگری را برگزار می نماید. علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.