چرا عطر و ادکلن اصل بخریم؟! - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 86789
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ |

چرا عطر و ادکلن اصل بخریم؟!

عطر و ادکلن به‌عنوان یکی از موارد مهم در زندگی روزمره ما انسان‌ها، توانسته‌اند بیش از چند قرن به عنوان نمادی از شخصیت و ذوق فرد به رشد و توسعه بپردازند. امروزه، بازار عطر و ادکلن پر از تنوع و انواع مختلفی از محصولات اصل و کپی است، که انتخاب درست بین آن‌ها می‌تواند مسئله‌ای چالش برانگیز باشد.
چرا عطر و ادکلن اصل بخریم؟!

عطر و ادکلن به‌عنوان یکی از موارد مهم در زندگی روزمره ما انسان‌ها، توانسته‌اند بیش از چند قرن به عنوان نمادی از شخصیت و ذوق فرد به رشد و توسعه بپردازند. امروزه، بازار عطر و ادکلن پر از تنوع و انواع مختلفی از محصولات اصل و کپی است، که انتخاب درست بین آن‌ها می‌تواند مسئله‌ای چالش برانگیز باشد. از این رو، در این مقاله به بررسی اهمیت خرید عطر و ادکلن اصل می‌پردازیم. همچنین با توجه به افزایش قیمت ارز و در پی آن بالا رفتن عطرهای اورجینال از برندهای مشهور، راهکاری جایگزین را به شما معرفی خواهیم نمود، پس همراه ما بمانید.

چرا عطر و ادکلن اصل بخریم؟!

فواید استفاده از عطر و ادکلن اصل چیست؟

اگر دلیل استفاده از عطر مردانه اورجینال و یا عطر زنانه اورجینال از شخصی پرسیده شود، احتمالا اولین دلیل خود را خوشبو شدن و آراستگی ظاهری عنوان می‌کند اما این تنها دلیل و فایده استفاده از عطر و ادکلن‌های اورجینال نیست! مهم‌ترین دلایل و فواید استفاده از عطر و ادکلن اصل عبارتند از:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • تقویت روحیه
  • جلب توجه و جذب دیگران
  • خلق خاطرات و لحظات خوش
  • افزایش میل جنسی
  • ایجاد حس انرژی مثبت
  • تسکین و آرامش
  • رایحه درمانی
  • و …

استفاده از عطر و ادکلن تقلبی چه مضراتی دارد؟

استفاده از عطر و ادکلن تقلبی چه مضراتی دارد - چرا عطر و ادکلن اصل بخریم

با توجه به اینکه بر روی محصولات تقلبی هیچ نظراتی وجود ندارد، استفاده از آن‌ها منجر به بروز مشکلاتی خواهد شد که متداول‌ترین این مشکلات عبارتند از:

  • آسیب به سلامت پوست
  • حساسیت و آلرژی
  • عدم کیفیت مطلوب
  • پخش بو و ماندگاری
  • ایجاد مشکلات پوستی
  • خطرات بهداشتی
  • و …

چالش‌های خرید عطر و ادکلن اصل در ایران!

چالش‌های خرید عطر و ادکلن اصل در ایران - چرا عطر و ادکلن اصل بخریم؟!

اگر شخصی در کشورهای دیگر بخواهد عطر زنانه اورجینال و یا عطر مردانه اورجینال بخرد، ساده‌ترین کار مراجعه به نمایندگی رسمی برند مورد نظر و خرید از آن‌هاست؛ با این کار دیگر دغدغه اورجینال بودن و اصالت عطر خود را ندارد. اما متاسفانه در کشور ما نمایندگی‌های رسمی از برندها وجود ندارد و اگر کسی بخواهد عطر و ادکلن بخرد، باید به سراغ فروشگاه‌ها موجود در این زمینه برود.

با افزایش قیمت ارز شاهد بالا رفتن قیمت عطرهای اورجینال و کاهش توان مردم برای خرید این عطرها بوده ایم. این موضوع باعث افزایش ورود عطرهای تقلبی به بازار که با نام‌هایی همچون طرح اصلی، تستر، شرکتی و … به فروش می‌رسند، شده است. متاسفانه عده‌ای سودجو و فرصت طلب از این آب گل آلود ماهی گرفته و این عطرهای تقلبی را که بعضا شباهت زیادی با نسخه اصلی دارند را به عنوان عطر اصلی به فروش می‌رسانند! بنابراین اگر قصد خرید عطر و ادکلن اورجینال را دارید باید مراقب باشید تا به دام سودجویان و کلاهبرداران گرفتار نشوید.

راهکار جایگزین به جای خرید عطر و ادکلن اصل از برندهای مشهور!

متاسفانه با افزایش قیمت ارز و کاهش قدرت خرید مردم برای خرید عطرهای اورجینال از برندهای مشهور، بسیاری از افراد به استفاده از عطرهای تقلبی و بی کیفیت روی آورده اند. پیشنهاد متخصصین و مشاورین حوزه عطر و ادکلن این است که به هیچ عنوان به سراغ استفاده از عطرهای تقلبی نروید و به جای خرید عطر و ادکلن اورجینال از برندهای مشهور به سراغ عطرهای اورجینال از برندهای کمتر شناخته شده و درجه دو بروید.

به عنوان مثال برندهایی همچون اجمل، آرماف، امپر، اسپلندور، جگوار و … از جمله برندهای نسبتا معروف و کمتر شناخته شده هستند که شما می‌توانید عطرهای اورجینال با قیمت مناسب از آن‌ها خریداری نمایید.

همچنین برخی از کمپانی‌های مشهور علاوه بر عطرهای گران قیمت، عطرهای ارزان‌تر نیز طراحی کرده اند که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. برای مثال عطر لالیک انکر نویر یا همان لالیک مشکی یکی از عطرهای پرطرفدار در ایران است که قیمت مناسبی دارد. همچنین عطر ایفوریا زنانه از برند آمریکایی کالوین کلاین یکی دیگر از عطرهای پرفروش در بازار ایران است که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

عطر ایفوریا زنانه - Ck Euphoria - چرا عطر و ادکلن اصل بخریم

مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره نمود، خرید عطرهای دستریز در سایز کوچکتر است. برای مثال به عنوان اینکه شما ۳ میلیون برای خرید یک عطر اورجینال صرف نمایید، می‌توانید نسخه حجم کوچکتر و دستریز آن در سایز ۵ میلی لیتر را با قیمت ۲۰۰ هزار تومان خریداری نمایید.

خرید عطر و ادکلن اصل با گارانتی مادام العمر!

خرید عطر و ادکلن اصل با گارانتی مادام العمر! - چرا عطر و ادکلن اصل بخریم

با توجه به عدم وجود نمایندگی‌های رسمی از برندهای عطر و ادکلن، اگر قصد خرید عطر اورجینال را دارید، بهترین راهکار خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است که به شما تضمین ضمانت بدهد. یکی از بهترین فروشگاه‌های عطر و ادکلن که این روزها بسیار مشهور شده است، فروشگاه درین عطر است. درین عطر اولین فروشگاه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است که تمامی محصولات خودش را به همراه کارت گارانتی مادام العمر اصالت به فروش می‌رساند.

این گارانتی به منظور رضایت خاطر مشتریان و اطمینان آن‌هاست و با داشتن گارانتی درین عطر، شما هر زمانی که به اصالت عطر خود شک نمایید به راحتی می‌توانید این موضوع را پیگیری نموده و در صورت اثبات عدم اصالت عطر شما، وجه پرداختی‌تان در نهایت احترام و تمام و کامل به شما عودت داده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید عطر با گارانتی مادام العمر به وب سایت درین عطر به نشانی www.dorinatr.com مراجعه نمایید.

نتیجه گیری

در این مطلب به دلایل استفاده از عطر و ادکلن اصل و مزیت استفاده از آن پرداختیم و مضرات استفاده از عطرهای تقلبی را نیز بیان کردیم. سپس چالش‌های موجود در کشور هنگام خرید عطر و ادکلن اصل را بررسی کرده و برای آن راهکار مناسب را ذکر کردیم. در پایان نیز بهترین فروشگاه برای خرید عطر و ادکلن اصل در ایران با گارانتی مادام العمر اصالت را به شما معرفی نمودیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه‌تان قرار گرفته باشد و نکات مفیدی را آموخته باشید.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.