پر فروش ترین و بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت کدامند؟ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 75387
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ |

پر فروش ترین و بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت کدامند؟

بدون شک کرم مرطوب کننده مهمترین محصول برای مراقبت از پوست (روتین پوستی) می باشد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که خیلی به پوست خود اهمیت نمی دهید و از هیچ‌ یک از محصولات مراقبت پوستی استفاده نمی کنید، باز هم استفاده از کرم مرطوب کننده را نمی‌توانید نادیده بگیرید.
پر فروش ترین و بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت کدامند؟

 

بدون شک کرم مرطوب کننده مهمترین محصول برای مراقبت از پوست (روتین پوستی) می باشد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که خیلی به پوست خود اهمیت نمی دهید و از هیچ‌ یک از محصولات مراقبت پوستی استفاده نمی کنید، باز هم استفاده از کرم مرطوب کننده را نمی‌توانید نادیده بگیرید. حفظ رطوبت مهمترین عامل در لطافت و شاداب نگهداشتن پوست است، به صورتی که باعث انعطاف پذیری پوست می شود که نتیجه آن جلوگیری از به وجود آمدن چین و چروک در آن می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که دارای پوست خشک هستند از کرم مرطوب کننده برای جبران کاهش رطوبت پوست استفاده می کنند.

این محصولات مثل یک لایه محافظ روی پوست قرار می گیرند و از آن در مقابل آلودگی و خشکی هوا محافظت می‌کند. چربی موجود در کرم‌ مرطوب کننده سبب حفظ رطوبت در پوست می شود و از تبخیر آن از روی پوست جلوگیری می کنند.

ما در این مقاله قصد داریم چند مدل از بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت از برترین برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به زیبایی و مراقبت از پوست صورت خود اهمیت می دهید و به دنبال یک محصول مناسب برای تامین رطوبت و به تعویق انداختن چین و چروک های پوست خود هستید و تمایل به خرید مرطوب کننده دست و صورت دارید ، میتوانید از مشاوران فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز کسب اطلاعات کنید و بهترین محصول را پس از بررسی دقیق انتخاب نمایید.

دلایل خشکی پوست

  • گرما:

گرمای شدید در محیط باعث از دست‌ دادن رطوبت پوست می‌شود.

  • محیط سرد:

زندگی در آب‌وهوای سرد و خشک همراه با باد تاثیر زیادی در بروز این مشکل دارد.

  • حمام کردن به دفعات زیاد و طولانی مدت:

حمام کردن با آب خیلی گرم یا شستشوی زیاد پوست باعث بروز این مشکل می‌شود. معمولا افرادی که هر روز حمام می‌کنند، چربی‌های طبیعی پوست خود را از دست می‌دهند.

  • صابون و شوینده با قدرت بالا:

برخی از صابون‌ها، شامپوها و دیگر شوینده‌ها برای ازبین‌بردن چربی، رطوبت را هم از پوست می‌گیرند.

  • بیماری‌های پوستی:

افرادی که دچار بیماری‌های پوستی مانند درماتیت آتوپیک یا پسوریازیس هستند، بیشتر دچار این مشکل می‌شوند.

  • درمان‌های پزشکی:

برخی از درمان‌ها مانند درمان سرطان، دیالیز یا مصرف برخی داروها باعث این مشکل می‌شوند.

  • افزایش سن:

با افزایش سن و رسیدن به دوره سالخوردگی پوست نازک شده و چربی کمتری تولید می‌کند.

دلایل و نشانه های خشکی پوست

علائم خشکی پوست

گاهی خشکی موقتی یا فصلی است. به‌عنوان‌مثال ممکن است شخصی فقط در زمستان دچار این مشکل شود. اما گاهی هم این مشکل دائمی بوده و آزاردهنده می‌شود. علائم با توجه‌ به شدت خشک ‌شدن، سن، وضعیت سلامتی، رنگ پوست و محیط زندگی متفاوت است. علائم معمولا عبارتند از:

  • پوسته‌پوسته شدن خفیف تا شدید پوست (باعث تغییر رنگ پوست می‌شود.)
  • در پوست سفید باعث قرمزی شده و در پوست تیره‌تر، رنگ خاکستری ایجاد می‌کند.
  • ترک‌های عمیقی که باعث خونریزی می‌شود.
  • احساس سفتی پوست
  • خشن شدن پوست
  • ایجاد ترک روی پوست
  • خارش

آیا آب به تنهایی برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست کافیست؟

فراموش نکنید، آب به تنهایی نمی‌تواند رطوبت پوست را حفظ کند. احتمالا شما هم متوجه شده‌اید زمانی‌که از حمام خارج می‌شوید، آب باقیمانده روی بدن شما تبخیر می‌شود و به همراه آن چربی طبیعی پوست شما هم از بین می‌رود.

در حقیقت، هرچه بیشتر پوست‌تان را بدون استفاده از مرطوب کننده و یا کرم آبرسان پوست بشویید، پوست شما بیشتر به خشکی می‌گراید.

فواید استفاده از مرطوب‌ کننده‌ پوست

  • تسکین پوست های حساس و کمک به جوان ماندن پوست
  • جلوگیری از خشکی پوست و کاهش علائم التهاب
  • حفاظت از پوست در برابر عوامل مضر محیطی
  • بهبود سلامتی پوست و کمک به آرایش بهتر
  • کمک به بهبود ظاهر لک های پوستی
  • افزایش سرعت بازسازی پوست

بهترین زمان استفاده از کرم مرطوب‌ کننده‌

  • پس از حمام کردن بلافاصله بعد از خشک کردن پوست‌تان، روی آن مرطوب‌کننده بمالید. از آنجا که هنوز پوست رطوبت دارد، مرطوب‌کننده کاملا در سطح پوست نفوذ می‌کند.
  • هر بار که دست‌های خود را می‌شویید، مرطوب‌کننده را روی دستان خود بمالید.
  • بعد از تمیز کردن صورت با پاک‌کننده مناسب پوست‌تان، بلافاصله باید مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. اگر به مدت طولانی از مرطوب کننده استفاده نکنید، رطوبت کرم می‌تواند همراه با رطوبت طبیعی پوست شما تبخیر شود.
  • حتی می‌توانید از مرطوب‌ کننده‌ به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنید. یک مرطوب‌کننده سبک، آرایش را برای مدت طولانی‌تری نگه می‌دارد.

بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده

ترکیبات ایده آل برای یک کرم مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت

هنگامی که می خواهید کرم مرطوب کننده تهیه کنید به لیست ترکیبات آن توجه کنید و مطمئن شوید که حتما از ترکیبات مهمی مانند؛ لانولین،اوره، وازلین و گلیسرین در آن استفاده شده است .به این مورد نیز توجه داشته باشید که روغن های نارگیل، کره شیا، کره کاکائو، روغن جوجوبا، روغن مارولا، روغن ماکادامیا(macadamia) یکی از بهترین روغن هایی هستند که در کرم های مرطوب کننده مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های کرم مرطوب کننده خوب و استاندارد این است که بعد از استفاده روی پوست سریع جذب می شود و دارای رنگ و بوی مطلوب می باشد همچنین امکان پاک شدن سریع بعد از شست و شو و جلوگیری از ایجاد ظاهر چرب بعد  از استفاده آن بر روی پوست را دارد.

استفاده از کرم های مرطوب کننده و نرم کننده برای انواع پوست ها

بهترین مرطوب کننده دست و صورت

مرطوب کننده برای پوست های معمولی:

این پوست نه خشک و نه چرب است. برای این که رطوبت طبیعی پوست حفظ شود، باید از مرطوب کننده ای که چربی ندارد و بر پایه آب است استفاده شود.

  • ژل کرم مرطوب کننده فلیچیتا

ژل کرم مرطوب کننده فلیچیتا حاوی ویتامین و روغن گیاهی فوق العاده برای آبرسانی پوست می باشد که با داشتن چربی سبک رد چربی و براقیت روی پوست باقی نمی گذارد و به علت جذب سریع سبب ایجاد خنکی مناسب برای مصرف کننده خواهد شد. این محصول با داشتن چربی ملایم برای پوست های خشک، نرمال، جوش دار و چرب مناسب بوده و با ایجاد لایه ای بسیار نازک بر روی پوست سبب می گردد پوست به طور مداوم پس از مصرف حالت مرطوب داشته باشد.

  • کرم مرطوب کننده گیاهی جوجوبا مای

از زمانی که سبوم طبیعی پوست بدلیل افزایش سن و یا آلودگیهای محیطی کاهش می یابد، روغن جوجوبا جایگزین مناسبی برای چربی پوست خواهد بود.این محصول دارای خاصیت جوان سازی پوست می باشد و چین چروک صورت را کاهش می دهد و همچنین پوست را در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند.

مرطوب کننده برای پوست های چرب:

بسیاری از افراد که پوست چرب دارند، از عارضه پوستی جوش و آکنه رنج می برند.کسانی که پوستشان به طور طبیعی چرب است حتما باید از مرطوب کننده های ویژه ای استفاده کنند تا مانع از ایجاد آکنه بر روی پوست صورت شود. بعد از استفاده از محصولات مراقبت پوستی که از خشک شدن و چرب شدن پوست جلوگیری می کند از مرطوب کننده های سبک استفاده کنید.

  • ژل کرم مرطوب کننده پوست چرب هیال اسکین وان

ژل کرم مرطوب کننده هیال اسکین وان مناسب پوست مختلط تا چرب آبرسان و غیر کومدون زا می باشد و ترکیبات گیاهی موجود در آن به تقویت پوست و تغذیه بهتر آن کمک می نماید.این محصول به کمک ترکیبات منحصر به فرد خود، ترشح اضافی سبوم را کم می‌کند. علاوه بر آن به سرعت منافذ را جمع نموده و براقی پوست را از بین می‌برد.این آبرسان به فرم ژل کرم می باشد که جذب بسیار بالایی دارد و با بافتی بسیار سبک که دارا می باشد،باعث ایجاد احساس چربی و یا سنگینی روی پوست نمی گردد.

  • فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک

فلوئید مرطوب کننده و آبرسان پوست چرب درماتیپیک سبب آبرسانی عمقی و بادوام پوست شده و با دارا بودن کوانزیم Q۱۰ به عنوان یک ضد رادیکال آزاد قوی کاربرد دارد.این محصول با تکنولوژی منحصر به فرد برای آزادسازی تدریجی کمپلکس مرطوب کننده به درون اپیدرم (لایه سطحی پوست)، سبب آبرسانی عمقی و بادوام به پوست می‌شود.این فلوئید درماتیپیک به کمک عوامل تنظیم کننده چربی، ترشح چربی را کم کرده و منافذ باز را جمع می‌کند.

مرطوب کننده برای پوست های حساس:

اگر جزء افرادی هستید که پوستی حساس دارند، باید از مرطوب‌کننده‌ای استفاده کنید که حاوی مواد تسکین ‌دهنده مانند بابونه یا آلوئه‌ورا باشد. مطمئن شوید که این محصول حاوی عطر، رنگ یا اسیدی نباشد.

  • کرم آبرسان و مرطوب کننده پوست حساس لافارر

کرم آبرسان لافارر مخصوص پوست حساس متناسب برای پوست دست و صورت است و با قدرت رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق خود، روند پیری پوست را کند کرده و مانع از ایجاد آثار مخرب رادیکال های آزاد بر روی پوست می گردد.

  • کرم مرطوب کننده قوی پوست حساس سی‌ گل

کرم مرطوب کننده قوی سی گل حاوی چندین ترکیب موثر گیاهی و غیر گیاهی بوده که از طریق مکانیسم های مختلف به بهبود پوست های خشک و آسیب دیده کمک می کند.این محصول بدلیل نداشتن پارابن و هرگونه مواد حساسیت زا، برای پوست های بسیار حساس که امکان استفاده از مرطوب کننده های معمولی را ندارند قابل استفاده است.

مرطوب کننده برای پوست های خشک:

اگر شما پوست خشکی دارید کرمی را انتخاب کنید که آبرسان باشد و پوستتان را مرطوب نگه دارد.برای پوست خشک کرم نرم کننده ای مناسب است که از ترکیب وازلین در آن استفاده شده باشد یا بر پایه چربی باشد که رطوبت مورد نیاز را به پوست برساند.

  • کرم مرطوب کننده درمالاین

کرم مرطوب کننده درمالاین ترمیم کننده، التیام بخش و طراوت دهنده پوست می باشد و از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند.ترکیبات کرم مرطوب کننده درمالاین با افزایش میزان ذخیره رطوبت درم باعث ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی با ماندگاری بالا را دارد و باعث لطافت و نرمی سطح پوست نیز می گردد.

کرم مرطوب کننده ویتامین E الارو Ellaro

کرم مرطوب کننده صورت الارو بافت ژل کرمی دارد که بدون ایجاد چربی روی پوست به سرعت جذب و به حفظ سلامت و رطوبت پوست کمک می‌کند و همچنین پوست را به خوبی تغذیه کرده و در جوانسازی پوست و افزایش شفافیت آن تاثیر بسزایی دارد.این محصول به واسطه داشتن آنتی اکسیدان به خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌ها محافظت می‌کند و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود.کرم مرطوب کننده الارو فاقد پارابن بوده و با حفظ رطوبت پوست از براقیت بیش از اندازه پوست جلوگیری می‌کند.

خرید کرم مرطوب کننده با خاصیت ضد چروک

کرم مرطوب کننده برای پوست های بالغ:

با افزایش سن، پوست شما خشک‌تر می‌شود؛ زیرا فعالیت غدد چربی کمتر می‌شود. برای نرم و مرطوب نگه داشتن پوست، از مرطوب‌کننده‌ای بر پایه چربی استفاده کنید که حاوی وازلین و آنتی‌اکسیدان‌ها است. آنتی‌اکسیدن‌ها برای مقابله با مشکلات پوستی مربوط به سن مانند؛ چین‌وچروک، خطوط ریز، لکه‌های پیری و … مفید هستند.

  • کرم مرطوب کننده دست و صورت با اثر ضد چروک الی ژن

کرم مرطوب‌ کننده و ضد چروک الی ژن یک مرطوب‌کننده قوی می باشد که علاوه بر رطوبت رسانی پوست، با جلوگیری از خروج آب، رطوبت پوست را زمان زیادی حفظ می‌کند. همچنین کرم مرطوب‌کننده و ضد چروک الی ژن با کمک روغن کالاندولا و کلاژن هیدرولیز شده،آسیب‌های پوستی را ترمیم کرده و چین ‌و چروک‌های پوست را کاهش می‌دهد.ترکیبی خارق العاده از موم زنبور عسل ، روغن نارگیل ، گلیسیرین ، وازلین می تواند به شما پوستی نرم و جوان هدید دهد .

  • کرم مرطوب کننده و ضد چروک روز ژاک آندرل پاریس

کرم روز ژاک آندرل پاریس از چین و چروک با داشتن ویتامین E پیشگیری می کند و سرشار از امگا ۶ و امگا ۹ جهت مرطوب کنندگی و محافظت از پوست در مقابل اشعه UV است. این کرم با بافت ملایم و ترکیبات فوق العاده ای که دارد اثر رطوبت رسانی فوری و اثر حفاظتی را برای پوست صورت فراهم می‌کند.

چکیده کلام:

همان طور که در این مطلب شرح دادیم فواید استفاده از مرطوب کننده فقط به مقابله با خشکی پوست محدود نمی‌شود. مرطوب کننده با آبرسانی مناسب به پوست به سلامت نگه داشتن پوست کمک کرده و حتی از پیری زودرس و چروک نیز پیشگیری می‌کند. بنابراین اگر خواهان زیبایی پوست هستید، خرید نرم کننده دست یکی از اولویت‌های شما باید باشد که می توانید انواع محصولات مرطوب کننده و نرم کننده دست و صورت را در فروشگاه اینترنتی آیریک تجهیز مشاهده نمایید و خریدی مطمئن و آسان انجام دهید.این را هم همیشه مد نظر داشته باشید که قبل از خرید یک محصول مراقبت از پوست، از اثربخشی و کارایی آن مطمئن شوید.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.