پروژه زاگرس | قیمت امتیاز زاگرس + جدول اقساط ۱۴۰۱ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 83405
  پرینتخانه » اخبار دیگران تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ |

پروژه زاگرس | قیمت امتیاز زاگرس + جدول اقساط ۱۴۰۱

پروژه زاگرس چیتگر از پروژه های مسکونی – تجاری منطقه ۲۲ می باشد. این پروژه با چشم انداز فوق العاده ای که دارد، از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری است. پروژه زاگرس با توجه به مدیریت مجرب و کارآزموده، شرکت تعاونی ابنیه همت در حال پیشرفت است.
پروژه زاگرس | قیمت امتیاز زاگرس + جدول اقساط ۱۴۰۱

پروژه زاگرس منطقه ۲۲

پروژه زاگرس منطقه ۲۲ در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر در حال اجرا می باشد. با توجه به اینکه متراژ واحدها متفاوت هستند و معمولاً بیشتر از ۶۰ متر هستند، هر عضو باید به اندازه متراژ هر واحد امتیاز بخرد. اگر یک عضو نخواهد یا توانایی نداشته باشد که چند امتیاز خریداری کند، تعاونی امتیاز آن واحد را به چند عضو به صورت شراکتی می‌ فروشد. پروژه باید در سال ۱۴۰۵ تحویل داده شود. اگر پروژه دیر تحویل داده شود مبلغی باید به عنوان ضرر و زیان به اعضا پرداخت شود. اگر تعاونی تا ۶ ماه بعد از موعد تحویل واحدها را تحویل ندهد، باید ماهانه مبلغی را به عنوان جریمه به هر واحد پرداخت نماید.

پروژه زاگرس منطقه 22

راهنمای خرید و فروش امتیاز زاگرس

همانطور که اشاره شد همچون خیلی از پروژه های چیتگر، معاملات واحدهای پروژه زاگرس نیز بصورت خرید و فروش امتیاز آن است. یکی از معتبرترین و با تجربه ترین املاک در سطح منطقه ۲۲ املاک صدف است. از مزایای خرید و فروش امتیاز پروژه زاگرس در املاک صدف ( https://sadaf22.com ) ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان متخصص و متعهد است. تا بدون هیچ دغدغه ای و با آسایش خاطر اقدام به خرید یا فروش ملک کنید.

خرید و فروش امتیاز زاگرس

پروژه زاگرس ابنیه همت

پروژه زاگرس با بهترین متریال ها و با کیفیت ترین مصالح اجرا می شود. به دلیل موقعیت بسیار مناسب و مجری حرفه ای، از پروژه زاگرس استقبال خوبی به عمل آمده است و متقاضیان زیادی دارد. این پروژه با استفاده از بهترین روش های ساخت و ساز اجرا خواهد شد. پروژه زاگرس بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال واحد‌های لاکچری با ویو دریاچه هستند.

پروژه زاگرس یکی از بهترین پروژه های درحال ساخت منطقه ۲۲ تهران می باشد. این پروژه که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده است، توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت بوده فرایند اجرایی آن به سرعت پیش می رود.

پروژه مسکونی زاگرس در منطقه 22 تهران

امکانات پروژه زاگرس منطقه ۲۲

موقعیت اداری- سالن اجتماعات- کمد دیواری- اشپزخانه اپن- ریموت- پارکینگ- حیاط- ویو دریاچه چیتگر- آسانسور- سرمایش و گرمایش مرکزی(چیلر)- بالکن- سالن ورزشی- کف سرامیک- پنجره دوجداره upvc- لابی- پارکینگ- انباری- گرمایش مرکزی.

سازنده برج زاگرس چیتگر

سازنده پروژه زاگرس  تعاونی ابنیه همت؛ یکی از سازندگان خوشنام و معتبر منطقه ۲۲ می باشد. این تعاونی که از سابقه درخشانی برخودار است پروژه های لکسون و پروژه فرزانگان را در کارنامه خود دارد که جزو بهترین پروژه های منطقه ۲۲ به شمار می روند. علاوه بر پروژه زاگرس؛ پروژه البرز و پروژه الوند نیز توسط این تعاونی در حال اجرا می باشد که تمامی این پروژه ها گزینه های مناسب و مورد اعتمادی برای سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ می باشند.

موقعیت مکانی برج زاگرس چیتگر

زمین پروژه زاگرس در منطقه ۲۲ و ضلع شرقی دریاچه چیتگر و در مجاورت محور چهار باغ قرار داشته و از نظر شرایط محیطی؛ آب و هوایی؛ دسترسی و دیگر شرایط منطقه؛ بسیار ایده آل و مناسب می باشد. با توجه به شرایط مکانی برج زاگرس می توان این پروژه را نزدیک ترین پروژه به دریاچه چیتگر دانست که مشخصه ارزشمند و قابل توجهی برای پروژه و سرمایه گذاران آن می باشد.

امتیاز پروژه زاگرس

پروژه زاگرس در دسته بندی پروژه هایی است که توسط شرکت تعاونی ها ساخته میشود و دارای حق امتیاز می باشد. وقتی پذیره نویسی و فروش از طریق خود شرکت پایان می یابد دیگر خریداران نمی توانند از طریق تعاونی خریداری کنند باید خریدار قبلی پروژه را واگذار کند. خریدار قبلی برای واگذاری پروژه مبلغی مازاد بر پرداختی خود می گیرد که به آن‌ حق امتیاز می گویند.

  پروژه برج زیبای زاگرس در چیتگر

 مشخصات پروژه برج زاگرس چیتگر

همان طور که بیان شد پروژه زاگرس؛ یک برج تجاری مسکونی بوده و به همین سبب دارای شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران می باشد. پروژه مذکور دارای زمینی به وسعت ۷۰۰۰مترمربع می باشد و برابر با قرارداد اعضا تعاونی؛ دارای ۱۵ مترمربع تراکم تجاری و ۶۰ مترمربع مسکونی برای هر یک از اعضا می باشد.

به طور کلی می توان مشخصات پروژه زاگرس چیتگر را به شرح زیر بیان کرد:

  • پلاک ثبتی پروژه زاگرس: (۱۸۶۳/۱۳۶۲۰) و (۱۸۶۳/۱۲۵۳۸)
  • کاربری: تجاری-مسکونی
  • متراژ زمین: ۷۰۰۰مترمربع
  • تعداد طبقات: ۲۸ طبقه(طبقه همکف و منفی یک به صورت تجاری خواهد بود)
  • متراژ واحدها: ۱۲۰ تا ۱۸۰ مترمربع

ماخذ : صفحه پروژه زاگرس در سایت املاک صدف ( https://sadaf22.com/property/پروژه-تجاری_مسکونی-زاگرس-تعاونی-ابنیه-همت )

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.