پرسپولیس شکل و شمایل قهرمانی دارد - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 35398
  پرینتخانه » مطالب روزنامه, ورزشی تاریخ انتشار : 24 آذر 1399 - 7:46 |
حسین عبدی در گفت‌وگو با «رسالت»:

پرسپولیس شکل و شمایل قهرمانی دارد

مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن ذوب‌آهن و اعضای کادر فنی این تیم باعث لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن شد که با لغو این بازی، پرسپولیس 19 روز بدون بازی رسمی به مصاف فینالیست شرقی در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. این در حالی است که حریف پرسپولیس در کوران انجام مسابقات و در بهترین فرم خود قرار دارد، اما بازیکنان پرسپولیس روزهاست هیچ مسابقه‌ای برگزار نکرده‌اند. 
پرسپولیس شکل و شمایل قهرمانی دارد

گروه ورزشی
مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن ذوب‌آهن و اعضای کادر فنی این تیم باعث لغو بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن شد که با لغو این بازی، پرسپولیس ۱۹ روز بدون بازی رسمی به مصاف فینالیست شرقی در مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. این در حالی است که حریف پرسپولیس در کوران انجام مسابقات و در بهترین فرم خود قرار دارد، اما بازیکنان پرسپولیس روزهاست هیچ مسابقه‌ای برگزار نکرده‌اند. 
نکته مهم در لغو بازی‌های اخیر پرسپولیس، از بین رفتن آمادگی بازیکنان است، به همین علت هم مربیان و کادرفنی سرخ‌ها از شرایط به ‌وجود آمده اظهار نارضایتی کردند. آخرین بازی رسمی پرسپولیس پیش از فینال آسیا با شهرخودرو در تاریخ ۱۰آذر بود که با ۳ گل، بازی را به نفع خود به اتمام رساند. 
حسین عبدی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس  و سرمربی تیم نوجوانان فوتبال در گفت‌وگو با «رسالت» درباره لغو دو بازی اخیر پرسپولیس در آستانه برگزاری مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: از دو جهت این مسئله قابل‌بررسی است؛ اول اینکه بازی‌ها می‌توانند تهدیدی برای ایجاد مصدومیت در بازیکنان باشند و از سوی دیگر برگزاری بازی‌ها خطر بیماری کرونا را برای بازیکنان در پی دارند که با لغو مسابقات امکان ایجاد بیماری کاهش پیدا می‌کند.  
وی ادامه داد: عدم برگزاری مسابقه می‌تواند تهدیدی برای دوری از آمادگی لازم برای انجام مسابقه فینال را به همراه داشته باشد. چراکه اگر بازی‌ها بیشتر از یک هفته تعطیل شوند، بازیکنان از شرایط بازی تا حدودی دور می‌شوند و امکان وجود ناهماهنگی میان آن‌ها به وجود می‌آید. 
سرمربی تیم نوجوانان فوتبال اضافه کرد: به‌طور معمول اگر بازیکنان پنج روز از شرایط انجام مسابقه دور باشند، می‌توانند ریکاوری و آمادگی مناسبی داشته باشند، اما وقتی بیش از یک هفته مسابقه‌ای برگزار نشود، تیم از شرایط بازی‌ها دور می‌شود چون در حین بازی، بازیکنان فشار زیادی را متحمل می‌شوند و این باعث ایجاد آمادگی بیشتر در آن‌ها می‌گردد. عدم برگزاری مسابقات مزایایی مانند ریکاوری بیشتر و عدم مصدومیت را به دنبال دارد، اما درعین‌حال هماهنگی‌های لازم میان بازیکنان کم می‌شود. 
عبدی با اشاره به اعلام رسمی عدم حضور آل کثیر در بازی فینال بیان کرد: عدم حضور آل کثیر می‌تواند شرایطی را برای دیده شدن بازیکنان دیگر در این پست فراهم کند. بازیکنی مانند امیری که فردی منضبط و تأثیرگذار است و در پست‌های متفاوتی هم‌بازی کرده است می‌تواند به کمک تیم بیاید. 
بازیکن سابق پرسپولیس نقطه قوت تیم را انگیزه بازیکنان برای پیروزی عنوان کرد و ادامه داد: انگیزه بالای بازیکنان برای کسب افتخاری دیگر در کنار قهرمانی مداوم در لیگ فوتبال کشور باعث می‌شود گام آخر برای کسب قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا توسط بازیکنان برداشته شود. اتحاد میان بازیکنان است که اکنون می‌تواند به انگیزه قوی برای موفقیت پرسپولیس تبدیل گردد. وی تصریح کرد: پرسپولیس شکل و شمایل تیم قهرمان آسیا را دارد و اگر غیرازاین بود تا به این مرحله پیشرفت نمی‌کرد. پرسپولیس در نقطه‌ای قرار دارد که می‌تواند ثمره زحماتی که تاکنون کشیده را بهره‌برداری کند. عبدی در پایان با اشاره به حضور موفق گل محمدی در پرسپولیس گفت: یحیی در قامت سرمربی پرسپولیس عملکرد قابل قبولی را در مدت‌زمان حضورش در پرسپولیس از خود نشان داده است زیرا در غیر این‌صورت پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی تا به اینجا نمی‌رسید و امیدواریم این عملکرد موفقیت‌آمیز هم در پایان به قهرمانی ختم شود.  

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای پرسپولیس شکل و شمایل قهرمانی دارد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.