پخش زنده کرواسی و عربستان ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - روزنامه رسالت | روزنامه رسالت
شناسه خبر : 76693
  پرینتخانه » پخش زنده تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۷ |

پخش زنده کرواسی و عربستان ۲۵ آبان ۱۴۰۱

کرواسی و عربستان در ادامه دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی و به فاصله چند روز از آغاز این تورنمنت حساس امروز و از ساعت 15:30 به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.
پخش زنده کرواسی و عربستان ۲۵ آبان ۱۴۰۱

کرواسی و عربستان در ادامه دیدارهای دوستانه پیش از جام جهانی و به فاصله چند روز از آغاز این تورنمنت حساس امروز و از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.

نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که خود را برای درخشش در جام قطر آماده می‌کند، حال با همان نسل که ۴ سال پیرتر شده‌اند پا به قطر گذاشته است. تیم دوازدهم رنکینگ فیفا در ۵ بازی آخر خود ۴ برد برابر دانمارک (۲ بار)، اتریش و فرانسه و ۱ تساوی ثبت کرده است.

آن‌ها امروز به مصاف عربستان احیا شده با هروه‌رنار سرمربی سابق مراکش می‌روند. تیمی که در انتخابی جام جهانی در گروهی دشوار با حضور ژاپن و استرالیا اول شد. تیم ۵۱ ام رنکینگ فیفا اما در ۵ بازی آخر خود یک برد برابر ایسلند، دو تساوی برابر آمریکا و اکوادور و دو شکست برابر ونزوئلا و کلمبیا ثبت کرده است.

تیم کرواسی در ۱۰ بازی اخیر خود موفق شده است ۱۹ گل به ثمر برساند و ۹ بار نیز دروازه اش باز شده است. در آن سو عربستان از ۱۰ بازی اخیر خود تنها ۶ گل زده و ۵ بار نیز دروازه خود را در برابر حریفان بازشده دیده است.

 

پخش زنده کرواسی و عربستان چهارشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۵:۳۰ اینجا کلیک کنید

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط رسالت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.